XXL Nutrition

Frankrijk klaagt Geert Wilders aan...

Geert Wilders for president!

Goed zo, zijn de Fransen toch nog slimmer dan ik dacht! Alle mensenrechten organisaties zouden een klacht moeten indienen tegen deze man, en dat ze er in één keer Filip De Winter ook maar bijpakken. Zeg nu zelf samen in een cel zouden ze toch heerlijk kunnen converseren over de Islamitisering.

Ja want iedereen die niet meegaat in hersenloos gezwets is links. Jezus wat ben jij van de pot gerukt zeg, ga wat nuttigs doen met je leven.

Het hersenloze gezwets is afkomstig van linkse honden met hun mooie opgezette regeltjes die heel europa de vernieling in hebben gebracht, de dag dat rechts aan de macht komt is de dag dat jullie samen met de marokaanse buurt een enkel ticket kunnen kopen naar mekka.Want linkse stemmers zijn we liever kwijt dan rijk.

Het word tijd dat ze burger niet meer als vuil weg word gezet maar dat er word geluisterd naar het volk.Dat de armen niet nog armen worden door de torenhoge prijzen en belastingen.En dat de rijken niet nog rijker worden.

Dat laatste klinkt als een sp'er.

Dat de armen niet nog armen worden door de torenhoge prijzen en belastingen.En dat de rijken niet nog rijker worden.

Ik vermoed dat je eens op de site van de SP moet gaan kijken :roflol:

Jij rode hond!

Serieus, je hebt geen flauw idee waarover je praat. Links, rechts, arm, rijk. Het lijkt me zinvoller jezelf eerst wat verder te ontwikkelen voordat je je aan dit soort zaken waagt.

Ik vermoed dat je eens op de site van de SP moet gaan kijken :roflol:

Jij rode hond!

Serieus, je hebt geen flauw idee waarover je praat. Links, rechts, arm, rijk. Het lijkt me zinvoller jezelf eerst wat verder te ontwikkelen voordat je je aan dit soort zaken waagt.

Kijk anders eens op groenlinks.nl Ze komen gewoon vertellen op hun site dat iedereen welkom is in nederland en dat ze meer mensen binnen willen laten, en de nederlander betaald voor deze mensen en met een beetje pech word je (of je familie, kennissen, vrienden) er door uitgemoord of beroofd.

Wie stemt daar nou op :roflol: tenzei je het nog triester wil hebben dan nu.

Op economische punten is de PVV ook gewoon aardig links:D

En dat de rijken niet nog rijker worden.

Hier ben ik het mee 'ns. Kijk maar naar de laffe bonussen van de ING om een voorbeeld te noemen. Gasten verdienen tonnen per jaar en bezitten alles wat ze willen en NOG willen ze TONNEN erbij d.m.v. de bonus.

Wat verdeling is prima op zijn plaats. Hun dragen weinig tot niks bij aan de economie, daar zorgen de consumenten voor. Zelfs met een paar honderd euro extra zullen deze het uitgeven waardoor geld blijft rollen. Niet de enkelen die miljoenen bezitten.

Kijk anders eens op groenlinks.nl Ze komen gewoon vertellen op hun site dat iedereen welkom is in nederland en dat ze meer mensen binnen willen laten, en de nederlander betaald voor deze mensen en met een beetje pech word je (of je familie, kennissen, vrienden) er door uitgemoord of beroofd.

Wie stemt daar nou op :roflol: tenzei je het nog triester wil hebben dan nu.

Wat probeer je hiermee te zeggen dan?

We hebben het erover dat jij geen flauw idee lijkt te hebben van wat nu links of rechts beleid is. Ik probeer je aan te geven dat je een typisch links standpunt aanhaalde en vervolgens kom je met een verwijzing naar een partij waar ik weinig mee heb.

Ik ga naar huis toe, sterkte er mee.

We hebben het erover dat jij geen flauw idee lijkt te hebben van wat nu links of rechts beleid is. Ik probeer je aan te geven dat je een typisch links standpunt aanhaalde en vervolgens kom je met een verwijzing naar een partij waar ik weinig mee heb.

Ben je niet thuis ? ohnee, natuurlijk ben je op je werk de hele dag aan het posten.

haha, alsof je niks met groenlinks hebt, jij rode hond.
Communisme boven alles!! Hoezee!

Hier ben ik het mee 'ns. Kijk maar naar de laffe bonussen van de ING om een voorbeeld te noemen. Gasten verdienen tonnen per jaar en bezitten alles wat ze willen en NOG willen ze TONNEN erbij d.m.v. de bonus.

Wat verdeling is prima op zijn plaats. Zij dragen weinig tot niks bij aan de economie, daar zorgen de consumenten voor. Zelfs met een paar honderd euro extra zullen deze het uitgeven waardoor geld blijft rollen. Niet de enkelen die miljoenen bezitten.

Zóóó. En weer een post vol onjuistheden.

Jij verdient 3 ton per jaar, men biedt jou een ton aan vanwege je individuele (lees: dit zegt niets over de prestatie van de organisatie) prestaties, buitengewoon goed. Jij zegt uiteraard nee.

Verdelen is een goed, maar zeer complex punt. We leven niet meer in de tijd van Robin Hood, waar je geld van de rijken kon pakken en verdelen onder de armen.

Het topbestuur, sorry, mensen met prestatie loon dragen weinig tot niets bij aan de economie?! (ik moet jouw post uiteraard wel juist interpreteren)
Please, go do your home work.

Nu we 't toch over verdeling hebben, wat denk je van de entertainment sector? Artiesten, voetballers, tv-presentatoren, DJ's...
Velen zijn grootverdieners, waarom? Voor een uurtje 10.000EUR ontvangen?!

Als zij nou eens minder zouden verdienen:
lonen voetballers omlaag -> club saldo hoger -> prijzen lager (seizoenskaarten, etc.) -> consument meer te besteden
lonen artiesten omlaag -> kosten concerten lager voor de organisator -> prijzen lager -> consument meer te besteden

Als dit toch eens zo makkelijk ging ;-)
Laten we dan direct iedereen hetzelfde loon geven.

IEDER individu, onafhankelijk van zijn/haar rijkdom, onafhankelijk van zijn/haar eerlijkheid, betrouwbaarheid, karakter, etc. heeft invloed op de economie.

Zóóó. En weer een post vol onjuistheden.

Jij verdient 3 ton per jaar, men biedt jou een ton aan vanwege je individuele (lees: dit zegt niets over de prestatie van de organisatie) prestaties, buitengewoon goed. Jij zegt uiteraard nee.

Enige nuance dat er een bonus geeist werd bij het aannemen van de persoon in kwestie. Overdreven ofcourse.

Jullie bestempelen elkaar wel erg snel als link of rechts, Sp'er of extremist.
Iets minder in hokjes denken zou niet verkeerd zijn....

Ben je niet thuis ? ohnee, natuurlijk ben je op je werk de hele dag aan het posten.

Sterk man, stel je voor dat je echt in discussie moet geraken :eek:

Ik heb 7 berichten gepost vandaag. Ik begrijp best dat jij met je zwakzinnige geest een uur nodig hebt om een bericht te plaatsen maar je kan je beter zorgen maken over de belachelijke slechte toestand van je mentale capaciteiten, wat dacht je van iets nuttigs lezen of doen in plaats van met je werkloze reet achter de pc hangen? Doe iets met dat luizenleventje van je, maak jezelf aantrekkelijker voor de arbeidsmarkt of zo. Geert zit er ook niet op te wachten dat jij je niet productief maakt voor je vaderland en maar een beetje zit te stotteren en kwijlen achter je pc.

Ik voel enkele spanningen hier.

Wat een idioten.

Hebben ze nou nog niet door dat hem aanklagen alleen zorgt voor extra aanhang?
Net als elke andere vorm van aandacht die je hem schenkt (of zou het een Franse aanhanger van de PVV zijn?).

Terug
Naar boven