AndroidHealthClinic

Breaking News Brinkman wellicht ook vervolgd

Tsja, als je niet eens meer mag zeggen dat de Antillen een boevennest zijn...

Laat Danen maar aantonen dat de Antillen geen corrupte bende is. Bij Wilders uitspraken valt er vrij veel te weerleggen, bij de uitspraken van Brinkman kan je hooguit spreken van weinig tactvolle uitspraken.

mag ik jullie er eventjes fijntjes op wijzen dat jullie spreken over een groep eilanden met gezamelijk enkele honderd duizenden inwoners?

waarvan slechts een marginaal politiek gedeelte het verpest voor de rest van de lokale bevolking?

zou het dat niet verstandiger klinken dan de Antilliaanse politiek een corrupte boevenbende te noemen?
( dat maak ik namelijk dagelijks van dichtbij mee, dus in dat opzicht geef ik PVV gelijk)
;)

anders klinkt het namelijk net zo verrot als wanneer je Nederland & Belgie landen van alleen fraudeurs gaat noemen.
( ik denk niet dat iedereen zich daarmee kan/wil vereenzelvigen)

Niet echt een goede vergelijking ook. God dissen =/= mensen dissen.

@ Gorillor: als jij iemand moet gaan afkraken omwille van zijn kop, dan heb je wrsch ook niet echt iets in u handen :p

Ik herinner me niet alle uitspraken dat Wilders deed, maar van wat ik me herinner vond ik niet dat ie over de schreef ging.

Wilders disste de koran (vergelijk het met mein kampf) en dat wordt hem ook aangerekend. Vandaar de vergelijking.

Omdat ik uit Vlaanderen kom weet ik bedroevend weinig van de Antillen, maar om nu iedereen in een land over één kam te scheren zoals Wilders dat doet is ronduit belachelijk en zegt veel over de intellectuele bagage van deze man.
Zo'n mensen zijn door hun domheid een gevaar voor de stabiliteit van een land. Ik heb alvorens ik tot typen overging eerst eens wat opgezocht over deze Wilders en zijn ideeen zijn van dezelfde bedenkelijke aard als bij ons bijvoorbeeld een Filiep de Winter van het zooitje ongeregeld dat zich Vlaams Belang noemt. Ik troost mij maar met de gedachte dat zo'n partijen nooit of te nimmer de macht in handen gaan krijgen die ze wel zouden willen verkrijgen. Met andere woorden, over 50 jaar spreekt niemand meer over personen als Wilders, en dat is maar goed ook want elke letter aan zo iemand besteed is weggegooid.
Toegegeven dat het in onze Lage Landen niet altijd loopt zoals het zou moeten zijn, maar met figuren van het lage allooi van een Wilders zouden we echt wel van de regen in de drop komen.

:rolleyes:wilders scheert niet het hele eiland over 1 kam, je moet misschien eens leren lezen.

Oke dan is het Brinkman, één pot nat zullen we maar zeggen waarbij Wilders toch wel de bezielende kracht is dacht ik.

brinkman ook niet, dan moet jij nog beter lezen maar geen onzin uitkramen op een forum.Eerst informeren dan posten.

Of denk je nou echt dat ze alle mensen van corruptie beschuldigen :roflol:

brinkman ook niet, dan moet jij nog beter lezen maar geen onzin uitkramen op een forum.Eerst informeren dan posten.

Of denk je nou echt dat ze alle mensen van corruptie beschuldigen :roflol:

Leren lezen of niet leren lezen het gaat mij in principe over de ideeen van zulke mensen en hun aanhangers. Als domheid een misdaad was dan zat ene Wilders al in de nor. Bij ons zijn ze geen haar beter hoor, De Winter en companen zijn op zijn minst niet slimmer.

En wat is dit dan?

Citaat:
Origineel gepost door Zelda [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tsja, als je niet eens meer mag zeggen dat de Antillen een boevennest zijn...

Lijkt mij toch een veralgemening, toegegeven niet van de personen in kwestie maar het zegt toch ook wat.

Leren lezen of niet leren lezen het gaat mij in principe over de ideeen van zulke mensen en hun aanhangers. Als domheid een misdaad was dan zat ene Wilders al in de nor. Bij ons zijn ze geen haar beter hoor, De Winter en companen zijn op zijn minst niet slimmer.

mensen als jou zullen het nooit snappen, ik stop met de discussie, je moet het zelf ontdekken als je het wilt begrijpen.Maar sommige mensen zijn daar te dom voor.

mensen als jou zullen het nooit snappen, ik stop met de discussie, je moet het zelf ontdekken als je het wilt begrijpen.Maar sommige mensen zijn daar te dom voor.

Kijk je zult met jouw ideeen van veel mensen op dit forum gelijk krijgen en ik zal afgekraakt worden door velen. Maar wat dan nog? Even goed behoort jouw gedachtengoed tot een groep mensen die steeds in de minderheid zijn en het ook zullen blijven. Zoals ik al zei zal de geschiedenis mensen als Wilders vergeten en de roem en glorie die hij beoogt zal hij nooit oogsten.
Zijn op zijn minst domme, maar ik zou ze ook misdadig kunnen noemen, uitlatingen over de Islam zullen deze groep mensen niet echt kunnen raken, want zij weten maar al te goed dat Wilders en co slechts voorbijgaande en in wezen onbelangrijke figuren zijn die nooit enige vorm van macht zullen kunnen uitoefenen.

Kijk je zult met jouw ideeen van veel mensen op dit forum gelijk krijgen en ik zal afgekraakt worden door velen. Maar wat dan nog? Even goed behoort jouw gedachtengoed tot een groep mensen die steeds in de minderheid zijn en het ook zullen blijven. Zoals ik al zei zal de geschiedenis mensen als Wilders vergeten en de roem en glorie die hij beoogt zal hij nooit oogsten.
Zijn op zijn minst domme, maar ik zou ze ook misdadig kunnen noemen, uitlatingen over de Islam zullen deze groep mensen niet echt kunnen raken, want zij weten maar al te goed dat Wilders en co slechts voorbijgaande en in wezen onbelangrijke figuren zijn die nooit enige vorm van macht zullen kunnen uitoefenen.

:roflol: ik hoop dat je het nog mee mag maken omdat je al zo oud bent, maar ik gun het je.

:roflol: ik hoop dat je het nog mee mag maken omdat je al zo oud bent, maar ik gun het je.

Juist omdat ik al zo oud ben heeft de ervaring mij geleerd dat het zo is. Mensen als Wilders zijn mensen van het moment, maar in de loop der geschiedenis zijn ze, in het beste geval, slechts een enkel woord waard in een slecht geschiedenisboek.
Denk jij nu echt dat het is eender welke politicus in onze kleine en onbelangrijke landjes ook maar iets wezenlijks kan veranderen? Denk jij nu echt dat een Wilders de, door hem blijkbaar zo gehate, Islam wel eens even een lesje zal leren?
Denk jij nu echt dat iemand buiten onze Nederlandstalige grenzen wakker ligt van een Wilders, of hem zelfs maar kent of ooit zal kennen? Hoe onbelangrijk en zielig ben je als je in een land als Nederland gaat staan roepen dat de Islam een gevaarlijke ideologie is, wel wetende in je eigen hart dat slechts weinigen luisteren en dat je even goed op de markt kan gaan staan om vis te verkopen? Misschien dat de stank van de vis nog meer effect zou hebben om de Islamieten te verjagen dan zijn ijdele en niet zo slimme woorden.

Juist omdat ik al zo oud ben heeft de ervaring mij geleerd dat het zo is. Mensen als Wilders zijn mensen van het moment, maar in de loop der geschiedenis zijn ze, in het beste geval, slechts een enkel woord waard in een slecht geschiedenisboek.
Denk jij nu echt dat het is eender welke politicus in onze kleine en onbelangrijke landjes ook maar iets wezenlijks kan veranderen? Denk jij nu echt dat een Wilders de, door hem blijkbaar zo gehate, Islam wel eens even een lesje zal leren?
Denk jij nu echt dat iemand buiten onze Nederlandstalige grenzen wakker ligt van een Wilders, of hem zelfs maar kent of ooit zal kennen? Hoe onbelangrijk en zielig ben je als je in een land als Nederland gaat staan roepen dat de Islam een gevaarlijke ideologie is, wel wetende in je eigen hart dat slechts weinigen luisteren en dat je even goed op de markt kan gaan staan om vis te verkopen? Misschien dat de stank van de vis nog meer effect zou hebben om de Islamieten te verjagen dan zijn ijdele en niet zo slimme woorden.

De film Fitna is zeer bekend in moslimlanden en in Israel wordt hij door vele op handen gedragen http://www.telegraaf.nl/binnenland/2796198/__Ovatie_in_Israel_voor_film_Wilders__.html?p=6,1

Dus je zit maar wat te zwetsen.

De film Fitna is zeer bekend in moslimlanden en in Israel wordt hij door vele op handen gedragen http://www.telegraaf.nl/binnenland/2796198/__Ovatie_in_Israel_voor_film_Wilders__.html?p=6,1

Dus je zit maar wat te zwetsen.

A: Israel lijkt mij een slecht voorbeeld nietwaar, inderdaad is er een grote meerderheid in dat land uitermate geinteresseerd in figuren die de Islam aanvallen. De regering van Israel is dan ook een bende moordenaars van vrouwen en kinderen en juicht iedereen toe in welk land ook die zich een vijand van de Arabieren noemt.
B: De kleine bekendheid die Wilders heeft is uiteraard van een voorbijgaande aard. Het gaat hem vooral over het feit dat de man maar wat ijdele woorden in de wind slaat die binnen een aantal jaren vergeten zullen zijn, net als hijzelf trouwens. In het geval van figuren als Wilders, of bij ons een De Winter bijvoorbeeld, is het goed dat de mensheid een kort geheugen heeft.

:rolleyes:wilders scheert niet het hele eiland over 1 kam, je moet misschien eens leren lezen.
ik heb het nu even over de uitspraken van EricR en Zelda

misschien dat jij maar eens wat beter moet leren lezen.
;)

Omdat ik uit Vlaanderen kom weet ik bedroevend weinig van de Antillen, maar om nu iedereen in een land over één kam te scheren zoals Wilders dat doet is ronduit belachelijk en zegt veel over de intellectuele bagage van deze man.
Zo'n mensen zijn door hun domheid een gevaar voor de stabiliteit van een land. Ik heb alvorens ik tot typen overging eerst eens wat opgezocht over deze Wilders en zijn ideeen zijn van dezelfde bedenkelijke aard als bij ons bijvoorbeeld een Filiep de Winter van het zooitje ongeregeld dat zich Vlaams Belang noemt. Ik troost mij maar met de gedachte dat zo'n partijen nooit of te nimmer de macht in handen gaan krijgen die ze wel zouden willen verkrijgen. Met andere woorden, over 50 jaar spreekt niemand meer over personen als Wilders, en dat is maar goed ook want elke letter aan zo iemand besteed is weggegooid.
Toegegeven dat het in onze Lage Landen niet altijd loopt zoals het zou moeten zijn, maar met figuren van het lage allooi van een Wilders zouden we echt wel van de regen in de drop komen.

idd hebben Wilders & Brinkman het weldegelijk gehad over "de Antillen" in het algemeen:
[Link niet meer beschikbaar]
Corrupt
Brinkman noemde de Antillen verder [Link niet meer beschikbaar]. Ook voor de Amerikaanse zender Fox News liet hij zich in [Link niet meer beschikbaar] uit over de eilandengroep.

mag ik jullie er eventjes fijntjes op wijzen dat jullie spreken over een groep eilanden met gezamelijk enkele honderd duizenden inwoners?

waarvan slechts een marginaal politiek gedeelte het verpest voor de rest van de lokale bevolking?

zou het dat niet verstandiger klinken dan de Antilliaanse politiek een corrupte boevenbende te noemen?
( dat maak ik namelijk dagelijks van dichtbij mee, dus in dat opzicht geef ik PVV gelijk)
;)

anders klinkt het namelijk net zo verrot als wanneer je Nederland & Belgie landen van alleen fraudeurs gaat noemen.

Hij had het overduidelijk over de bestuurders op de eilanden. Er wordt nergens duidelijk dat hij alle burgers beschuldigt van corruptie.

;)

Dus omdat niet iedereen op dat eiland corrupt is mag je niet de corruptie ter sprake brengen? Sterker nog, moet je de CEL in als je dat wel doet? De eilanden als geheel zijn toch ook corrupt? Daar gaat het om. Moeten Amerikaanse moraalridders ook de cel indraaien als ze zeggen dat Nederland een immoreel land is?

Wie durft er ooit nog een probleem aan te kaarten, of simpelweg z'n mening te geven als je zo hard wordt aangepakt?

Het moet niet gekker worden met deze vervolgingswaanzin. :(

Ik vind Wilders een idioot en zijn hele partij k*t (net als bijna alle andere partijen en politici) maar ik zou al PVV stemmen om types als Rene Danen te irriteren.

Wie durft er ooit nog een probleem aan te kaarten, of simpelweg z'n mening te geven als je zo hard wordt aangepakt?

Nou nou, zo hard aangepakt. Cry me a ****ing river.
Er zijn tegen Wilders en cornuiten ontzettend veel aanklachten binnengekomen bij het OM. Het was een kwestie van tijd dat hier op gereageerd werd, niet meer dan logisch.
Daarnaast moet er ook nog maar bewezen worden hoe "hard" de pvv wordt aangepakt, en hoe erg de vrijheid van meningsuiting in het geding komt. Het lijkt me goed dat er normen gesteld wordt aan deze zogenoemde vrijheid. Het zou belachelijk zijn als iedereen zomaar meot kunnen zeggen wat ze willen, een beetje fatsoen is nog nooit iemand minder van geworden.
Overigens denk ik niet dat het ooit tot een veroordeling komt, en als dat al wel gebeurd zullen ze er met een voorwaardelijke straf vanaf komen. Dus laat met niet lachen met: "ze worden zo hard aangepakt, boehoehoe"

Dus omdat niet iedereen op dat eiland corrupt is mag je niet de corruptie ter sprake brengen? Sterker nog, moet je de CEL in als je dat wel doet? De eilanden als geheel zijn toch ook corrupt? Daar gaat het om. Moeten Amerikaanse moraalridders ook de cel indraaien als ze zeggen dat Nederland een immoreel land is?

Het moet niet gekker worden met deze vervolgingswaanzin. :(
dan moet je het corrupte beestje bij de naam noemen, in de media worden de Antillen afgeschilderd als corrupt........en dan voel ik mijzelf dus ook aangesproken!

ik weet dondersgoed dat er hier een hoop corrupte criminele politici rondlopen: noem ze duidelijk bij naam ( daarvoor heb je natuurlijk wel bewijs nodig zoals achtergrond informatie, maar dat is hier makkelijk te krijgen)

enkele namen:
- Anthony Godett: na een fraude geval in de politiek mag hij na zijn straf weer plaatsnemen op dezelfde stoel.(aleen maar omdat de politiek de steun van zijn partij nodig had om een meerderheid te behalen)
- Helmin Wiels: 100 keer erger als Wilders en Brinkman bij elkaar, helaas ook nog eens 100 keer dommer=> wordt momenteel ook vervolgd wegens belastende uitspraken naar de premier toe ( maakt er een hobby van om zich zeer agressief op te stellen in parades, vechtpartijen om zijn zin door te drijven: is al eens in het openbaar in een vechtpartij verwikkeld geraakt met een collega politicus vanwege wat uitspraken op de radio)

en zo kan ik nog wel even doorgaan.
:o

Terug
Naar boven