Fitness Seller

Branch Warren trains delts/legs 9 weeks out

Tabakstiaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
539
branch_delts_2011_bwc_rot.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...g-as-a-houseq-branch-warren-trains-delts.html

11bwc_branch_legs_rot.jpg

http://www.musculardevelopment.com/...ve-branch-warren-trains-legs-9-weeks-out.html

Indien er opeens een wachtwoord nodig is:
dutchbodybuilding/hetijzer

Die Yates ook: "Looks like a real shithole, I feel at home man!" :roflol:

Laatst bewerkt:
Nice, ik hou van die trainingsfilmpjes.

Wel lachen dat yates een chauffeur heeft.

Laatst bewerkt:
bruuuut
gast draait wel veel volume zeg

Laatst bewerkt:
Die nek op t einde... ken je n boterham in laten verdwijnen.
Die halve ROM op die presses vind ik dan weer een beetje jammer...

I like johnie jackson's motivatie geschreeuw altijd tijdens hun trainingen!!

ik vind het nogal over de top, constant geblaat en rare maniertjes, zal ook voornamelijk voor de film zijn, omdat veel gastjes dat leuk vinden.

ik vind het nogal over de top, constant geblaat en rare maniertjes, zal ook voornamelijk voor de film zijn, omdat veel gastjes dat leuk vinden.

Vrijwel alles wat je op internet ziet van pro's hun training is fake. In die video's zijn ze altijd aan het gooien en schreeuwen.

haha dat roepen van johny op de achtergrond is wel komisch na een tijdje ja

Vrijwel alles wat je op internet ziet van pro's hun training is fake. In die video's zijn ze altijd aan het gooien en schreeuwen.

Daarom prefereer ik ook de video's van Jay, die zijn gewoon echt. Niet stoer doen met mega gewichten/ geschreeuw etc.

Prachtig om te zien hoe hij die gewichten weg ramt hehe, zo rauw!

Daarom prefereer ik ook de video's van Jay, die zijn gewoon echt. Niet stoer doen met mega gewichten/ geschreeuw etc.

+1

Hoewel het me niet zou verbazen als Branch gewoon altijd zo traint hoor. Ik hou niet zo van deze stijl iig. Lijkt me weinig mind-muscle-connection mogelijk met zoveel agressie, maar goed kijk wat hij ermee bereikt heeft. :p

+1

Hoewel het me niet zou verbazen als Branch gewoon altijd zo traint hoor. Ik hou niet zo van deze stijl iig. Lijkt me weinig mind-muscle-connection mogelijk met zoveel agressie, maar goed kijk wat hij ermee bereikt heeft. :p

En toch houd hij de gewichten onder controle hij volgt tenminste dezelfde bewegingsbaan in elk filmpje wat je van hem bekijkt. Zolang hij weet wat hij aanspand en wat voor uitwerking het heeft, en het blijkt te werken. Alleen in het filmpje van zijn benen training geeft hij ook wel aan dat het enigzins pijn begint te doen en dat hij het niet altijd best kan volhouden, begrijpelijk.

Laatst bewerkt:
Ieder zijn manier, maakt ook niet uit..de dedication vind ik echter wel super mooi om te zien.

persoonlijk vind ik dat hij wat zwakjes oogt. Nog veel werk om dit jaar mee te strijden voor de titel

Terug
Naar boven