MuscleMeat

bruin(volkoren) proteïne brood

2skinny

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
4%
heeft er iemand ervaring met het zelf maken van bruin(volkoren) proteïne brood , want dit zou de dagelijkse voeding wel wat makkelijker maken

ik vraag mij af of je gewoon bij het bruin brood deeg whey en/of wat eitjes kan doorgooien endan bakken?
iemand receptjes of tips? of bestaat zoiets al en waar kan ik het dan gaan kopen?
en receptjes voor proteine cakjes en muffins zijn ook welkom!
grtz

In de aldi verkopen ze van dat dieet brood zit 10gr eiwit in per 100gram brood en 47gram koolh. :)

Smaak: niet super maar gaat er wel door, kun je perfect roosteren en blijft langer als week goed :D

Waarom zou je eiwitrijk brood willen hebben als je ook gewoon beleg erop kan doen?
Tenminste, uit je post lees ik niet dat het low carb moet zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je eiwitrijk brood willen hebben als je ook gewoon beleg erop kan doen?
Tenminste, uit je post lees ik niet dat het low carb moet zijn?

voor de extra proteïne ik moet op trainingsdagen 195 gram eiwit binnen krijgen..
nee dat moet nie low carb zijn..

Dat is ook prima te doen met normale voeding.

Hey jongens ik had eigenlijk hetzelfde vraag maar ff iets wat me opviel in de AH .ik heb vandaag Zaanse snijder volkoren brood gekocht en de voedingswaarde verrgeleken met de witte brood en raar genoeg had de witte brood meer koolhydraten maar wel 8 g eiwit per 100g terwijl de volkoren brood 9,5 p 100g had. Is dit normaal?

Terug
Naar boven