AndroidHealthClinic

Brokeback Mountain

Peiling Peiling Eerlijk zijn he

• Totaal stemmers
    55
Respect voor de hetero-acteurs die dit hebben gedaan in naam van de professionaliteit... Niet gezien. Wel veel shit over gehoord.

Goede film, wel erg traag.

Niet gezien. Hoef hem na bovenstaand filmpje ook niet meer te zien.

Ik wil hem niet zien. :)

Enigszins grappig dat mannen deze film niet willen bekijken omwille van het onderwerp, dat zegt meer over hun dan over de film zelf. Zo expliciet is de film trouwens niet, op één scene na.

@Santino88
Twee jonge mannen ontmoeten elkaar in de zomer van 1963 en komen tot een onverwachte band. Ze hoeden samen schapen op Brokeback Mountain. Als de klus er op zit gaan ze ieder hun weg en brengen langzamerhand orde in hun bestaan. Een hernieuwde kennismaking, jaren later, brengt alles aan het wankelen. De gevolgen van de diepe band, die nog steeds blijkt te bestaan, dreunen door. De kracht van de liefde wordt danig op de proef gesteld.

Het gaat dus over de liefde tussen 2 mannen die op de proef wordt gesteld als ik het zo lees, nou sorry, maar aan zo'n film heb ik totaal geen behoefte. :)

Nope niet gezien.

No thx, moet ook zeggen dat bareback mountain wel ongeveer onderaan het lijstje staat van de nog te kijken films.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven