XXL Nutrition

Nieuws Britse toerist vindt mooi plaatje belangrijker dan door cheetah's aangevreten vrouw

Denk niet dat je veel kan doen tegen een volwassen cheeta.

Haha misschien vond hij z'n vrouw wel gewoon een kreng en dacht zo lekker makkelijk van haar af te komen :p

"De vrouw was de poezenbeesten rustig aan het aaien in een park in Zuid-Afrika waar dat tegen betaling kan."

Iets met wilde beesten en vragen om problemen ???

waarom gaat ze op de grond liggen is this real life

Het blijven wilde beesten he, onvoorspelbaar.

T.o.v. een silverback bergorilla is niemand buff genoeg :D Maar zit toch liever naast een berggorilla dan naast een cheetah.

gewoon samen takje eten met zo'n silver back, heb je een vriendje bij, chille gozers

zelf zou ik zulk gevaar nooit gaan opzoeken

Prachtig.

Het rare is natuurlijk al om een kooi binnen te gaan met een stel roofdieren. Als ik volgende maand een paar tikken van een gorilla krijg in Oeganda mag ik natuurlijk niks meer zeggen maar gorilla's hebben geen natuurlijke aanleg om een prooi aan te vallen. Cheetah's blijven dat instinct hoe dan ook houden.

Waarschijnlijk had de vrouw van te voren iets gegeten en zich niet goed gewassen of een klein wondje. De geur van etenswaren en/of bloed kan het instinct triggeren, cheetah's zijn de enigste katachtigen die men trouwens wel kan temmen.

Wat betreft het kind van 8, een hektische beweging en de cheetah denkt hey speeltijd ;) .

Terug
Naar boven