XXL Nutrition

"Brillemans hoekt pestkop naar de grond"

Die armpjes...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij begint al goed op twitter met excuses enzo.
Blijkbaar weet hij wel hoe social media tegenwoordig in elkaar zit.

Ik heb dat vroeger vaak gemerkt. Ook stoere jongens schrikken als ze een klap krijgen die ze niet verwachten. En dan worden ze plots heel wat minder moedig.
Kreeg eens ruzie op de tram met een boom van een Afrikaan. Was echt absurd hoe groot en massief die was. k had een slechte dag, liep wat geirriteerd en toen botste hij twee keer met zijn elleboog tegen mijn kop. Hij keek me aan en excuseerde zich niet en keek me laagdunkend aan en zei "waat ies err". Ik werd zo pisnijdig, die kerel wist niet meer waar die het had. En ik was toen nog maar net geopereerd en woog misschien 70 kilo. Die werd bang en liep naar de deur en stapte uit. So weird. Hij had me kunnen opeten eigenlijk (toen :)
(nu ik het herlees is dit compleet off topic maar wil het niet wissen want er kroop te veel tijd in het typen).

Waarschijnlijk dacht ie dat je een mes in je zak had ofzo.

Ik heb dat vroeger vaak gemerkt. Ook stoere jongens schrikken als ze een klap krijgen die ze niet verwachten. En dan worden ze plots heel wat minder moedig.
Kreeg eens ruzie op de tram met een boom van een Afrikaan. Was echt absurd hoe groot en massief die was. k had een slechte dag, liep wat geirriteerd en toen botste hij twee keer met zijn elleboog tegen mijn kop. Hij keek me aan en excuseerde zich niet en keek me laagdunkend aan en zei "waat ies err". Ik werd zo pisnijdig, die kerel wist niet meer waar die het had. En ik was toen nog maar net geopereerd en woog misschien 70 kilo. Die werd bang en liep naar de deur en stapte uit. So weird. Hij had me kunnen opeten eigenlijk (toen :)
(nu ik het herlees is dit compleet off topic maar wil het niet wissen want er kroop te veel tijd in het typen).

Ow, leuk.

On topic: Hehehehehhee:D:D:D

Ruben heeft wel swag

00:27, jongen in blauw shirt is goed bezig :)

haha check die ruben schijnheilig lullen op twitt

Hmm wat is de afkomst van die probleem veroorzaker? shocker...

Als ik de leraar was zou ik die met dat brilletje na de les ff apart nemen en zeggen, goed gedaan jongen, goed dat je voor je zelf opkomt, respect!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij lijkt er wel een beetje op

fake

hij lift niet eens ? hoe kan hij hem knock out slaan ?

als je kijkt naar al die andere twitteraars van t/m 13 jaar dan zie je allemaal dat het van die metrocoïtusuele ''swagboys'' zijn. nederland homocoïtusualiseert.

Terug
Naar boven