- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik had gisteren even een momentje van “waar doe ik het eigenlijk voor” maar daar ben ik inmiddels overheen. heb ook gewoon een weekplanning qua voeding dus lekker makkelijk. doelen qua macro’s zijn ~150 g eiwit en ~70 g vet per dag, rest aangevuld door carbs om aan 1800 kcal te komen. even een keer wat minder vet of minder eiwit kijk ik overheen.Waarvan is optioneel afhankelijk: zin of tijd?schema dat ik volg sinds de gyms weer open zijn
dag 1
chin-up negatives 2x??xBW
squat 3x4
bench 3 sec paused 3x3
dumbbell bulgarian split squats (BSS) of walking lunges 3x10-12
V grip seated cable row 3x8-10
optioneel: dumbbell lateral raise 3x10-12
dag 2
sumo deadlift 4x4
incline bench 3x8
lat pulldown 3x8-12
leg press 4x8
hip abduction machine (licht) 3x25-30
optioneel: facepull 3x10-12
dag 3
chin-up negatives 2x??xBW
squat 3x5-6
bench 1 sec paused 4x5
romanian deadlift 3x8-12
unilateral leg extension 3x12-15
optioneel: iets voor armen
deze week heb ik dag 2&3 met elkaar gewisseld, omdat dat beter voor mij uitkomt. in de gym is er ook een glute trainer aanwezig, vandaag geprobeerd en ga ik maar plaatsen bij dag 1 ipv de BSS/walking lunges.
beiden

ik voel ook wel dat ik wat platter ben, heb ook sinds woensdag niet meer getraind en ga morgen pas weer trainen.
ik ga dus niet compenseren oid, want f**k dat, gotta live a little en ben eigenlijk nu al blij met het resultaat 
Compenseren is ook gewoon kutik ga dus niet compenseren oid, want f**k dat, gotta live a little en ben eigenlijk nu al blij met het resultaat![]()
. Net als alles afwijzen want "fit m'n macro's niet". Geniet van je refeed 

planning was 3x3x35.. had gelukkig wel een spotter, maar na de tweede rep kon ik steeds niet.
heb ik nie atm
Nou indd, dan compenseren doe ik ook nooit meer.. lekker van genieten![]()
zal ik zeker doenCompenseren is ook gewoon kut. Net als alles afwijzen want "fit m'n macro's niet". Geniet van je refeed
![]()

moest nog rdl en leg extension maar alles was bezet en nergens zin meer in.. was ook echt fucking moe want zat continu te gapen en had de dag ervoor AYCE sushi en dezelfde dag nog geluncht met pizza & wat Nutella pizza. daarna gelijk door naar de gym dus ik was even een carbcoma tegen aan het gaan đź’€ wel goeie refeed tho!
vanaf nu gaat het wat rustiger worden dus hopelijk weer 3x pw en wanneer de cut klaar is zal ik beginnen met 4x pw trainen, denk dat het UB/LB/FB/FB wordt, waarbij ik met de UB training buiten in het calisthenics parkje ga trainen, gezien ik ook sterker wil worden in de basic dingetjes die ik nog niet non-assisted kan (push-ups, chin-ups, dips, inverted row)kom vegte dan jonguhhhh
zeker