- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
''opfl*kkeren f**got''
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''opfl*kkeren f**got''
Ja en iemand die achterlijke dingen zegt is gewoon achterlijk, niet?!
Typisch het soort kereltje dat zich loopt uit te sloven en stoer loopt te doen om reps te winnen bij mij op school. Omdat ik gespierud ben je weet togh.
Ff vertellen hoeveel drank hij van het weekend op heeft. ''opfl*kkeren f**got''
Grappig wel dat de ''nerds'' vaak totaal niet stoer proberen over te komen bij mij. Vind ze daarom vaak een stuk toffer.
Ignorant as phuck
Weet zeker dat iemand die een snelle uithaal tegen je kin ofzo geeft jou eerder nokkie slaat dan iemand die met genoeg kracht iemand op zn kaak/wang slaat
refereer je nou naar mij?
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:22 ----------
bij mij op school heb je nauwelijks een nerd-patser ratio. iedereen gaat vrij normaal met elkaar om, igg 4e, 5e en 6e klassers.
Ik had vroeger ook een bril grappig ik zie nu pas de overeenkomst,
alleen sloeg ik een Nederlander voor zijn kotenklapper !
refereer je nou naar mij?
---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 19:22 ----------
bij mij op school heb je nauwelijks een nerd-patser ratio. iedereen gaat vrij normaal met elkaar om, igg 4e, 5e en 6e klassers.
Je draagt er nog steeds een als ik je baard foto's zo zie.
HAha..Ja maar jij woont in het noorden, daar zijn ze nog zelfverzekerd genoeg om niet tegen iedereen stoer te hoeven doen.
Penut traint zodat hij geen klappen krijgt op school.
weinig/geen mocro's/patserboysda was bij ons ook, het scheelt echt een hoop als je vwo/havo en vmbo gescheiden hebt zitten