XXL Nutrition

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Loop je nu te trollen of snap je het echt niet? Wat doet Bostin Loyd goed? Zijn marketing campagne was zijn lichaam waarschijnlijk aardig naar de klote helpen om een t-shirt/supplementen/synthol lijn op te zetten. Weet niet hoe winstgevend die handel is en of dat je gezondheid waard is.

Qua professioneel bodybuilder hoor ik graag van je welke prijzen hij in zijn kast heeft staan. Maar echt goed doet hij het daar niet.

Misschien dat zijn G4P webcam site hem veel op gaat leveren en zou je dat als succesvol kunnen beschouwen.

Maar goed, jij bent er een die volgens mij met een 3CC petje op achter de pc zit dus dit heeft niet zo veel zin.
3cc en whatever it takes tanktop
Maar serieus hij verdient meer dan genoeg met online coaching

Als ik dat zou, nou dan...
Dat zijn gewoon grote praatjes, en haten op mensen is gewoon sneu. Maar hoge bomen vangen veel wind. Bostin doet zijn ding en verdient er lekker geld mee. Laat hem lekker. Dat is alles wat ik er over te zeggen heb.

Ik volg ergens de redenering wel van Rob G. Maar om hem meteen te vergelijken met wat bv Phil gepresteerd heeft vind ik er ook wat over. Phil is 1 op 1000000 qua genetics. Dat is de absolute wereldtop. De Michael Jordan of Lionel Messi van BB.
Maar het is niet omdat je niet Messi heet dat je geen mooie voetbal carrière kan uitbouwen.

het iemand die zichzelf naar een fucking goede fysiek anaboeloet verwijten dat hij niet buf genoeg is voor hoeveel hij gebruikt omdat zn genetics niet goed genoeg zijn :roflol:

mooi wereldje dat competitive bb

Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen steekt ie wel z'n zakken vol geld. Ongeacht goed/slecht/gezond/ongezond en meningen van anderen.

Snap ook niet de rants against him.. Net alsof geld gelukkig maakt :p

/moraalridder

Ik heb niets tegen hem. Heb juist respect dattie zo dedicated is om zover te gaan om zijn droom te realiseren. Dat van dat stringetje viel me gewoon op. #geenhaatpraat #hashtaghomo

Sent from my SM-G800F using Tapatalk

Wel eens iemand zien huilen in een Ferrari? :P

Ik zie uberhaupt weinig ferrari's, laat staan dat de berijder erin zit te huilen :p

Ik ben benieuwd hoe oud Boston wordt, het zou zonde zijn als hij met al die ferrari's op de oprit er amper in heeft kunnen rijden.

tren hard die young leave a pretty corpse

652f61f360fee991901aa3980d1746e7.jpg

I know haha. Bostin wordt gehaat door bijna elke pro, omdat hij als amateur, ( niet eens top amateur) gewoon een veel te grote mond heeft en denkt alles te weten.
Vind het wel grappig maar spijtig dat hij de vriendelijkste personen ook moet bashen zoals John , dave crossland ...

Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen steekt ie wel z'n zakken vol geld. Ongeacht goed/slecht/gezond/ongezond en meningen van anderen.

Niet belangrijk of hij wel of geen geld verdient ermee toch. Ik vind het wel een leuke toevoeging. Lekker iemand die op alles loopt te zeiken. Is gewoon vermaak ook. Het houdt de scène luchtig. Beter dan al die d*ck riders.

Terug
Naar boven