MuscleMeat

bovenkant borst

Zoals al gezegd, focus leggen op incline oefeningen.

Veel op gevoel trainen werkt voor mij het beste. De borstspier door de gehele beweging bewust maximaal aanspannen, en volknijpen met bloed. Controle en uitvoering komen daarbij vóór het gewicht.

De meeste hebben een slechte borst omdat ze alleen maar ego-bankdrukken doen.

Lang incline varianten geprobeerd, maar uiteindelijk was de uitvoering van de oefeningen bij mij de trigger tot groei in de bovenkant borst. Daar zit nu eindelijk groei in, en dan doe ik niet eens veel incline oefeningen.

Denk dat het probleem bij veel mensen is dat er, punt 1: teveel volume voor pectoralis minor (bovenkant borst) gedaan wordt, 2: iedereen denkt dat hij een ontwikkeling heeft als Ruhl na 2 jaar trainen..

Denk dat het probleem bij veel mensen is dat er, punt 1: teveel volume voor pectoralis minor (bovenkant borst) gedaan wordt, 2: iedereen denkt dat hij een ontwikkeling heeft als Ruhl na 2 jaar trainen..

pec minor is niet bovenkant borst ;)Dit is de m.pectoralis pars clavicularis
de m. pectoralis minor loopt van de schoudergordel naar de 3 tot 5e rib ongeveer en de functie is detractie en medio rotatie van de clavicularis. dus dat is alles behalve een incline beweging.

Probeer misschien een tijdje elbows in te banken

Terug
Naar boven