AndroidHealthClinic

BPC 157 log

Klotezooi ben benieuwd hgh zou ook moeten helpen maar dit zou nog beter werken volgens mij.
Jep ik volg wou het sowieso eens proberen en eventueel year round nemen voor herstel en voorkomen van blessures want het was best goedkoop dacht ik

• Topic Starter Topic Starter
Jep ik volg wou het sowieso eens proberen en eventueel year round nemen voor herstel en voorkomen van blessures want het was best goedkoop dacht ik
Klopt ik heb 30 eu voor 5mg betaald kan je 28 spuitjes van 250mcg mee zetten meende ik. Dan zou je al genezen moeten zijn zowaar.

ik volg

Lokaal zou zo zijn maar volgens mij niet perse beter. Voor dat water verhaal:

Even navragen bij de meester @Cools klopt dit?

Welkom in!

Hoe het juist werkt is nog een vraag maar dat het systemisch werkt staat vast. Dus plaatselijk injecteren is onnodig en je kan het zelfs oraal nemen (een van de weinige peptides die maagzuur overleeft).

En NaCl steriel water blijft na mengen 4 tot 6 weken goed. Je rubber ontsmetten voor het inprikken en dat komt zeker goed.

Hoe het juist werkt is nog een vraag maar dat het systemisch werkt staat vast. Dus plaatselijk injecteren is onnodig en je kan het zelfs oraal nemen (een van de weinige peptides die maagzuur overleeft).

En NaCl steriel water blijft na mengen 4 tot 6 weken goed. Je rubber ontsmetten voor het inprikken en dat komt zeker goed.

Wordt toch al gewoon passief opgenomen door de mucosa van je mond denk ik.

Edit: Nee foutje dat kan niet.

Ik heb zelf al een tijd last van een pees binnenkant elleboog die naar mijn biceps gaat (buitenste biceps)

Ik merk het met dumbell curl en kan mijn biceps niet volledig aanspannen.

Dus ik volg deze log met interesse :)

Ik heb zelf al een tijd last van een pees binnenkant elleboog die naar mijn biceps gaat (buitenste biceps)

Ik merk het met dumbell curl en kan mijn biceps niet volledig aanspannen.

Dus ik volg deze log met interesse :)
Wilkommen

Uiteraard! Zo heel ernstig is het bij mij in rust niet gelukkig. We shall see ik heb het spul nog niet binnen. Ik verwacht het in de volgende week.

Jouw verhaal klinkt anders niet zo best! Lijkt mij n serieuze overbelasting.
Misschien kun je met assistenceoefeningen pijnvrij trainen?

Injecteren of oraal?
Peptiden zijn geen overbelasting voor je maag toch?

Ben wel benieuwd hoe het je vergaat na bv 2-3 mnd?
Ik volg...

Jouw verhaal klinkt anders niet zo best! Lijkt mij n serieuze overbelasting.
Misschien kun je met assistenceoefeningen pijnvrij trainen?

Injecteren of oraal?
Peptiden zijn geen overbelasting voor je maag toch?

Ben wel benieuwd hoe het je vergaat na bv 2-3 mnd?
Ik volg...

Welkom in. Ja ik kan al tijden niet pijnvrij op die kapotte schouder slapen. Ik ga het injecten in mn vet. Assistance doe ik wel maar soms doet dat meer kwaad dan goed. Ik doe nu wel bent over rear delt side reases bijv en rows (yates rows). Benchen gaat op zich goed. Maar die overhead press wil maar niet...

Even een vraagje buiten BPC om. Zijn peptides gewoon designer drugs? Dus vrij recente uitgevonden producten?

Klopt ik heb 30 eu voor 5mg betaald kan je 28 spuitjes van 250mcg mee zetten meende ik. Dan zou je al genezen moeten zijn zowaar.

Correctie: 5mg is ong 250mcg 20x (ik heb 10mg totaal)

Mengen met 1ml water. Heb je 5000mcg per ml water. 250mcg per dag voor 20 dagen 0.05ml per dag injecten. Mss daarna nog 20 dagen op 250mcg of 10 op 500mcg. Nog ff over nadenken.

Laatst bewerkt:
Gelezen dat het ontwikkeld is voor maag problemen "ulcers" maar pin me er niet op vast.

De peptide is gevonden in het maagzuur en dus van nature aanwezig in je lichaam. Wat ze zagen in het begin is dat het herstel van maag- en darmaandoeningen versneld herstelde bij toediening van deze peptide. Nadien kwamen de andere bevindingen.

Wordt dus synthetisch gemaakt, maar een lichaamseigen stof.

Even een vraagje buiten BPC om. Zijn peptides gewoon designer drugs? Dus vrij recente uitgevonden producten?

Nee, meeste peptides komen gewoon uit je lichaam. Soms sleutelen ze er wat aan om een specifiekere werking te verkrijgen. Meeste zijn al tientallen jaren bekend en getest in onderzoeken maar er worden er nog steeds nieuwe gevonden.

Welkom in. Ja ik kan al tijden niet pijnvrij op die kapotte schouder slapen. Ik ga het injecten in mn vet. Assistance doe ik wel maar soms doet dat meer kwaad dan goed. Ik doe nu wel bent over rear delt side reases bijv en rows (yates rows). Benchen gaat op zich goed. Maar die overhead press wil maar niet...

Dus vertikale en horizontale presses maar beter mijden denk ik
Misschien upright rows? maar dan breder dan schouderbreedte? of div raises kijken wat pijnvrij het beste gaat..balen man..als je weet waar het vandaan komt?

@ Cools
heeft deze peptide ook n helende werking bij het herstel van botbreuken?
In mijn geval n verbrijzelde enkel?
N gedeelte van die enkel is wel vervangen door pinnen en platen...

Terug
Naar boven