XXL Nutrition

Breaking News!Cheney sluit aanval op Iran niet uit. Israël wil iran aanvallen

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Mooi zo alles platbombarderen en er dan een groot Center Parcs vakantiecomplex van te maken.

ll

Laatst bewerkt:
:woot: Daar gaan we dan, de zoveelste inval van Amerika.... :woot:

We hebben nog lang moeten wachten zeg, nog een laatste prikactie van Bush voor hij het presidentschap over moet dragen....
I love that guy!

En de Joden zullen eens niet zitten springen om mee te doen zeg, die hadden nog wat clusterbommetjes over die ze in Libanon niet meer krijt konden.....

ll

Laatst bewerkt:
Als de VS Iran binnenvalt breekt de hel los denk ik. Nu heeft zowat iedere moslim al een hekel aan Amerika, laat staan als ze Iran binnen vallen.
De kans dat Amerika wat bombardementen uitvoert is misschien wel reeel, dat ze ook daadwerkelijk met grondtroepen binnen vallen lijkt mij heel erg klein.

Houston, you have a problem! Gelijk maar weer 9-11 linken aan dit soort acties :roflol:

Kijk uit voor de Reptilians!

re:

In tijden van Crisis mag een president blijven zitten.
Wist je dat niet.

Jawel maar ik geloof dat dat alleen is bij een crisis op eigen bodem.

Anders blijft Amerika de komende 20 jaar met die clown opgescheept zitten, er is altijd wel ergens een crisis waar hij zich instort....

ll

Laatst bewerkt:
Aha, vond al dat er de laatste tijd zo weinig op de buis was...

Opzich als Amerika en Israël al die k*tlanden in het midden-oosten aanvallen dan wordt het een veiligere wereld, kost wel soldaten levens en klauwen met geld wat ik het niet waard vind.

Opzich als Amerika en Israël al die k*tlanden in het midden-oosten aanvallen dan wordt het een veiligere wereld, kost wel soldaten levens en klauwen met geld wat ik het niet waard vind.

Ik denk niet dat oorlog de uitkomst is voor de problemen in die streken, je zaait enkel meer haat...

Geloven mensen nu nog steeds niet dat 11 september een complot was?
Dit hebben ze jaren van te voren gepland. Amerika wil gewoon het hele midden oosten hervormen en in beslag nemen voor een tweede amerika.
Terrorisme is juist een reactie op de bemoeienissen van de VS en de samenwerking met Israel, het is geen complot maar een reactie op actie. Op 11 maart 2004 waren er opnieuw terroristische aanslagen in Madrid als een reactie op de samenwerking en steun van Spanje met de oorlog op Irak.

Regeringen van het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje, Polen, en Denemarken waren uitgesproken voorstander van de oorlog in Irak

Laat het nu net die landen zijn die aanslagen te verwerken kregen. En Denemarken had opvallend veel problemen met die cartoons, terwijl ze in Frankrijk later ook in de krant kwamen, daar kraaide haast geen haan naar.

Actie = reactie. De VS heeft gewoon elk excuus dat er te vinden was gebruikt om het Midden-Oosten onder handen te nemen. Er was altijd wel iets te vinden, en nu hebben ze weer een prima excuus voor Iran. Niets complot dus, gewoon opportunisme.

ag gewoon even binnen vallen kost wel iets maar kun je weer een disneypark openen daar

Terug
Naar boven