Fitness Seller

Breaking News Brinkman wellicht ook vervolgd

Hier een aantal uitspraken van meneer Wilders:

Ben je geen Nederlander en werkloos, moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken."
19 september 2007
#
"Ik heb genoeg van de Koran in Nederland. Verbied dat ellendige boek zoals ook Mein Kampf verboden is!"
8 augustus 2007
#
"Minister Vogelaar kwekt dat Nederland in de toekomst een joods-christelijk-islamitische traditie zal kennen en dat ze de islam wil helpen wortelen in de Nederlandse samenleving. Deze Minister toont daarmee aan dat ze knettergek is geworden."
6 september 2007
#
"Het is werkelijk ongelofelijk dat de PvdA-fractie initiatieven voor een referendum over het nieuwe EU-verdrag niet steunt. De PvdA heeft een ruggengraat van banaan."
25 september 2007
#
"Nederland staat aan de vooravond van een 'tsunami van islamisering'. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland."
6 oktober 2006
#
"Met de komst van de aanstaande staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak (beiden PvdA) heeft de tsunami van islamisering ook het kabinet bereikt. Sterker nog, nu de heer Aboutaleb en mevrouw Albayrak lid worden van het kabinet, zijn de Marokkaanse en Turkse overheden feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd."
20 februari 2007
#
"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."
13 februari 2007
#
"Als we niet opletten weet straks niemand meer hoe onze vlag er uit ziet. De taal verloedert, kennis van de vaderlandse geschiedenis is bij velen bedroevend slecht en het Wilhelmus wordt vaak slechts meegemompeld."
15 mei 2007
#
"De uitspraak van prinses Máxima over de Nederlandse identiteit is goedbedoelde politiek correcte prietpraat."
24 september 2007
#
"Fortuyn sprak van een achterlijke cultuur en kreeg half Nederland over zich heen. Maar hij had gelijk. Het gaat mij om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan óns moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?"
5 februari 2004

De democratie is een goed besturingssysteem maar helaas maakt het ook het pad vrij voor figuren zoals Wilders. Langs één kant stoort het mij dat een dergelijk persoon zijn bedenkelijke dwaze praat kwijt kan, maar langs de andere kant lach ik in mijn vuist omdat hij toch niets concreet kan veranderen. Zoals ik in een vorige post al zei kan hij net zo goed op de vismarkt gaan staan, dat zal aan de onomkeerbare multiculturele maatschappij evenmin iets veranderen.

Die derde uitspraak vond ik altijd grappig

Nou klusmier, dan klopt het toch, dan zijn de Antillen dus corrupt. Stel je niet aan dat je je daardoor voelt aangesproken man! Niemand geeft jou daar toch persoonlijk de schuld van? Wil je iemand de cel in laten gooien omdat hij dat zegt?

Mijn verbijstering wordt steeds groter. Ook al zou het totaal niet waar zijn dat de Antillen corrupt zijn, dan nog mag iemand dat best beweren, bewijs het tegendeel maar als het niet zo is.

Hmm, dit zijn toch uitspraken die over de schreef gaan vind ik. Moslims zijn dan maar gelijk criminelen volgens Wilders...
De woorden die hij gebruikt zijn ook niet netjes. Een turks politicus heeft kennelijk 'geïnfiltreerd'...

"Nederland staat aan de vooravond van een 'tsunami van islamisering'. Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast, ook op het platteland."
6 oktober 2006
#
"Met de komst van de aanstaande staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak (beiden PvdA) heeft de tsunami van islamisering ook het kabinet bereikt. Sterker nog, nu de heer Aboutaleb en mevrouw Albayrak lid worden van het kabinet, zijn de Marokkaanse en Turkse overheden feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd."
20 februari 2007

Dus iedereen die iets zegt over buitenlanders, wordt nu vervolgd? Daar komt het eigenlijk op neer.

Net zoals dat je een President vermoord omdat hij "zwarte ideeën" heeft.

Een rare vergelijking, maar het komt erop neer dat de mond dus gewoon gesnoerd wordt als je een mening geeft over iets waar ze opzich wel gelijk in hebben.

Zolang er geen fysiek geweld ontstaat moeten mensen gewoon kunnen zeggen wat ze vinden, en zo kwetsend is het allemaal niet, een sheik die geweigerd wordt in meerdere landen omdat hij radicale uitspraken doet mag hier ook gewoon zijn woord doen, dus waarom een politicus niet.

Zijn uitspraken over de 'tsunami van islamisering' vind ik overdreven paranoia maar hij heeft wel een goed punt over Vogelaar. Ik kots van politici als zij. Nooit van mijn ****ing leven zal ik ooit een islamitische traditie overnemen.

Dus iedereen die iets zegt over buitenlanders, wordt nu vervolgd? Daar komt het eigenlijk op neer.

Een rare vergelijking, maar het komt erop neer dat de mond dus gewoon gesnoerd wordt als je een mening geeft over iets waar ze opzich wel gelijk in hebben.

Zolang er geen fysiek geweld ontstaat moeten mensen gewoon kunnen zeggen wat ze vinden, en zo kwetsend is het allemaal niet, een sheik die geweigerd wordt in meerdere landen omdat hij radicale uitspraken doet mag hier ook gewoon zijn woord doen, dus waarom een politicus niet.

De heer Wilders doet geen zinnige uitspraken, en dat vindt ik in zijn functie van politicus zeer bedenkelijk. Zeg nu zelf, een hele cultuur uitmaken voor criminelen, dan ben je toch niet echt slim te noemen.
Ook beweringen dat de Westerse cultuur zoveel beschaafder en beter is dan de Oosterse is toch niet briljant als uitspraak. Om over infiltratie van Moslims in de Nederlandse politiek nog maar te zwijgen.
OK je zal wel gelijk hebben als je zegt dat in een democratie iedereen zijn zegje mag doen en men kan een mens niet verantwoordelijk stellen voor domheid, maar tegen racisme is een wet en deze moet terecht toegepast worden op deze meneer.

Zijn uitspraken over de 'tsunami van islamisering' vind ik overdreven paranoia maar hij heeft wel een goed punt over Vogelaar. Ik kots van politici als zij. Nooit van mijn ****ing leven zal ik ooit een islamitische traditie overnemen.

Ach 20 jaar geleden had je ook 90% minder moslims als nu en was het nog leuk om als Nederlander in bepaalde buurten te wonen, nu 20 jaar later heb je zelfs Turkse banken en op elke hoek van de straat een groepje Ali B Marokkanen staan, dus zo gek zijn die uitspraken niet.

Nou klusmier, dan klopt het toch, dan zijn de Antillen dus corrupt. Stel je niet aan dat je je daardoor voelt aangesproken man! Niemand geeft jou daar toch persoonlijk de schuld van? Wil je iemand de cel in laten gooien omdat hij dat zegt?

Mijn verbijstering wordt steeds groter. Ook al zou het totaal niet waar zijn dat de Antillen corrupt zijn, dan nog mag iemand dat best beweren, bewijs het tegendeel maar als het niet zo is.

ik denk niet dat je mijn punt helemaal begrijpt.

ik zeg ook dat de Antilliaanse politiek corrupt is: maar ik heb tenminste het lef om NAMEN te noemen!

zoveel werk is het niet om uit te zoeken welke personen hier op Curacao corrupt zijn en op welke manieren ze zich misdragen, daar staan hier de kranten dagelijks vol van.

dus een tip aan Wilders en Brinkman:
- doe wat meer onderzoek en noem concreet de namen met hetgeen ze hebben fout gedaan, en ga DAT veroodelen!
( niemand die je dan nog een strobreed in de weg zit/ligt)

maar kan dat dan totaal niet beperkt worden? Dus fatsoen kunnen we allemaal uit de deur gooien, want we hebben immers "vrijheid van meningsuiting". Dan is het einde toch zoek. Moeten we pesten dan ook maar goedkeuren, ook dit gebeurd vaak alleen verbaal. Hier houden mensen soms jarenlange psychische problemen aan over.
Ik vind vrijheid van meningsuiting ook belangrijk, maar het moet niet in deze mate ten koste gaan van anderen.
Persoonlijk laat ik alles wat wilders en co zeggen van me afglijden, het boeit me geen fl**ker, maar kan me zo voorstellen dat anderen er wel aanstoot aan nemen.

Ik voel mij als turkzijnde wel beledigd als hij turkse politici in het nederlandse ysteem gaat beschrijven zoals 'infiltraties' en dergelijke. Zijn beeldvorming is gewoon zwaar negatief en dat kan kwalijke gevolgen hebben en ik ben er zeker van dat hij dat met opzet doet. (om te provoceren, aandacht krijgen, underdog positie, stemmen winnen. Vlaams Belang doet het hem al jarenlang voor:D)

Dit valt voor mij niet meer onder vrijheid van meningsuiting, maar discriminatie.

En ik kan aannemen dat beide uitspraken ook beledigend is voor moslims. Moslims zijn maar gelijk criminelen voor hem.

De heer Wilders doet geen zinnige uitspraken, en dat vindt ik in zijn functie van politicus zeer bedenkelijk. Zeg nu zelf, een hele cultuur uitmaken voor criminelen, dan ben je toch niet echt slim te noemen.
Ook beweringen dat de Westerse cultuur zoveel beschaafder en beter is dan de Oosterse is toch niet briljant als uitspraak. Om over infiltratie van Moslims in de Nederlandse politiek nog maar te zwijgen.
OK je zal wel gelijk hebben als je zegt dat in een democratie iedereen zijn zegje mag doen en men kan een mens niet verantwoordelijk stellen voor domheid, maar tegen racisme is een wet en deze moet terecht toegepast worden op deze meneer.

Het is geen briljante uitspraak nee, maar hij heeft er natuurlijk wel gelijk in ;)
Of wil je zeggen dat het beter is om in het Oosten te wonen met je vrouw en kindertjes ;)

En voor de rest gaat hij soms wat ver in zijn uitspraken, maar om hem nou voor de rechter te slepen vind ik wat overdreven, en dan ook nog dat hem echt jaren gevangenisstraf boven het hoofd hangen, dat gaat natuurlijk te ver, het zijn maar uitspraken, hij moord geen islamieten uit.

Als het omgekeerd zou zijn wordt er weer geloofsovertuiging bijgehaald, waardoor zo'n persoon gewoon vrijuit gaat, dus dat klopt natuurlijk niet echt.

Racisme? Ik zie niet echt racisme. Veel uitspraken zijn wel overdreven, maar hij zegt nergens dat arabieren of moslims inferieur zijn voor zover ik weet. Hij zet ook niet aan tot haat, en zegt nergens dat je als moslim anders behandeld moet worden.

Ik ben het niet eens met de meeste van z'n uitspraken, maar het mag wel gezegd worden. Ik heb liever dat iemand overdrijft dan dat je veroordeeld kan worden voor je mening.

Ach 20 jaar geleden had je ook 90% minder moslims als nu en was het nog leuk om als Nederlander in bepaalde buurten te wonen, nu 20 jaar later heb je zelfs Turkse banken en op elke hoek van de straat een groepje Ali B Marokkanen staan, dus zo gek zijn die uitspraken niet.

klopt, maar het is niet alsof ze vanuit Turkije of Marokko HQ een invasieplan klaar hebben liggen die van start gaat zodra er genoeg moslims zijn hier.

ik denk niet dat je mijn punt helemaal begrijpt.

ik zeg ook dat de Antilliaanse politiek corrupt is: maar ik heb tenminste het lef om NAMEN te noemen!

zoveel werk is het niet om uit te zoeken welke personen hier op Curacao corrupt zijn en op welke manieren ze zich misdragen, daar staan hier de kranten dagelijks vol van.

dus een tip aan Wilders en Brinkman:
- doe wat meer onderzoek en noem concreet de namen met hetgeen ze hebben fout gedaan, en ga DAT veroodelen!
( niemand die je dan nog een strobreed in de weg zit/ligt)

Dus zolang je alleen weet dat een land corrupt is en niet precies weet wie in welke mate daar verantwoordelijk voor is, mag je er niets over zeggen, en anders moet je de cel in? Als je zo redeneert mag je ook niet zeggen dat een land vervuild is, zolang je niet weet wie de vervuiling heeft veroorzaakt omdat je anders onschuldigen misschien wel kwetst. :rolleyes:

Ik ben blij dat het niet zo werkt (tot nu toe dan).

klopt, maar het is niet alsof ze vanuit Turkije of Marokko HQ een invasieplan klaar hebben liggen die van start gaat zodra er genoeg moslims zijn hier.

Natuurlijk niet, maar in de loop der jaren gaat dat wel gebeuren, een gemiddeld Nederlands gezin heeft misschien 2 of 3 kinderen, en een Marokkaans gezin zit gemiddeld op de 10 als het niet meer is, over 20 jaar zijn die kinderen allemaal onze leeftijd, en je kan mij niet vertellen dat ze zich dan beter gedragen als de gemiddelde Marokkaan die je tegenwoordig op straat ziet lopen.

Ben je geen Nederlander en werkloos, moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken."
19 september 2007
#
"Ik heb genoeg van de Koran in Nederland. Verbied dat ellendige boek zoals ook Mein Kampf verboden is!"
8 augustus 2007

6 oktober 2006

#
"Als moslims hier willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien."
13 februari 2007

#
"Fortuyn sprak van een achterlijke cultuur en kreeg half Nederland over zich heen. Maar hij had gelijk. Het gaat mij om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan óns moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?"
5 februari 2004

Racisme? Ik zie niet echt racisme. Veel uitspraken zijn wel overdreven, maar hij zegt nergens dat arabieren of moslims inferieur zijn voor zover ik weet. Hij zet ook niet aan tot haat, en zegt nergens dat je als moslim anders behandeld moet worden.

:rolleyes:

Dus zolang je alleen weet dat een land corrupt is en niet precies weet wie in welke mate daar verantwoordelijk voor is, mag je er niets over zeggen, en anders moet je de cel in? Als je zo redeneert mag je ook niet zeggen dat een land vervuild is, zolang je niet weet wie de vervuiling heeft veroorzaakt omdat je anders onschuldigen misschien wel kwetst. :rolleyes:

Ik ben blij dat het niet zo werkt (tot nu toe dan).
dat heb ik ook niet gezegd.

alleen had de PVV met wat meer onderzoek, meer feiten boven tafel kunnen halen en concreet de namen noemen van de verantwoordelijke politici.

kijk anders maar eens in de lokale krant Amigoe:
www.amigoe.com
( lees ook eens de ingezonden brieven, burgers klagen wel maar er wordt totaal niets gedaan)

Terug
Naar boven