MuscleMeat

Brinta lekker maken?

met melk en fruit!:D er lekker en lekker veel calorien.. voor in de bulk dan:P

toen ik eraan begon vond ik het ook erg vies, en toen begon ik er telkens een theelepeltje cacaopoeder bij te doen en het was een stuk aangenamer :D
je kan het ook proberen met wat (chocolade) vla, maar nu neem ik het gewoon met lekker veel (kouwe) melk en klok ik het snel achterover.

stroop is je beste vriend!

Eet het nu ook iedere ochtend: Heerlijk!
Denk dat je moet leren om het lekker te vinden, net zoals met bier;)

Genoeg melk en dan gewoon opdrinken doe ik tog :p

Wat dacht ja van.... Je bek houden en het gewoon eten/drinken? Het komt niet vanzelf knul, er dienen opofferingen gemaakt te worden

Brinta is het lekkerste ontbijt wat ik mezelf kan wensen.

Ik doe het altijd met kaneelpoeder. Echt heel lekker.

Klein trukje dat ik gebruik in de ochtend als ik me weer eens verslapen heb ;)

Gewoon papje van brinta en bambix rijstvlokken met volle melk goed dik maken en opwarmen, volle lepel in je mond, koffie erbij slurpen dan goed spoelen (maw mengen) en afslikken,
bordje leeg onder de 5 minuten ...

Just my 2 pence.

Ik vind havermout nog altijd de max. Heb brinta 1 keer geprobeerd en vond het echt gortig. Helemaal niet zo lekker als havermout (met wat zoetstof erbij).

Weet er toevallig niemand wat de belgische benaming van Brinta is, of waar het mee overeen komt? Dacht altijd dat brinta gelijk was aan havermout, maar blijkbaar is dit niet zo..

Brinta mengen met veel melk en siroop.
Met siroop kan je er een lekkere zoete smaak aan geven.
Maar ik vind het ook nog niet echt lekker, maar dit vind ik de beste manier om het weg te krijgen.
Succes!

Brinta mengen met veel melk en siroop.
Met siroop kan je er een lekkere zoete smaak aan geven.
Maar ik vind het ook nog niet echt lekker, maar dit vind ik de beste manier om het weg te krijgen.
Succes!

Gooi jij maar lekker fructose- en glucosesiroop in je lichaam.

Jij liever dan ik.

Gewoon in de shakebeker, koude melk + brinta. Even shaken en daarna in één keer achterover gieten. Je moet wat!

Weet er toevallig niemand wat de belgische benaming van Brinta is, of waar het mee overeen komt? Dacht altijd dat brinta gelijk was aan havermout, maar blijkbaar is dit niet zo..

Hier in Belgisch limburg noemt Brinta ook gewoon Brinta hoor ;)
Inhoud is volkorentarwemeel en zout.
Volgens de doos hier wordt het in Turnhout door Heinz Belgium op de schappen gebracht. Normaal kan je het wel vinden in de Colruyt ofzo bij de ontbijtgranen.

Groeten S.

Hier in Belgisch limburg noemt Brinta ook gewoon Brinta hoor ;)
Inhoud is volkorentarwemeel en zout.
Volgens de doos hier wordt het in Turnhout door Heinz Belgium op de schappen gebracht. Normaal kan je het wel vinden in de Colruyt ofzo bij de ontbijtgranen.

Groeten S.

Ok, thx!!

brinta, complex carb powder en traag eiwit poeder...

Ik zit nu te twijfelen, om mijn whey ook door mijn brinta-shake heen te doen. Lees dat veel mensen op internet dit doen, maar andere zeggen weer dat de whey hierdoor vertraagd wordt opgenomen. Wat zijn jullie ervaringen? Is het verstandig om de brinta 15 minuten later te doen of maakt het niet zoveel uit...

Terug
Naar boven