MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

blijft een leuk chemisch projectje

@Mister10 kom er maar in met de chemicalisering van bodybuilding

Ik vind dat hij er hier toch wel bruut bijstaat eigenlijk. En ligt het nu aan mij of doet hij op bijna alle oefeningen partial reps? Heb ff door het filmpje gescrolld en ROM was telkens maar 70% ofzo. Of is er een reden voor?

Ik vind dat hij er hier toch wel bruut bijstaat eigenlijk. En ligt het nu aan mij of doet hij op bijna alle oefeningen partial reps? Heb ff door het filmpje gescrolld en ROM was telkens maar 70% ofzo. Of is er een reden voor?
Hij gelooft in time under tension hij lift ook heel licht voor zijn gewicht als je zen filmpjes kijkt op facebook

Bostin Loyd is wel echt een genetic fail. Als je kijkt naar zijn offseason filmpjes dan zie je dat hij skinny fat genes heeft. Dik kopje, vrouwelijke trekjes. Ook zijn allereerst grote transformatie filmpje waar hij zo bekend me geworden is, voor die dikke cycle heeft hij matig fysiek.

Als je de roids die hij neemt in een genetisch geschikt persoon zou steken had je al lang een ifbb freakbeast. Ik zeg niet dat hij niet groot is, maar zet hem naast de echte beesten en hij valt in het niets.

• Like
Waarderingen: Vonk
Bostin Loyd is wel echt een genetic fail. Als je kijkt naar zijn offseason filmpjes dan zie je dat hij skinny fat genes heeft. Dik kopje, vrouwelijke trekjes. Ook zijn allereerst grote transformatie filmpje waar hij zo bekend me geworden is, voor die dikke cycle heeft hij matig fysiek.

Als je de roids die hij neemt in een genetisch geschikt persoon zou steken had je al lang een ifbb freakbeast. Ik zeg niet dat hij niet groot is, maar zet hem naast de echte beesten en hij valt in het niets.
zo zie je maar dat je met failing genetics nog een decent bodybuilder kan worden als je maar een hoop zooi spuit, zoals lloydjuh.

Jaloers?

Daarom, haters gonna hate.

Probeer jij het eens op minder dan een jaar ^^
Hij nam ook geen hgh toen anders had het wel een ander resultaat gegeven

Wat een lieve jongen

Wouldnt hurt a fly

Waaruit zou blijken dat ik jaloers ben? Ik zeg dat er genoeg andere gasten zijn die er stukken beter bij staan dan Bostin Loyd.

Kijk even hoe deze gast er in 20156 bij staat na een aantal jaren hard aan de juice:

Hoeveel jaar deed Phil Heath er over? Hoe lang draait Big Ramy mee?

Bostin heeft slechte genetics, dat is een feit. Hij zal nooit hoge ogen gooien op een contest.
Als ik dit zie:

Dan zie ik geen grote potentie. Maar waarschijnlijk ben ik zo jaloers dat ik het verkeerd zie. Ik zie een dikketje met vrouwlijke gelaatstrekken.

Probeer jij het eens op minder dan een jaar ^^
Hij nam ook geen hgh toen anders had het wel een ander resultaat gegeven

Kijk we weten allemaal dat ik dit nooit hard kan maken gezien ik mezelf nooit ga onderwerpen aan een chemische cocktail als die van hem. Maar ik denk wel dat mocht ik een jaar full r*tard gaan met alle middelen voor handen ik Bostin Loyd kan toppen op een contest. We zullen het echter nooit weten.

Grote praatjes, en haten op mensen die het goed doen is gewoon sneu.

Grote praatjes, en haten op mensen die het goed doen is gewoon sneu.

Loop je nu te trollen of snap je het echt niet? Wat doet Bostin Loyd goed? Zijn marketing campagne was zijn lichaam waarschijnlijk aardig naar de klote helpen om een t-shirt/supplementen/synthol lijn op te zetten. Weet niet hoe winstgevend die handel is en of dat je gezondheid waard is.

Qua professioneel bodybuilder hoor ik graag van je welke prijzen hij in zijn kast heeft staan. Maar echt goed doet hij het daar niet.

Misschien dat zijn G4P webcam site hem veel op gaat leveren en zou je dat als succesvol kunnen beschouwen.

Maar goed, jij bent er een die volgens mij met een 3CC petje op achter de pc zit dus dit heeft niet zo veel zin.

Terug
Naar boven