Fitness Seller

Breaking News Brinkman wellicht ook vervolgd

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
AMSTERDAM - De anti-racismeorganisatie Nederland Bekent Kleur verwacht dat PVV-Tweede Kamerlid Geert Wilders en zijn partijgenoot Hero Brinkman ook vervolgd zullen worden voor hun uitspraken over de Antillen.

hero_595478d.jpg

Woordvoerder René Danen van 'Nederland Bekent Kleur' zei tegen de Wereldomroep dat hij denkt dat Brinkman ook voor de rechter gaat komen. "Want de uitspraken van Wilders en Brinkman over de Antillen zijn vergelijkbaar met die over moslims."
De organisatie deed in 2008 aangifte tegen Wilders en Brinkman vanwege negentig discriminerende uitlatingen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3075842/___Brinkman_wellicht_ook_vervolgd___.html?p=1,2

:mad:

Deze partij gaat het halen...

anti racisme organisatie :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Zwaar belachelijk en hypocriet natuurlijk.

proces = aandacht = meer stemmen.

en zo helpen ze wilders indirect aan een versterking van zijn partij.

O o hier komt me toch een aanklachtenreeks aan van je welste ! :roflol:

Maar een apart subforum maken ''aanklachten van de dag over rasicme''

Tsja, als je niet eens meer mag zeggen dat de Antillen een boevennest zijn...

Belachelijk. Ik stem geen PVV, maar het slaat echt totaal nergens op. Al die moslims hebben echt extreem korte lontjes.

Racisme. :roflol:

wat een kk land is dit ook eigelijk, er klopt geen zak van alles

het zou me weinig verbazen als die moordenaar van die kinderen en volwassenen over 4.5 jaar alweer lekker boodschappen aan het doen is bij de belgische albert heijn!

Laatst bewerkt:
Zwagerman in DWDD gisteren had 't helemaal juist. Schrijvers hebben prijzen ontvangen door de christelijke god een gestoorde dictator te noemen. Wilders is zelf een 'kleine hitler' genoemd. Maar als Wilders een onterechte vergelijking trekt tussen moslims en nazi's, is er ineens grond om hem aan te klagen. Be-la-che-lijk.

Zwagerman in DWDD gisteren had 't helemaal juist. Schrijvers hebben prijzen ontvangen door de christelijke god een gestoorde dictator te noemen. Wilders is zelf een 'kleine hitler' genoemd. Maar als Wilders een onterechte vergelijking trekt tussen moslims en nazi's, is er ineens grond om hem aan te klagen. Be-la-che-lijk.

Yup.

Snap ook niet dat iedereen dit zomaar slikt.

Wanneer komen er nieuwe verkiezingen? Ik hoop dat PVV veel zetels haalt joh.

Daarnaast zei Zwagerman dat dit natuurlijk de nodige juridische conflicten zal veroorzaken. Het is immers onhoudbaar voor het OM, ze kunnen de helft van onze volkstegenwoordigers wel aanklagen. Er worden wat belastende uitspraken gedaan door onze volksvertegenwoordigers.

Indien de hoge heren in hun juridisch ivoretoren deze trent doorzetten, dan zullen ze grote problemen ondervinden. Iedereen die zich enigzins gediscrimineerd voelt, heeft immers een vrijbrief omelkaar aan te klagen. Het hele juridische apparaat raakt zo overbelast.

Schrijvers hebben prijzen ontvangen door de christelijke god een gestoorde dictator te noemen.

Niet echt een goede vergelijking ook. God dissen =/= mensen dissen.

@ Gorillor: als jij iemand moet gaan afkraken omwille van zijn kop, dan heb je wrsch ook niet echt iets in u handen :p

Ik herinner me niet alle uitspraken dat Wilders deed, maar van wat ik me herinner vond ik niet dat ie over de schreef ging.

@ Gorillor: als jij iemand moet gaan afkraken omwille van zijn kop, dan heb je wrsch ook niet echt iets in u handen :p

Ik herinner me niet alle uitspraken dat Wilders deed, maar van wat ik me herinner vond ik niet dat ie over de schreef ging.

Hij mag me gaan vervolgen.

Laat Danen maar aantonen dat de Antillen geen corrupte bende is. Bij Wilders uitspraken valt er vrij veel te weerleggen, bij de uitspraken van Brinkman kan je hooguit spreken van weinig tactvolle uitspraken.

Terug
Naar boven