- Waardering
- 1.874
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij verteld mij dat ik beter moet lezen, maar zelf heb je mijn post niet duidelijk gelezen, want die text van "brood is niet meteen dodelijk' heb ik niet geschreven. Dus leer lezen, vanonder in mijn post word dat duidelijk gemaakt.Dat doet er veel toe skkltj omdat jij hier komt aanlullen met je brood is niet meteen dodelijk
Jij komt aangeluld dat je al heel je leven brood eet, dus ik veronderstelde dat je daarmee wou bedoelen dat het niet ongezond kan zijn. Wat volledig onjuist is en dat heb ik aangetoond met het voorbeeld van roken.
Schelden heeft geen zin, Brood bevat de grootste hoeveelheid zout: (Bron BBC) Veroorzaakt kanker: Bron: BBC, CBS News, DailyMail
Laat dan bewijzen zien, Jezus heeft nooit bestaan. Lees dit boek maar eens.
Mijn fout, mijn antwoord kwam iets te snel.En ik zerg ZOWAT dus beter lezen voordat je komt oordelen pikkie
ff naar dat jezus..
Dit boek zegt dit ja ik ken dit boek maar er is ook weer een boek geschreven wat het tegendeel bewijst ben ff de naam kwijt
En lees maar eens al die ander boeken vind je van zelf genoeg bewijs dat ie wel heeft bestaan maarr gewoon een nozem was uit nazareth en geen wonderdoktertje

Wou nog even vermelden dat brood ook kankerverwekkend is (wit brood) en dit is ook wel interessant:
Tijdens de tweede wereldoorlog heeft men in Denemarken het malen van graan tot bloem verboden. Dat om het tekort een beetje tegen te gaan. Na de tweede wereldoorlog was het aantal kankers gehalveerd. Nauwelijks tien jaar later was het hoger dan voor WOII...
Dit moet ik er ook wel aan toevoegen:
Brood is niet meteen dodelijk. En bruin brood is al veel beter. Maar in 't algemeen is geraffineerde (witte) suiker 't ergste, gevolgd door geraffineerd (wit) zetmeel. Dat is dus ook pasta, rijst, gebak en in veel mindere mate, aardappelen.
owja de titel was: Brood is dodelijk, dat verklaard weer een hoop.
dude, waar is je bron? Sounds like horsecrap to me.
Daarnaast zal de omvang van de mensheid in dat gebied ook wel gehalveerd zijn.
Nee als je de bijbel moet geloven is jesus superman maar het was een ander boek maar ik snap wel dat je neit gelooft dat ie heeft bestaan omdat het alleen maar dingen over hem zijn verteld en geen echt bewijs.
Maar in uit midden oosten zijn schriften gevonden waarin deze man genaamd jezus wordt beschreven bleek dus dat die daaro in de leer of zo was en dat ie uti nazareth kwam ,en wat die mensen daaropviel dat ie bijzonder was enz enz enz en dat is al een bewijs dat ie wel heeft bestaan

ahaha gaat weer nergens over gasten ****ing offtopic. Ga ontopic monkeys
Kijk, als je een maandlang brood eet, no shit dat je afkickverschijnselen krijgt. Je krijgt alleen dat binnen, ga eens een maand alleen aardappels eten.
Ga eens een maand alleen rijst eten, wat krijg je dan? africa bombata.
Logica cmg.
Nee als je de bijbel moet geloven is jesus superman maar het was een ander boek maar ik snap wel dat je neit gelooft dat ie heeft bestaan omdat het alleen maar dingen over hem zijn verteld en geen echt bewijs.
Maar in uit midden oosten zijn schriften gevonden waarin deze man genaamd jezus wordt beschreven bleek dus dat die daaro in de leer of zo was en dat ie uti nazareth kwam ,en wat die mensen daaropviel dat ie bijzonder was enz enz enz en dat is al een bewijs dat ie wel heeft bestaan
Je kan volgens mij niet zo leuk overleven op een maand lang brood alleen, en ik denk ook niet dat dat is wat ze hebben gedaan in het interview, konden ze evengoed eender welk voedsel nemen. Téveel is nooit goed.

klopt, teveel is nooit goed. daarom ook het woordje te. Maar, desalniettemin is het wel mogelijk om er op te leven. Je kan zelfs zonder voedsel, zolang je vochtinname maar goed is. Die kindjes in afrika hadden toch allemaal van die rijstbuikjes.. kan je zien wat er gebeurt als je alleen een soort voedingstof binnenkrijgt.
Nu moeten we alleen nog antwoord zien te krijgen op de vragen van disturbed![]()
Laten we gewoon even wat geduld uitoefenen, zodat de topicstarter wat extra informatie kan geven over het interview.
Ik dacht btw dat je niet langer dan 2 weken of een maand zonder voedsel kon? Je hebt bv toch vitaminen en mineralen nodig, alle voedingstoffen zoals vet hebben toch een bepaalde werking in je lichaam?
Ik had wel al gehoord dat je zonder slaap kon overleven maar zonder voedsel, dat is het eerste wat ik daarvan hoor, of bedoel je met vocht meer dan alleen water?
Brood is wel tarwe, maar er zitten ook andere dingen in. Brinta is puur tarwe en wat zout. Wat dat betreft is Brinta beter, of havermout. Bovendien is witbrood (wat de meeste mensen eten) vaak erg bewerkt en daardoor minder gezond.
Mijn mening is: overschot aan glucose is slecht voor je, wordt vet. Of dat nu Brinta is of brood.
Die afkickverschijnselen zag ik ook in de film "Supersize Me".
Witbrood is niks anders dan bruinbrood zonder zemelen? weet niet zeker of zemelen waren iig zonder dat vliesje van een graankorrel. Niks slechts aan witbrood. Bruinbrood is gewoon iets gezonder.
Dat overschot aan glucose heb je wat mij betreft gelijk in..
jesus bestaat wel, het staat alleen op een vreemde manier in de bijbel geschreven omdat de verhalen werden door verteld waardoor er weinig van het oorspronkelijke overschoot