AndroidHealthClinic

Brood niet lekker, wat nu??

Je bent STRENG, Yannick :)

Wat het zoutgehalte en gehard vet in brood betreft...ach...hangt helemaal ervan af, hoeveel brood je eet, en hoeveel zout je voor de rest gebruikt.
bij 5-6 sneetjes brood per dag valt dat reuze mee, als je verder geen mcdonalds als avondeten hebt.
En klopt idd dat bruin brood meestal geen bruin brood is maar kleurstof...
Je moet erop letten dat er "volkoren" op staat, dat mogen ze niet op de verpakking zetten als het niet volkoren is, dan weet je zeker dat je "bruin" brood hebt.
Verder krijg je bijna nergens in Nederland nog fatsoenlijk brood. Allemaal zo'n slappe sneetjes met meer lucht dan iets anders. Ik bak mijn brood zelf met een broodbakmachine, dan krijg je tenminste nog echt, stevig brood.

Nooit over de grens geweest?..

Wat het zoutgehalte en gehard vet in brood betreft...ach...hangt helemaal ervan af, hoeveel brood je eet, en hoeveel zout je voor de rest gebruikt.
bij 5-6 sneetjes brood per dag valt dat reuze mee, als je verder geen mcdonalds als avondeten hebt.
Je moet erop letten dat er "volkoren" op staat, dat mogen ze niet op de verpakking zetten als het niet volkoren is, dan weet je zeker dat je "bruin" brood hebt.
Verder krijg je bijna nergens in Nederland nog fatsoenlijk brood. Allemaal zo'n slappe sneetjes met meer lucht dan iets anders. Ik bak mijn brood zelf met een broodbakmachine, dan krijg je tenminste nog echt, stevig brood.

Dan heb jij nog nooit bij de natuurwinkel gekeken!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 16:44 ----------

Nooit over de grens geweest?..

Ja, het brood in het buitenland vind ik over het algemeen erg op caké lijken...

@Woldere, Iets niet lekker vinden, daar kun je zelf niks aan doen, dus ook speciaal voor jou, eerst even nadenken voordat je dat soort dingen post.

Van bier, sigaretten en bijv. koffie vonden alle gebruikers deze ook direct de eerste keer lekker, zoiets als aan smaak wennen is dikke onzin, eerst even nadenken voordat je dat soort dingen post.

Haha, ja ik ben streng.
Weet je wat het is..
Ik ben helemaal niet streng tegen mensen die geen dingen zeggen te willen doen.
Maar als iemand allemaal mensen optrommelt omdat ie hulp nodig heeft, en dan wel hoge eisen gaat stellen, dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Het is net als mensen met overgewicht.. prima dat je dik bent, maar ga niet lopen janken dat je kleding niet past en dat dingen zo zwaar zijn, en dat mensen je niet mooi vinden als je er ook echt geen ruk aan probeert te veranderen.
Je mag van mij zoveel zeuren als je wil, als je maar je best doet het te veranderen.:D

Terug
Naar boven