Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,
Playstation heb ik al maar vooral om m'n reactie snelheid en hand oog coordinatie te trainen. Komt omdat ik later prof MMA fighter wil worden.
Verder gebruik ik veel m'n duimen en aangezien die aangestuurd worden door m'n voorarm train ik die dan natuurlijk ook.
M'n schema ziet er dan zo uit:
Geduld: Hardscopen Search & Destory 2x
Overzicht: Groundwar 3x
Precisie: Quickscopen TDM 5x

,Op deze manier zal het toch niet lukken, als je het echt wilt moet je toch wat strenger zijn voor jezelf en niet denken van ooh nu heb ik er wel eens zin in zo gaat het nu niet![]()
pwned.
Probleem??
Kan je beter gewoon huiswerk maken. met 4 kilo dumbbells trainen is zonde van je tijd.
23jaar en nog met zo een p*ssy weights ? What did you do all time , fap fap fap ?Zulke reacties kwam ik ook tegen bij mijn topic. Vriend, we hebben het toch over beginners of niet? Wat verwacht je nou dat hij meteen bij 10kg gaat beginnen terwijl hij 10kg niet 1 x kan op tillen? Dan is het toch verstandig om bij laag te beginnen en na 2 weken weer op te bouwen tot een ander stand.
Jeetje denk toch eens keer na voor je wat typt.
Zulke reacties kwam ik ook tegen bij mijn topic. Vriend, we hebben het toch over beginners of niet? Wat verwacht je nou dat hij meteen bij 10kg gaat beginnen terwijl hij 10kg niet 1 x kan op tillen? Dan is het toch verstandig om bij laag te beginnen en na 2 weken weer op te bouwen tot een ander stand.
Waar slaat dat nou weer op, die reactie was eerlijk en ik had er ook nog eens wat aan.Zulke reacties kwam ik ook tegen bij mijn topic. Vriend, we hebben het toch over beginners of niet? Wat verwacht je nou dat hij meteen bij 10kg gaat beginnen terwijl hij 10kg niet 1 x kan op tillen? Dan is het toch verstandig om bij laag te beginnen en na 2 weken weer op te bouwen tot een ander stand.
Not sure if serious.
Wat kan je precies met 4 kilo dumbbells dat je breder maakt?
Wanneer reageer je niet om mijn post , ik voel me zo alleen..Jullie hebben echt zwaar problemen met begrijpend lezen. Waar heb ik geschreven dat hij voor altijd aan 4kg moet blijven plakken? Staat dat ergens zo beschreven in mijn reactie of gaf ik duidelijk aan dat hij eerst eraan moet wennen en na 2 weken al stapje hoger kan gaan.. En zo blijft het opbouwen totdat hij 15kg+ bereikt en steeds hoger.
Jeetje mina.

Gast, in de OP staat dat ik met 4kg 100 keer kan.Jullie hebben echt zwaar problemen met begrijpend lezen. Waar heb ik geschreven dat hij voor altijd aan 4kg moet blijven plakken? Staat dat ergens zo beschreven in mijn reactie of gaf ik duidelijk aan dat hij eerst eraan moet wennen en na 2 weken al stapje hoger kan gaan.. En zo blijft het opbouwen totdat hij 15kg+ bereikt en steeds hoger.
Jeetje mina.