Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

De meeste mensen hebben geen idee van genetics, hard werken en AAS. Als ze dan iemand als Bostin tegenkomen op youtube en horen wat die kerel erin gooit aan AAS. Dan gaan ze dat relateren aan de Pro's en hun grootte.. Hoeveel zooi moeten die er dan wel niet in gooien om ZO groot te worden? Dat is de voornaamste reden dat alle Pro's hem uitkotsen, niet vanwege zijn grote mond en het overal tegenaan schoppen, maar vanwege het feit dat hij Pro BB in een heel donker hoekje zet, hoogstwaarschijnlijk ook nog eens totaal onbedoeld.

De meeste mensen hebben geen idee van genetics, hard werken en AAS. Als ze dan iemand als Bostin tegenkomen op youtube en horen wat die kerel erin gooit aan AAS. Dan gaan ze dat relateren aan de Pro's en hun grootte.. Hoeveel zooi moeten die er dan wel niet in gooien om ZO groot te worden? Dat is de voornaamste reden dat alle Pro's hem uitkotsen, niet vanwege zijn grote mond en het overal tegenaan schoppen, maar vanwege het feit dat hij Pro BB in een heel donker hoekje zet, hoogstwaarschijnlijk ook nog eens totaal onbedoeld.
Pro bodybuilding is nu eenmaal een donker hoekje ;) De realiteit is gewoon dat de afgelopen 5 jaar de geheimen van de bodybuidling community publiekelijk bekend worden mede door de internetforums en stijgende groei van fitnessfanaten. De enige reden waarom profs er niet blij om zijn dat hij zulke dingen vertelt is omdat het hun blootstelt en dat pakken ze dan mooi in ;)

Begrijp me niet verkeerd, maar een pro bber, of een top amateur die knalt ongelofelijk veel aas. Of denkje nou dat een 120kg bber op gr test zit en nog wat tren of deca? Hun zitten op flinke dossisen aas en flinke hgh, en ook een flinke lading slin.

Bostin was daar open over en werd gehaat, maar dat iedereen hem uitkotst komt meer omdat hij als bber vrij weinig bereikt heeft en de guru wilt uithangen en mensen zoals john aanvalt.

Begrijp me niet verkeerd, maar een pro bber, of een top amateur die knalt ongelofelijk veel aas. Of denkje nou dat een 120kg bber op gr test zit en nog wat tren of deca? Hun zitten op flinke dossisen aas en flinke hgh, en ook een flinke lading slin.

Bostin was daar open over en werd gehaat, maar dat iedereen hem uitkotst komt meer omdat hij als bber vrij weinig bereikt heeft en de guru wilt uithangen en mensen zoals john aanvalt.

Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert. Ik weet wel zeker dat de grootste pro's er een shitload aan AAS/GH/SLIN/MYOSTATINBLOCKERS etc. in knalt. Het is alleen dat Bostin best wel kutgenetics heeft en dat de gemeenschap geen weet heeft van de voordelen die goede genetics bieden. Derhalve ontstaat er een scheef beeld over wat een Pro verondersteld wordt te zetten en wat hij daadwerkelijk zet.

Mijn visie van bostin vind dat ie veeeel te vroeg is begonnen met uit de kast te komen met wat ie allemaal gebruikt en hoe. En omdst ie zo jong is en zoveel gebruikt wordt ie uitgekots.. ik vind dit ook niet kunnen er zijn grenzen en dat zijn de bodybuilders die zeggen dat ze natty zijn.. THATS BODYBUILDING wij moeten ons lichaam showen en niet tijdens je carreere showe hoeveel aas en shit je gebruikt en daarvan post overal doen... zodra iedereen het weet heb je kans dat steeds meer mensen zo gaan denken

Ik denk dat je mijn post verkeerd interpreteert. Ik weet wel zeker dat de grootste pro's er een shitload aan AAS/GH/SLIN/MYOSTATINBLOCKERS etc. in knalt. Het is alleen dat Bostin best wel kutgenetics heeft en dat de gemeenschap geen weet heeft van de voordelen die goede genetics bieden. Derhalve ontstaat er een scheef beeld over wat een Pro verondersteld wordt te zetten en wat hij daadwerkelijk zet.

Sorry indd verkeerd begrepen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Op us boards genoeg die zeggen dat ze hogere doseringen hebben gezien x3 wat bostin neemt beste
Voorbeeld vind ik Ronnie coleman die naast dorian levrone en andere van die tijd weg viel en dan een monster word die 8x mister olympia word hmmm

Hij heeft helemaal geen slechte genen, op zn borst na dan. Een prof zal het nooit worden. Nuja.. iedereen is tegenwoordig een ifbb, stelt niets voor.
Je moet er nog geld voor betalen ook. Schandalige "sport"

Filmpje was reeds geplaatst in ander topic.

Laatst bewerkt:
Hij heeft helemaal geen slechte genen, op zn borst na dan. Een prof zal het nooit worden. Nuja.. iedereen is tegenwoordig een ifbb, stelt niets voor.
Je moet er nog geld voor betalen ook. Schandalige "sport"

Is bij formule 1 ook dat je moet betalen voor je licentie. Komt dus bij meer sporten voor.

als je kijkt naar zijn eerste youtube video die van zijn one year transformation of zoiets dan kun je wel concluderen dat hij niet de beste genen heeft ook geen slechte.
ik denk persoonlijk dat er veel amateurs zijn die meer pakken dan sommige bodybuilders in de line up van de mr o.
Kevin levrone stond in de jaren 90 erom bekend dat hij maar 20 weken per jaar trainde en vrij conservatieve doseringen erop nahield ergens rond de 2gr AAS.

dat hij zo weinig trainde had te maken dat hij zijn pectoralis spier heeft gescheurd in 1993 en dat hij bang was dat hij zijn lichaam permanent zou beschadigen.
wel frappant dat hij nu een comeback maakt misschien toch wel ergens goed voor geweest.

als je kijkt naar zijn eerste youtube video die van zijn one year transformation of zoiets dan kun je wel concluderen dat hij niet de beste genen heeft ook geen slechte.
ik denk persoonlijk dat er veel amateurs zijn die meer pakken dan sommige bodybuilders in de line up van de mr o.
Kevin levrone stond in de jaren 90 erom bekend dat hij maar 20 weken per jaar trainde en vrij conservatieve doseringen erop nahield ergens rond de 2gr AAS.
Sommigen hebben echt problemen met de werkelijkheid te vatten, al die genen waar iedereen het om heeft => HGH DOSIS.
Ja hoor hoe sneller je groeit, hoe meer massa je kan vast houden is altijd gerelateerd aan hgh gebruik. 20iu+ Makkelijk. Wees er maar zeker van dat die jongens rond de 30 schommelen. 2gr aas en dan op een olympia stage staan .. haha. Basis van 3000mg test-e op zijn minst. En dan hebben we het over de off season. Tijdens de voorbereiding gaat er wel wat meer in.

Wanneer we praten over genen bij bb dan gaat her eerder om structuur en spiergroep potentieel.

ik begrijp dat veel mensen zich beter zullen voelen als ze denken dat die gasten allemaal op 10.000mg zitten. maar de realiteit is denk ik dat het bij velen een stuk minder is. er zullen er ook zijn die wel veel pakken, but they don last long in my opinion.
daarnaast betekent genen een stuk meer als dat wat jij zegt. muscle insertions, symmetrie, proporties, hoe snel je groeit, hoe je op voeding reageert en op doping enz.

ik had over in mijn eerste post over Kevin Levrone (genetic freak) wat betreft die 2gr AAS, in het tijdperk 1998+ zal het denk ik als je naar de gemiddelde dosering in de arnold en Mr O kijkt wat betreft AAS tussen de 2.5gr en 3.gr liggen (pharmacuetical grade) (met nadruk op gemiddeld) zullen wel een paar uitschieters zijn.
maar we zullen dit nooit weten ik heb dit van de vele mensen die in het wereldje hebben gezeten en nu bv een youtube kanaal hebben (ze zouden ook allemaal kunnen liegen) Ric Drasin, Jerry Ward, Dave Palumbo Jerry Brainum zijn er bv een paar

ik begrijp dat veel mensen zich beter zullen voelen als ze denken dat die gasten allemaal op 10.000mg zitten. maar de realiteit is denk ik dat het bij velen een stuk minder is. er zullen er ook zijn die wel veel pakken, but they don last long in my opinion.
daarnaast betekent genen een stuk meer als dat wat jij zegt. muscle insertions, symmetrie, proporties, hoe snel je groeit, hoe je op voeding reageert en op doping enz.
Er is meer dan genoeg inside info over pro's die hebben bekend, top olympia 20-40 iu HGH, het is maar wat je kan hebben..
symetrie => daar zorg je zelf voor
proportie=> daar zorg je zelf voor, maar daar doelde ik al op met potentieel per spiergroep.
Hoe snel je groeit => Medicijnen
Hoe je er op reageert => Medicijnen
Hoe snel je kan afvallen => Medicijnen
Hoe snel je kan opblazen net voor je on stage gaat => Medicijnen
Water verliezen => medicijnen

Hahah geloof me top amateurs en pro's nemen een flinke dosis. Zelfs jongens die geen wedstrijd draaien of zomerkuurders nemen meer als 2gr aas (ook ik heb dit gedaan).

ik had over in mijn eerste post over Kevin Levrone (genetic freak) wat betreft die 2gr AAS, in het tijdperk 1998+ zal het denk ik als je naar de gemiddelde dosering in de arnold en Mr O kijkt wat betreft AAS tussen de 2.5gr en 3.gr liggen (pharmacuetical grade) (met nadruk op gemiddeld) zullen wel een paar uitschieters zijn.
maar we zullen dit nooit weten ik heb dit van de vele mensen die in het wereldje hebben gezeten en nu bv een youtube kanaal hebben (ze zouden ook allemaal kunnen liegen) Ric Drasin, Jerry Ward, Dave Palumbo Jerry Brainum zijn er bv een paar
Dave palumbo .. zegt dat die maar 5iu hgh nodig heeft gehad. Dat zegt al genoeg denk ik. Het is nu eenmaal not done om openlijk over zulke doseringen te praten. Ze zijn er heus niet fier op Haha.

Terug
Naar boven