MuscleMeat

"Brillemans hoekt pestkop naar de grond"

Heerlijk filmpje. Wat een f**got om zichzelf daarna nog te verdedigen alsof hij niks deed. Nee, jou handen om zijn nek en je verwacht dat hij niks doet, normaal gebeurt dat niet dus veel respect voor deze kerel die hem een goede klap gaf.
Nu zit hij stoer te doen op twitter en zichzelf te verdedigen, maar die vent schijt in z'n broek nu.

Ook nog kudos voor de docente, goed dat ze had gezien dat het schuld was van die Ruben.

achja, mensen hebben gelijk.. ik moet die jongen gewoon laten, krijg anders problemen met dlw & vervolgopleiding.

Snotsneus die ruben.

t*fus buitenlanders.

want je kan pas iemand ko slaan als je lift? Snelheid en de plek waar je slaat is belangrijker dan kracht heurr

m0lt0.gif

als je kijkt naar al die andere twitteraars van t/m 13 jaar dan zie je allemaal dat het van die metrocoïtusuele ''swagboys'' zijn. nederland homocoïtusualiseert.

Paar jaartjes nog dan dragen kerels gewoon make up. Vroeger werd je zwaar uitgelachen als je er zo bij liep, nu ben je "onverzorgd" als je niet als een nicht er bij loopt. Vrouwen eisen dat je om het uur je haar checkt en je wenkbrauwen bij werkt anders ben je vies.

Leuk filmpje! En die brillenbakkes heeft het goed opgelost, valt me nog mee dat hij geen pols brak of kneusde. :o

Toch best wel een goede piemol voor z;n r*tard.
Tatt familie ??

http://twitter.com/RubenRvD_

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ruben van Dorsten
Typisch het soort kereltje dat zich loopt uit te sloven en stoer loopt te doen om reps te winnen bij mij op school. Omdat ik gespierud ben je weet togh.
Ff vertellen hoeveel drank hij van het weekend op heeft. ''opfl*kkeren f**got''

Grappig wel dat de ''nerds'' vaak totaal niet stoer proberen over te komen bij mij. Vind ze daarom vaak een stuk toffer.

Ik hoop dat Ruben die beul met zn brilletje alsnog kan terugpakken!

Vieze white bois altijd sucker punchen

Terug
Naar boven