- Waardering
- 1.061
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Yes is die bron slecht?Het is te hopen dat je echte bcp hebt. Heb je ze van uk peptides?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes is die bron slecht?Het is te hopen dat je echte bcp hebt. Heb je ze van uk peptides?
Weet ik niet. Ik ben ook wel geïnteresseerd in die bcp voor men pols.
Thanks ga je ook loggen?Heb ze eind van de week besteld bij upapep. Ben ook erg benieuwd!
Succes.
So far so good, go get them tiger..Dag 3 vanochtend spuit gezet. Net 100x5 120x5 gebankt 3 setjes. Geen pijn! Alleen bij 100 in begin voelde ik lichtjes wat wow. Echt verbetering al.
Heb ze eind van de week besteld bij upapep. Ben ook erg benieuwd!
Succes.
Dag 3 vanochtend spuit gezet. Net 100x5 120x5 gebankt 3 setjes. Geen pijn! Alleen bij 100 in begin voelde ik lichtjes wat wow. Echt verbetering al.
Vrijdag 140x5 wel pijnlijk btje nu veel beter.wanneer is de laatste keer dat je gebankt hebt? hoe ging het dan?
Mwa. Het voelt.echt beter. Ik loop hier al maanden mee en ik weet wel hoe het anders altijd voelde.
super, ben benieuwd!!Mwa. Het voelt.echt beter. Ik loop hier al maanden mee en ik weet wel hoe het anders altijd voelde.
Echt leip hoor verder nergens last van ben wel heel moe maar zal door weer komen. Had ook beetje bedrukt gevoel op mn borst maar ja of dat nou door bpc komt geen idee.
@ ijzer ga je nou vol aan de bak?
probeer je wat terughoudend te trainen, dus GEEN pr
Misschien wat meer volume met 5jes en n betere doorbloeding, veel aanspannen,
knijpen man!! max 2min rust...![]()