MuscleMeat

Brute sportkleding?

silver sky

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik krijg mijn ouders binnenkort sportkleding: shirt,broek en schoenen.
Wat raden jullie mij aan.(misschien een link naar een site om te bezichtigen)

-Draag graag zwarte kleding maar mag ook een kleurtje hebben.
-Hempt of T-shirt? Ik heb nog geen zware juiced armen dus is een hempje dan wel wat?
- Het liefst geen internet shop.
-Geen logo's van suppelenten boeren op de kleding
Alvast bedankt(Y)

Ik train altijd gewoon in witte hemdjes hoor.. Bij de hema van realcoolcotton. **** yeah!:thumbup:

• Like
Waarderingen: eleo
Ik draag het liefst hempjes, maar ik heb dan ook brute armen (srs)

Als je stick arms hebt, kun je beter gewoon een normaal shirt doen brah.

• Topic Starter Topic Starter
Ik draag het liefst hempjes, maar ik heb dan ook brute armen (srs)

Als je stick arms hebt, kun je beter gewoon een normaal shirt doen brah.

Nah heb geen ecto armen of flubber armen ofzow:P maar heb redelijk gespierd alleen geen wedstrijd formaat achtige armen brah.
Maar welk merk raad je mij aan?

Als je stickarms hebt kun je je daar beter druk om gaan maken dan om je kleding.

Heb zelf vanaf het begin gewoon in lange trainingsbroek ( Adidas ) met tanktop ( H&M ) getraind, gewoon omdat het fijn zit.

pantalon met een passende kleur polo erop, en gave schoenen is allemaal niet nodig..

gewoon jogging broek, hempje / t-shirt, normale platte schoenen, allstars ofzo

jo

als met hemdjes marcellekes bedoelt worden: verschrikkelijk lower-class en patserig, zeker in deze temperatuur.

Nah heb geen ecto armen of flubber armen ofzow:P maar heb redelijk gespierd alleen geen wedstrijd formaat achtige armen brah.
Maar welk merk raad je mij aan?
Realcoolcotton zoals ik al zei.
Gewoon lekkere standaard witte hempjes met veel rek.. Zijn ook niet zo duur imo

• Topic Starter Topic Starter
als met hemdjes marcellekes bedoelt worden: verschrikkelijk lower-class en patserig, zeker in deze temperatuur.

No brah ik bedoel geen ondergoed hempjes en ik weet niet maar bij ons in de gym is het rond kamertempratuur. gewoone normale hempjes.:P

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Realcoolcotton zoals ik al zei.
Gewoon lekkere standaard witte hempjes met veel rek.. Zijn ook niet zo duur imo

Okee bedankt +karma

Op deze heb ik het. Ze noemen "wife-beaters" voor een reden. Ok als je naar het strand gaat.

Wat een bull. Draag ze ook standaard tijdens het trainen en ook in de zomer als het warm is. Is een stuk fijner dan een shirt als je het mij vraagt, geen last van mouwen en dergelijke.

Wat een bull. Draag ze ook standaard tijdens het trainen en ook in de zomer als het warm is. Is een stuk fijner dan een shirt als je het mij vraagt, geen last van mouwen en dergelijke.

En lekker narcistisch naar jezelf in de spiegel kijken zeker, en de bankjes vol zweet achterlaten?

Als je last hebt van de mouwen van een t-shirt, ms eens een maatje groter kopen dan?

Dat je het in de zomer aandoet, tot daar aan toe.

Maar die ventjes die uitgaan in die dingen om te showen hebben niet door dat in your face patserig is en subtiliteit veel beter uitkomt. En kwamen er als ik aan de deur stond van een deftige tent niet in.

Ms is daar mijn afkeer voor die dingen te halen :D

Laatst bewerkt:
En lekker narcistisch naar jezelf in de spiegel kijken zeker, en de bankjes vol zweet achterlaten?

Als je last hebt van de mouwen van een t-shirt, ms eens een maatje groter kopen dan?

Dat je het in de zomer aandoet, tot daar aan toe.

Maar die ventjes die uitgaan in die dingen om te showen hebben niet door dat in your face patserig is en subtiliteit veel beter uitkomt. En kwamen er als ik aan de deur stond van een deftige tent niet in.

Ms is daar mijn afkeer voor die dingen te halen :D
Maar dit is gewoon training..
Ik moet zeggen dat het gewoon lekkerder zit en die hemdjes doen goed hun werk, nemen lekker veel vocht op door het kwaliteits cotton lol

Als je stickarms hebt kun je je daar beter druk om gaan maken dan om je kleding.

Heb zelf vanaf het begin gewoon in lange trainingsbroek ( Adidas ) met tanktop ( H&M ) getraind, gewoon omdat het fijn zit.

+1 HM tanktop, of CK, is wat elastischer, tis waar je voorkeur naar uitgaat.

Dat narcisme argument moet ik om lachen. :roflol:

Gorilla Wear is heerlijk !

Terug
Naar boven