AndroidHealthClinic

Breder worden

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het ook niet zo moeilijk en ik sta er ook prima voor MAAR ik krijg van veel docenten veel huiswerk op en op mijn school wordt huiswerk nogal streng gecontroleerd :(

OT: Ik heb besloten om eerst nog even thuis te trainen. Mn hele lichaam, dat wel. Naarmate ik wat serieuzer wordt zal ik een een sportschool zoeken.

Kan je beter gewoon huiswerk maken. met 4 kilo dumbbells trainen is zonde van je tijd.

Ja en ik probeer te vertellen dat 100 x heffen met zulke dumbbells geen spieren gaat opleveren. Wil je spieren opbouwen dan moet je hoog in gewicht en laag in herhalingen.

Ja en ik probeer te vertellen dat 100 x heffen met zulke dumbbells geen spieren gaat opleveren. Wil je spieren opbouwen dan moet je hoog in gewicht en laag in herhalingen.
Dus toch. Ik had gehoord dat je met een laag gewicht en veel reps veel spieren kreeg :(
Thanks!

Als je na je VWO op de universiteit of het HBO zit mag je pas klagen over tijdgebrek door teveel huiswerk joh :P Universiteit weet ik niet zo maar is als ik het goed hoor van andere ziek qua huiswerk. HBO valt bij de meeste opleidingen nog redelijk mee maar je moet toch veel doen. Opleiding die ik volg heeft wel veel tijd nodig, dan realiseer je je pas dat al die keren dat je op het middelbaar veel huiswerk dacht te hebben echt onzin waren. Kortom, je hebt tijd zat, ga naar de sportschool.

Gents, de man is 15. Wat verwachten jullie nou? ;) Ik sluit me overigens wel aan bij Newkidontheblok.

Ik ben 15 en ik train wel serieus. :)

Vooroordeel niet op leeftijd, vooroordeel wel op deze begin post, want volgens mij komt de zomer er aan... :eek:

Dat mogen wij officieel nog niet op deze leeftijd...

Laatst bewerkt:
Zolang je niet te hard van stapel loopt in het begin en vooral rustig opbouwt, genoeg voeding tot je neemt en een goede techniek aanleert is het prima te doen. Er is absoluut geen reden om het niet te doen. Wou dat ik zo vroeg was begonnen :)

Ik wou even medendelen dat ik niet meer naar de sport school ga.
Komt omdat m'n moeder zo juist een Wii heeft gekocht + Wii fit.

Epic troll :D

Nee niet echt, heb namelijk ook een shake weight voor mn armen enzo

Ok, nice. die man in de media markt zei al dat het prima kon om te trainen

ja joh, en anders koop ook een playstation erbij ofzo, of een xbox, die dingen die nu ook via kinect werken, krijg je vet veel spieren van en daar wordt je wel breed van joh

beter 2 of 3 apparaten waarmee je dus verschillende spelletjes... euh oefeningen kan doen. alleen de wii is vrij beperkt in keuze dus met 3 van die apparaten ben je de bom jonguh

goed topic

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

maar on topic: je moet in de reprange van 8-12 gaan zitte dan komt het wel goed ;)

jij hoopt nog altijd dat dit ook serieus bedoeld was van meneertje pasta? :)

Playstation heb ik al maar vooral om m'n reactie snelheid en hand oog coordinatie te trainen. Komt omdat ik later prof MMA fighter wil worden.

Verder gebruik ik veel m'n duimen en aangezien die aangestuurd worden door m'n voorarm train ik die dan natuurlijk ook.
M'n schema ziet er dan zo uit:

Geduld: Hardscopen Search & Destory 2x
Overzicht: Groundwar 3x
Precisie: Quickscopen TDM 5x

Terug
Naar boven