houston
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 44kg
- Vetpercentage
- 28%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaan we dan, de zoveelste inval van Amerika.... 
In tijden van Crisis mag een president blijven zitten.
Wist je dat niet.
Vindt jij het zelf niet allemaal een beetje te toevallig EricR?
Opzich als Amerika en Israël al die k*tlanden in het midden-oosten aanvallen dan wordt het een veiligere wereld, kost wel soldaten levens en klauwen met geld wat ik het niet waard vind.
Opzich als Amerika en Israël al die k*tlanden in het midden-oosten aanvallen dan wordt het een veiligere wereld, kost wel soldaten levens en klauwen met geld wat ik het niet waard vind.
Mooi zo alles platbombarderen en er dan een groot Center Parcs vakantiecomplex van te maken.
wou je zeggen dat jij zulke dingen allemaal normaal vind? hoe groot zijn die oogkleppen van jou man? 

Terrorisme is juist een reactie op de bemoeienissen van de VS en de samenwerking met Israel, het is geen complot maar een reactie op actie. Op 11 maart 2004 waren er opnieuw terroristische aanslagen in Madrid als een reactie op de samenwerking en steun van Spanje met de oorlog op Irak.Geloven mensen nu nog steeds niet dat 11 september een complot was?
Dit hebben ze jaren van te voren gepland. Amerika wil gewoon het hele midden oosten hervormen en in beslag nemen voor een tweede amerika.
Regeringen van het Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje, Polen, en Denemarken waren uitgesproken voorstander van de oorlog in Irak
ag gewoon even binnen vallen kost wel iets maar kun je weer een disneypark openen daar