AndroidHealthClinic

Brute Bicep Curl!

Waarom stel je die vraag dan, gorilla?

Mja is niet omdat iemand hard traint en mogelijk failed, dat je het hier moet posten eh. Zoals Trasher mooi duidelijk maakt. ;)

Haha, goed bezig die gasten in die filmpjes ;)

kevin, doe jij et die gast na, 156 reps met 24 kg kettlebells? :o beetje dom dat ie em stoer wilt wegkoppen, maar verder, chapeau :P

anyway, staan leuke filmpjes tussen :D waar blijft de vissenbak curl?

Moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje bang word dat ik ook zoiets ga meemaken.:angstig:

kevin, doe jij et die gast na, 156 reps met 24 kg kettlebells? :o beetje dom dat ie em stoer wilt wegkoppen, maar verder, chapeau :P

anyway, staan leuke filmpjes tussen :D waar blijft de vissenbak curl?

Staat al in het filmpje van TS ;)

meer pleX

OMFG!! 1/10 reps tot halve reps met zulke gewichten...wat een nerds. Now repeat after me. Beefcake...BEEFCAKE!!!!...BEEEEEEEFFFCAAAAAAAKKEEEE!!!!!!!!!!

beefcake!

Even serieus jongens, dit is toch sneu, al die mensen die denken dat ze belachelijke gewichten moeten drukken, trekken curlen, etc. etc. omdat ze denken dat ze anders niet meetellen. Echt heel sneu.

Zie zo vaak van die peppies, en als ze dan niet zien dat ze groeie nar een "paar" weken dan gaan ze alweer weg.
hahaha en ze hebbe het nog hoog in hun bol ook :P

alle topics van macB moeten gebumpt worden.

ik denk dat dat laatste filmpje als geintje bedoeld was? Ik bedoel hij weet toch zelf wel dat die zichzelf zo de vernieling in helpt?

wat een sulletje en dan die muziek erbij (past niet :P)

Die loopt over 5 jaar met een stok :roflol:

Terug
Naar boven