AndroidHealthClinic

Frankrijk klaagt Geert Wilders aan...

Wat een idioten.

Hebben ze nou nog niet door dat hem aanklagen alleen zorgt voor extra aanhang?
Net als elke andere vorm van aandacht die je hem schenkt (of zou het een Franse aanhanger van de PVV zijn?).
Zijn gewoonlijk domme mensen, die niet verder denken dan hun neus lang is. Je hebt zo zowel bij rechts als links.

Eric R, jou teksten waren geloofwaardig in 2003, toen de moslims nog met familie's van 2 of 3 personen waren.

Het verschil tussen jou en mij is dat jij oogkleppen op hebt en altijd maar het goede uit moslims probeerd te halen.Wij geloven niet in sprookjes, het is tijd voor een nieuwe stem op een nieuw persoon.

hij verdient op z'n minste een kans, als hij z'n plannen waar maakt is dat helemaal mooi natuurliijk.

Totaal nutteloos die discussies met jou, dat blijkt wel weer.

Maar goed vooral blijven denken dat je het nieuwe geluid vertegenwoordigt.

Ik probeer uit niemand het goede te halen maar kan wel een verschil zien tussen degenen die er een puinhoop van maken en degenen die hun best doen om een normaal leven te leiden.

Sterk man, stel je voor dat je echt in discussie moet geraken :eek:

Ik heb 7 berichten gepost vandaag. Ik begrijp best dat jij met je zwakzinnige geest een uur nodig hebt om een bericht te plaatsen maar je kan je beter zorgen maken over de belachelijke slechte toestand van je mentale capaciteiten, wat dacht je van iets nuttigs lezen of doen in plaats van met je werkloze reet achter de pc hangen? Doe iets met dat luizenleventje van je, maak jezelf aantrekkelijker voor de arbeidsmarkt of zo. Geert zit er ook niet op te wachten dat jij je niet productief maakt voor je vaderland en maar een beetje zit te stotteren en kwijlen achter je pc.

je moet boeken gaan schrijven, daar kun je je geld misschien wel mee verdienen, ook omdat je zoveel fantasie hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Hier ben ik het mee 'ns. Kijk maar naar de laffe bonussen van de ING om een voorbeeld te noemen. Gasten verdienen tonnen per jaar en bezitten alles wat ze willen en NOG willen ze TONNEN erbij d.m.v. de bonus.

Wat verdeling is prima op zijn plaats. Hun dragen weinig tot niks bij aan de economie, daar zorgen de consumenten voor. Zelfs met een paar honderd euro extra zullen deze het uitgeven waardoor geld blijft rollen. Niet de enkelen die miljoenen bezitten.

Mooie discussie over de bonussen van ING.

Die mensen mogen als het aan mij ligt sterven. Door deze hebzucht zitten we juist in de crisis. Bedoelt Balkenende dit met de VOC mentaliteit die terug moet komen? Wouter Bos had direct in moeten grijpen en NEE moeten zeggen. Nu even niet. Maar hij heeft zoals we van hem gewend zijn geen ballen. Pas nu er een hoop media aandacht is en zijn zeteltjes op het spel staan durft hij zijn bek open te trekken. Wat een r*tard.

"We hebben een contract" Ja en? Je moet je potverdomme realiseren dat als jouw werkgever met belastinggeld overeind wordt gehouden je dit jaar even geen bonus zult krijgen. "We werken hard" Ja en? De stratenmaker op de hoek werkt nog veel harder en die krijgt ook geen bonus.

Gisteravond was er zon INGert bij Pauw en Witteman te gast en vergeleek de hele kwestie met zijn vrouw die een nieuwe bankstel had besteld en ze deze niet zomaar af kon zeggen. Wtf?

Reken maar dat wanneer Wilders aan de macht komt het neo-kapitalisme z'n grond krijgt. Sociale partners wordt niet meer mee gecommuniceerd en werkgevers krijgen het volle recht. Het is gewoon Pro-Jood met de Amerikaanse beurs droom.

IMO als je trots bent op je kom af berust je jezelf op je Germaanse beschaving en zet je je stevig af tegen de huidige Joods-Christelijke cultuur die culturele waardes kapot maakt.

Ga eens naar Moskou en vraag de Russen hoe hun land naar de klote is geholpen voor een beetje meer geld.

Het topbestuur, sorry, mensen met prestatie loon dragen weinig tot niets bij aan de economie?! (ik moet jouw post uiteraard wel juist interpreteren)
Please, go do your home work.

Het gaat om de uitgaven die ze in hun vrije tijd besteden.
Niet om de kennis die ze inbrengen.
Misschien had ik de post wat onduidelijk neer gezet. Maar ik heb geen zin om een half uur te typen.

Mooie discussie over de bonussen van ING.

Die mensen mogen als het aan mij ligt sterven. Door deze hebzucht zitten we juist in de crisis. Bedoelt Balkenende dit met de VOC mentaliteit die terug moet komen? Wouter Bos had direct in moeten grijpen en NEE moeten zeggen. Nu even niet. Maar hij heeft zoals we van hem gewend zijn geen ballen. Pas nu er een hoop media aandacht is en zijn zeteltjes op het spel staan durft hij zijn bek open te trekken. Wat een r*tard.

"We hebben een contract" Ja en? Je moet je potverdomme realiseren dat als jouw werkgever met belastinggeld overeind wordt gehouden je dit jaar even geen bonus zult krijgen. "We werken hard" Ja en? De stratenmaker op de hoek werkt nog veel harder en die krijgt ook geen bonus.

Gisteravond was er zon INGert bij Pauw en Witteman te gast en vergeleek de hele kwestie met zijn vrouw die een nieuwe bankstel had besteld en ze deze niet zomaar af kon zeggen. Wtf?

Precies wat een vreselijk hebzuchtig mannetje en daar door , door die hebzucht gaat het mis. Ze konden beter een groot deel inleveren en investeren.

En Bos is inderdaad zwak op dat gebied geweest. Wat een enorme hielen likkers daar. ze beschermen alleen elkaar.

Hoera voor Klaaswitz, de ridder die de rechtze kankere marrokane en rechtz kempertuig een lesje leerte en den draak arnoldfan een verkleurd hoofddoekje in den anus duwde!

Reken maar dat wanneer Wilders aan de macht komt het neo-kapitalisme z'n grond krijgt. Sociale partners wordt niet meer mee gecommuniceerd en werkgevers krijgen het volle recht. Het is gewoon Pro-Jood met de Amerikaanse beurs droom.

IMO als je trots bent op je kom af berust je jezelf op je Germaanse beschaving en zet je je stevig af tegen de huidige Joods-Christelijke cultuur die culturele waardes kapot maakt.

Ga eens naar Moskou en vraag de Russen hoe hun land naar de klote is geholpen voor een beetje meer geld.

:D Inderdaad, Wilders sprak gisteren al vrij minachtend over die sociale partners en had liever eerst kameroverleg gezien over de te nemen maatregelen dan dat er overleg werd gevoerd met sociale partners.

Nu is het poldermodel misschien te log maar eenzijdige besluiten van politici zonder inspraak van sociale partners of belanghebbenden zou een vrij gevaarlijke ontwikkeling zijn.

Hoezo. Water bij de wijn is er altijd. Hij zal altijd maar 1/3 van het stuur mogen draaien, de andere 2/3 komen nog altijd van twee andere partijen (als hij al ooit iets van macht zou krijgen).

Wat zijn precieze plannen zijn weet ik eigenlijk nog steeds niet goed. Soms zegt ie wel eens dingen waarvan je kan denken "ja dat zou niet slecht zijn", maar op andere momenten slaat ie weer helemaal door. Is hij echt een "neo-kapitalist"? Hij leek me meer zo iemand die opkomt voor de blanke arbeider namelijk :D

Eric R, jou teksten waren geloofwaardig in 2003, toen de moslims nog met familie's van 2 of 3 personen waren.

Het verschil tussen jou en mij is dat jij oogkleppen op hebt en altijd maar het goede uit moslims probeerd te halen.Wij geloven niet in sprookjes, het is tijd voor een nieuwe stem op een nieuw persoon.

hij verdient op z'n minste een kans, als hij z'n plannen waar maakt is dat helemaal mooi natuurliijk.

Nee...je laat je leiden door angst en mennen door angstzaaierij. Jij gelooft wel in sprookjes...het verbindende element van sprookjes is angst. Jij bent bang, je bent niet overtuigd van de superioriteit van onze levenswijze en e gelooft dat geweld, zowel lichamelijk als politiek, de oplossing is. Jij levert vrijheid in voor veiligheid en daarmee verdien je geen van beide en raak je ze ook beide kwijt.

Dat is pas blind zijn.

Als hij er een puinzooi van maakt, wat waarschijnlijker is gezien zijn onzinnige praatjes, loze beloften, en complete idiote oplossingen
... maar vooral zijn trackrecord, hebben we vrijheid in moeten leveren en is de ellende helemaal niet meer te overzien. DAT is niet meer terug te draaien.

we hebben we 1000 redenen om frankrijk aan te klagen.
die kernproeven van hun of alleen al de oorlogen die ze gehad hebben!

Net als jullie mij niet serieus nemen :p neem ik schijtlanden als Frankrijk niet serieus!
hun mening is schijt!

is hetzelfde land die toen der tijd kwam met het onderzoek dat creatine kankerverwekkend is.. maar bleek een vertaal fout te zijn? :S

Dank u voor uw inbreng, ik hoop dat u nog vele analyses mag wegschrijven hier

hoewel ik tegen deze debiele uitspraken van Wilders ben, weiger ik hem uit te leveren aan Frankrijk. En ja zoals velen al stelden: weer meer zetels....

Wilders is een echte martelaar aan het worden, let op, zulke mensen kunnen een gevaarlijk grote aanhang krijgen.

Nou waar ik bang voor ben is dat hij binnenkort een 'echte' martelaarsstatus krijgt in de zin van dat hij omgebracht wordt. En dan is het hek echt van de dam, want dan gaan er zeker in Nederland rellen uitbreken

Oud filmpje, en dit zijn gewoon kleine 'stoere' pubertjes.

Terug
Naar boven