JohnnyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 61
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 14%
maar hij praat en gedraagt zich als een mocro. dat is voor mij mocro genoeg om een mocro te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar hij praat en gedraagt zich als een mocro. dat is voor mij mocro genoeg om een mocro te zijn.
Ja en iemand die achterlijke dingen zegt is gewoon achterlijk, niet?!
fake
hij lift niet eens ? hoe kan hij hem knock out slaan ?
Ja en iemand die achterlijke dingen zegt is gewoon achterlijk, niet?!

want je kan pas iemand ko slaan als je lift? Snelheid en de plek waar je slaat is belangrijker dan kracht heurr
als je kijkt naar al die andere twitteraars van t/m 13 jaar dan zie je allemaal dat het van die metrocoïtusuele ''swagboys'' zijn. nederland homocoïtusualiseert.
Typisch het soort kereltje dat zich loopt uit te sloven en stoer loopt te doen om reps te winnen bij mij op school. Omdat ik gespierud ben je weet togh.
Sarcasm is very difficult for aliens!
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 17:27 ----------
Zeer zwakke opmerking. Een beetje zoals "al wat je zegt ben je zelf". Beetje zielig eigenlijk.

vind je mij tof?:$Grappig wel dat de ''nerds'' vaak totaal niet stoer proberen over te komen bij mij. Vind ze daarom vaak een stuk toffer.