Fitness Seller

Boven/binnenkant borst

Mad Dookie

Novice
Waardering
0
De borst begint een redelijk gewenste omvang te krijgen. Echter de boven/binnen kant blijft duidelijk achter.

Wat zijn goede oefeningen om de boven/binnenkant te trainen. Graag alleen oefeningen welke met losse gewichten mogelijk zijn omdat ik voornamelijk thuis train.

Bedankt alvast maar weer

incline dumbbell press.

Voor de binnenkant zijn shrugs wel een goede oefening.

enkel incline werk gaan doen

Pectoralis major muscle - Wikipedia, the free encyclopedia
250px-Gray410.png

Zoals je ziet lopen de vezels van de pectoralis "horizontaal", de binnenkant kun je dus niet trainen, de bovenkant kun je wel benadrukken [bv. d.m.v. inclined flyes, presses]

ik geloof in dat binnenkant :P haal me niet uit de droom, ik train met close grip. echt handen tegen elkaar en in de smit en schuin. dit vertelde een man in de fitnes.. schuin op de smith.. dan je handen int midden tegen elkaar aan of als je dat niet lekker vind iets meer uit elkaar. kan namelijk zeer doen aan polsen.

ik weet het heel veel mensen hebben hier commentaar op dat er geen binnnekant borst is en dat het voor je triceps is close grip... maar je moet ook niet je armen langs je lichaam doen. maar gewoon ellebogen wijd zoals bij bankdrukke :P

en dan krijg ik nog veel commentaar maar voor mijn eigen geloof benadrukt dat het midden en voelt daar ook na de trainingsdag goed en je ziet verschil sinds ik het doe.

ik geloof in dat binnenkant :P haal me niet uit de droom, ik train met close grip. echt handen tegen elkaar en in de smit en schuin. dit vertelde een man in de fitnes.. schuin op de smith.. dan je handen int midden tegen elkaar aan of als je dat niet lekker vind iets meer uit elkaar. kan namelijk zeer doen aan polsen.

ik weet het heel veel mensen hebben hier commentaar op dat er geen binnnekant borst is en dat het voor je triceps is close grip... maar je moet ook niet je armen langs je lichaam doen. maar gewoon ellebogen wijd zoals bij bankdrukke :P

en dan krijg ik nog veel commentaar maar voor mijn eigen geloof benadrukt dat het midden en voelt daar ook na de trainingsdag goed en je ziet verschil sinds ik het doe.

proficiat. ga nou maar verder curlen in het squat rek.

@kleinjoch dan train je altijd nog incline en met incline werk pak je de bovenkant van je borst mee!

Als je zon stijfkop blijft zal je altijd een 'kleinjoch' blijven.

gvd, doe je je best om een keer een serieuze reply te schrijven op een domme vraag, en dan blijft ie koppig doen :roflol: succes met je binnenkant borst :thumb:

ik wist het :P :D

ooit sta ik op het podium met een ongelovelijke mooie borstkas(vooral het midde ) :P

Dumbbell Flyes.... Alleen let wel dat je niet je schouders aanpakt, maar echt je bovenkant borst. Succes

rustig beginnen met dumbbell flys trouwens. doe het desnoods eerst een keer met een licht gewicht voor de beweging. toen ik het voor het eerst deed ging ik gelijk knallen en ik had 4 dagen verschikkelijke spierpijn:D

waarom dumbbell flyes? doe gewoon barbell flyes:D

Goeie oefening voor de balans

Terug
Naar boven