- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2gram tren a dacht ik en nog een hoop volgens zen maten in de commentsWaar zit Boston atm aan? Vind hem er trouwens echt bruut uit zien in bovenstaande video
2gram tren a dacht ik en nog een hoop volgens zen maten in de comments
Hij had vorige cut DNP clen andere shit en dan zo goed als 0 carbs

@Mister10 kom er maar in met de chemicalisering van bodybuilding
1,2,3 toch?Jullie hebben mij hier gelukkig al niet meer voor nodig.
Chemisch experiment...
Hij gelooft in time under tension hij lift ook heel licht voor zijn gewicht als je zen filmpjes kijkt op facebookIk vind dat hij er hier toch wel bruut bijstaat eigenlijk. En ligt het nu aan mij of doet hij op bijna alle oefeningen partial reps? Heb ff door het filmpje gescrolld en ROM was telkens maar 70% ofzo. Of is er een reden voor?
zo zie je maar dat je met failing genetics nog een decent bodybuilder kan worden als je maar een hoop zooi spuit, zoals lloydjuh.Bostin Loyd is wel echt een genetic fail. Als je kijkt naar zijn offseason filmpjes dan zie je dat hij skinny fat genes heeft. Dik kopje, vrouwelijke trekjes. Ook zijn allereerst grote transformatie filmpje waar hij zo bekend me geworden is, voor die dikke cycle heeft hij matig fysiek.
Als je de roids die hij neemt in een genetisch geschikt persoon zou steken had je al lang een ifbb freakbeast. Ik zeg niet dat hij niet groot is, maar zet hem naast de echte beesten en hij valt in het niets.
Bostin Loyd is wel echt een genetic fail. Als je kijkt naar zijn offseason filmpjes dan zie je dat hij skinny fat genes heeft. Dik kopje, vrouwelijke trekjes. Ook zijn allereerst grote transformatie filmpje waar hij zo bekend me geworden is, voor die dikke cycle heeft hij matig fysiek.
Als je de roids die hij neemt in een genetisch geschikt persoon zou steken had je al lang een ifbb freakbeast. Ik zeg niet dat hij niet groot is, maar zet hem naast de echte beesten en hij valt in het niets.

Probeer jij het eens op minder dan een jaar ^^Bostin Loyd is wel echt een genetic fail. Als je kijkt naar zijn offseason filmpjes dan zie je dat hij skinny fat genes heeft. Dik kopje, vrouwelijke trekjes. Ook zijn allereerst grote transformatie filmpje waar hij zo bekend me geworden is, voor die dikke cycle heeft hij matig fysiek.
Ja hij gebruikt dus nog wel Pharma gh eerst had hij gepost dat hij het het geld niet waard vond

Probeer jij het eens op minder dan een jaar ^^
Hij nam ook geen hgh toen anders had het wel een ander resultaat gegeven
Grote praatjes, en haten op mensen die het goed doen is gewoon sneu.