Ja want iedereen die niet meegaat in hersenloos gezwets is links. Jezus wat ben jij van de pot gerukt zeg, ga wat nuttigs doen met je leven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want iedereen die niet meegaat in hersenloos gezwets is links. Jezus wat ben jij van de pot gerukt zeg, ga wat nuttigs doen met je leven.
Dat de armen niet nog armen worden door de torenhoge prijzen en belastingen.En dat de rijken niet nog rijker worden.

Ik vermoed dat je eens op de site van de SP moet gaan kijken
Jij rode hond!
Serieus, je hebt geen flauw idee waarover je praat. Links, rechts, arm, rijk. Het lijkt me zinvoller jezelf eerst wat verder te ontwikkelen voordat je je aan dit soort zaken waagt.
tenzei je het nog triester wil hebben dan nu.Kijk anders eens op groenlinks.nl Ze komen gewoon vertellen op hun site dat iedereen welkom is in nederland en dat ze meer mensen binnen willen laten, en de nederlander betaald voor deze mensen en met een beetje pech word je (of je familie, kennissen, vrienden) er door uitgemoord of beroofd.
Wie stemt daar nou optenzei je het nog triester wil hebben dan nu.
Wat probeer je hiermee te zeggen dan?
We hebben het erover dat jij geen flauw idee lijkt te hebben van wat nu links of rechts beleid is. Ik probeer je aan te geven dat je een typisch links standpunt aanhaalde en vervolgens kom je met een verwijzing naar een partij waar ik weinig mee heb.
Ik ga naar huis toe, sterkte er mee.
Wat probeer je hiermee te zeggen dan?
We hebben het erover dat jij geen flauw idee lijkt te hebben van wat nu links of rechts beleid is. Ik probeer je aan te geven dat je een typisch links standpunt aanhaalde en vervolgens kom je met een verwijzing naar een partij waar ik weinig mee heb.
Ik ga naar huis toe, sterkte er mee.
Hier ben ik het mee 'ns. Kijk maar naar de laffe bonussen van de ING om een voorbeeld te noemen. Gasten verdienen tonnen per jaar en bezitten alles wat ze willen en NOG willen ze TONNEN erbij d.m.v. de bonus.
Wat verdeling is prima op zijn plaats. Zij dragen weinig tot niks bij aan de economie, daar zorgen de consumenten voor. Zelfs met een paar honderd euro extra zullen deze het uitgeven waardoor geld blijft rollen. Niet de enkelen die miljoenen bezitten.
Zóóó. En weer een post vol onjuistheden.
Jij verdient 3 ton per jaar, men biedt jou een ton aan vanwege je individuele (lees: dit zegt niets over de prestatie van de organisatie) prestaties, buitengewoon goed. Jij zegt uiteraard nee.
Jullie bestempelen elkaar wel erg snel als link of rechts, Sp'er of extremist.
Iets minder in hokjes denken zou niet verkeerd zijn....
Ben je niet thuis ? ohnee, natuurlijk ben je op je werk de hele dag aan het posten.