MuscleMeat

boterhammen

pearls

Novice
Waardering
0
kan iemand mij advies geven?

Na mijn krachttraining neem ik kwark. Het is mij aangeraden om voor het slapen gaan nog twee boterhammen te eten met magere vleeswaren.
Moet daar perse 2 uur tussenzitten.. want dan zou ik eerst nog 2 uur moeten wachten voordat ik kan gaan slapen?!Kan iemand mij dit vertellen en uitleggen?

Laatst bewerkt:
Vlak voor het slapen kun je het beste een traagopneembare eiwitbron zoals kwark nemen... Die boterhammen zou ik niet doen, koolhydraten die je niet gebruikt worden namelijk opgeslagen als vet.

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel.. dat idee had ik al..
Ik zal wat aan moeten komen.. maar ik zal er rekening mee houden..
mijn % is 15.8% nu.. maar heb de goede vetten nodig!

Post anders je hele voedingsschema eens!

Je kunt voor het slapen je kwark met lijnzaadolie nemen ofzo. Lijnzaadolie vertraagt de opname van de kwark en bovendien zitten er veel goede vetten in.

Vlak voor het slapen kun je het beste een traagopneembare eiwitbron zoals kwark nemen... Die boterhammen zou ik niet doen, koolhydraten die je niet gebruikt worden namelijk opgeslagen als vet.

Klopt, maar als hij 's avonds traint zal zijn verbranding nog vrij hoog zijn.
Als hij in de bulk zit en ectomorph is mag het best vind ik. Hij zal het dan toch niet snel opslaan. Dus na de training mag het best, maar direct voor het slapen gaan zou ik ook kiezen voor de kwark.
En nee er hoeft niet perse 2 uur tussen te zitten. Kan ook allemaal in 1x?

Het is een zij ;)

Verder zou ik alleen échte hardgainers koolhydraten voor het slapen aanraden.

misschien zou ik maar eens wat foto's moeten posten;)

Ja ga je gang ;)

Je doel is gewoon verantwoord aankomen? Of wil je echt spiermassa kweken.

ja verantwoord een beetje aankomen maar.. ik hanteer sinds een week deze voeding. Verder wil ik wel wat spiermassa aankomen.. maar niet machtig ofzo, want ben al aardig gespierd.

Post anders is je hele voeding van een dag?

dat heb ik gedaan toch naar jou?

---------- Toegevoegd om 00:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

07:00 90 gram brinta, 250 ml melk

09:00 2 boterhammen, mager vleeswaren, magarine

11:00 kracker met kaas

13:00 3 boterhammen, mager vleeswaren, pindakaas en appelstroop

15:00 150 gram kwark, 1 stuk fruit, 1 pakje liga (maar ipv neem ik 1 boterham kipfilet)

18:00 rijst, aardappelen (150 gram)
groenten, 100 gram vlees, vis, kip

20:00 150 gram kwark (magere)

22:00 2 boterhammen magere vleeswaren

Die laatste twee maaltijden zou ik gewoon omdraaien...

En verder kun je alles is in deze sheet zetten, dan rekent hij gelijk alles uit. Hoeveelheid eiwitten, totaal aantal calorieën etc.

Bijlagen

dus op zich hoef ik me voor deze dagen even niet druk te maken?! Dankjewel he!

Ze blijven geen 8 uur lang in je bloedbaan circuleren, wachten tot je weer opstaat en ze gebruikt kunnen worden ;)

dus ik moet gewoon zorgen dat ik morgenvroeg actief in beweging kom??!haha..

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Per dag heb ik minstens 3 kwartier aan cardio erbij in de vorm van lopen, fietsen etc

Ze blijven geen 8 uur lang in je bloedbaan circuleren, wachten tot je weer opstaat en ze gebruikt kunnen worden ;)

dus ik moet gewoon zorgen dat ik morgenvroeg actief in beweging kom??!haha..

Ze worden toch niet direct als vet opgeslagen, anders zou ten eerst IF een vetmaker zijn en zou iedereen in de Ramadan dik worden.
Ben het er wel mee eens dat je 's ochtends minder droog staat dan wanneer je geen carbs neemt, maar dat heeft toch meer te maken met vocht dan met vetopslag?

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Trouwens, ik wil hierbij niet zeggen dat je boterhammen voor het slapen moet gaan nemen, want je hebt er verder niks aan. Neem gewoon die kwark voor het slapen.

Dus gewoon omdraaien... boterhammen na de training?

Mja, dat is wel oké.

Ze worden toch niet direct als vet opgeslagen, anders zou ten eerst IF een vetmaker zijn en zou iedereen in de Ramadan dik worden.
Ben het er wel mee eens dat je 's ochtends minder droog staat dan wanneer je geen carbs neemt, maar dat heeft toch meer te maken met vocht dan met vetopslag?

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Trouwens, ik wil hierbij niet zeggen dat je boterhammen voor het slapen moet gaan nemen, want je hebt er verder niks aan. Neem gewoon die kwark voor het slapen.
Koolhydraten die je niet gebruikt worden gewoon opgeslagen als vet..

En als je vast wordt er energie uit je vetreserves gehaald.

Terug
Naar boven