- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Net zo wanhopig als mensen die roepen "reported" en het dan ook daad werkelijk doen , diep triest !!!
Had je niet eens gereport voor die eerste post

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zo wanhopig als mensen die roepen "reported" en het dan ook daad werkelijk doen , diep triest !!!

De link van het filmpje doet het niet meer.
Weet iemand nog waar dat filmpje gebleven is?

At doobnoob
Als ik onzeker zou zijn over mijn verschijning zou ik geen foto zetten met zo'n kapsel en net wakker mode he.
Maar goed, jij blaat veel over anderen terwijl je nooit foto zet. Blijkbaar ben JIJ niet tevreden en ben je bang dat je hard geflamed zult worcen
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------
Uhm ja? Als je geen haters hebt moet je harder werken :d
Je bent en je blijft lelijk. Het is tevens duidelijk dat jij jezelf als alle "anderen" beschouwd, ik heb het alleen over jou.
Het punt is dat ik je niet meer serieus neem na het zien van die foto, ik had echt een héél ander jong verwacht door je gedrag.
Misschien helpt het als je voortaan je haar doet voordat je publiekelijk foto's plaatst, jij wilt graag jezelf als een clowntje profileren, had je anders verwacht?
Normaliter doe ik niet zo, het is meer het gedrag in vergelijking met de foto dat het hem doet.
Was tevens ook dat ik willekeurig in dit topic zat te lezen en het knulletje begint zomaar over iets wat hij niet helemaal kan begrijpen, met natuurlijk het doel iemand te kleineren.
Als ik dan vervolgens weer die foto bekijk, schaam ik mij dat ik mij zo van deze kant laat zien om zo'n sneu persoon.

je moet je wat minder druk maken om wat er op dbb staat![]()
Op een gegeven moment word het een beetje knullig als ik meerdere keren aangeef dat het onzin is wat hij suggereert, ik was/ben bereid om nog een serieus antwoord te privé berichten als hij erom vroeg.
Ofc, meneer durft niks in real life maar hier is die opgefockt op de kleinste iets, geen wonder dat zn chick meneer beta dumptJe maakt het ook wel erg leuk om er iedere keer over te beginnen als je er zo op reageert he. Als je er niet op ingaat stopt het snel. #wijsheid.
Ofc, meneer durft niks in real life maar hier is die opgefockt op de kleinste iets, geen wonder dat zn chick meneer beta dumpt
Wollah, als je je bek niet begint te houden dat snitch ik de sociale dienst over jouw ah sahbi.Zoveel fouten in 1 zin, impressive. Laat 'm gewoon, volgens mij kent niemand hier 'm irl.
qftWollah, als je je bek niet begint te houden dat snitch ik de sociale dienst over jouw ah sahbi.
Uitkering vragen en anabolen kopen lekker thuis zitten en niks doen, vieze mocro
Wollah, als je je bek niet begint te houden dat snitch ik de sociale dienst over jouw ah sahbi.
Uitkering vragen en anabolen kopen lekker thuis zitten en niks doen, vieze mocro

Ofc, meneer durft niks in real life maar hier is die opgefockt op de kleinste iets, geen wonder dat zn chick meneer beta dumpt
Dat is mn mattie en trainingspartner man, we maken elke dag zulke grapjesVolgens mij heb ik jou ook dergelijke reacties zien geven onder andere toen iemand moest lachen omdat je shazam niet kon vinden op YouTube. Dus ben jij ook beta? Haha
Dat is mn mattie en trainingspartner man, we maken elke dag zulke grapjes

Dboob ik vind je nog altijd de grootste drol van dbb
Zn grote smoel echt
Kom keer in real life jong
Kop een kogel sahbi
---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------
Grapje he