Alsof ik daarvoor nooit brood heb gegeten, ik eet mn hele leven al brood, zoals 90% van nederland.
En.. wat is je punt, omdat je heel je leven iets eet kan het niet ongezond zijn? Ik ken zoveel mensen die heel hun leven ongezonde dingen hebben gedaan: oa drugs, ongezond eten, roken, etc.
Het is niet omdat 90% van Nederland brood eet dat het daarom ook gezond is, daarbij wil ik ook niet beweren dat brood zo ongezond is dat je er aan dood zal gaan ofzo.
Brood is over de eeuwen heen gegaan, en jij beweert dat het ongezond is ?
Wat is je punt hier nu weer ? Suiker is ook door de eeuwen heengegaan? Drugs is ook door de eeuwen heen gegaan, is daarom drugs nu opeens gezond ofwat... Yeah Right.. Dream on?
Raad je op je gezondheidsforum ook elke normale persoon af om brood te eten? Komop zeg. Kom jij eens met onderbouwde informatie dat brood slecht is. En niet van die nergens op gebaseerde onderzoekjes.
Ik heb alleen 1 artikel op mijn forum geplaatst waarin staat dat door het eten van wit brood de kans op kanker toeneemt.
Grappig vind ik is dat je op jou forum een opgezocht artikel post over de risico's van brood, en daarna niet eens zeker bent van je zaak en een of ander schema in de hand gedrukt krijgt met brood, en aan iemand anders op dat forum vraagt of het wel goed is.
Mijn bedoeling van het forum is om mensen de informatie te geven, als hij niet juist is dient dat ook gezecht te worden, want dat betekent dat er verkeerde informatie over iets word meegedeeld aan de consument.
Maar wat wil je nu zeggen, dat ik alleen artikelen mag posten waar ik zeker van ben dat ze juist zijn?

Dan heeft het geen zin meer om iets te plaatsen, want je kan bijna van niets 100% zeker zijn deze tijd, het een onderzoek zegt dit het ander dat... en ik heb het geld niet om alle onderzoeken te laten controleren op hun waarheid dus ik moet het doen met de informatie die mij verteld word, zoals vele van ons het moeten doen.
Ik ben hier om iets bij te leren, daarom dat ik mijn forum gestart ben, er bestond nog geen forum over gezondheid.