MuscleMeat

Brute sportkleding?

Ik train altijd gewoon in witte hemdjes hoor.. Bij de hema van realcoolcotton. **** yeah!:thumbup:

Vandaag ook ff 2 gehaald. 10tje voor 2 en zijn idd top shirts :thumbs:
Jammer alleen niet ook in zwart.

img-thing?.jpg

bishes love this

wtf
:lol:

Vandaag ook ff 2 gehaald. 10tje voor 2 en zijn idd top shirts :thumbs:
Jammer alleen niet ook in zwart.
hehe ja ik koop er van t weekend denk ik nog 2, moet gewoon een reservestapel hebben net als mn bjorn borgs zodat ik geen risico loop dat ze in de was liggen :D

Ik krijg mijn ouders binnenkort sportkleding: shirt,broek en schoenen.
Wat raden jullie mij aan.(misschien een link naar een site om te bezichtigen)

-Draag graag zwarte kleding maar mag ook een kleurtje hebben.
-Hempt of T-shirt? Ik heb nog geen zware juiced armen dus is een hempje dan wel wat?
- Het liefst geen internet shop.
-Geen logo's van suppelenten boeren op de kleding
Alvast bedankt(Y)

:roflol:

Wijde jogging broek, goedkope gympies met vlakke zool, wijd t-shirt.

Tanktop moet je alleen doen als je echt een goed fysiek hebt, anders sta je gewoon voor lul, vind ik.

Laatst bewerkt:
Wijde jogging broek, goedkope gympies met vlakke zool, wijd t-shirt.

Tanktop moet je alleen doen als je echt een goed fysiek hebt, anders sta je gewoon voor lul, vind ik.

Dat is vaak het probleem....
Veel gastjes hebben een veel beter zelfbeeld dan dat anderen van hun hebben.
Dus in hun beleving hebben ze het super fysiek dat een tanktop kan hebben. In realiteit zijn het ecto's die zo dun zijn dat dat beetje spier dat ze nog hebben zichtbaar is (en men dat dus heel wat vind lijken).

Jeetje...
Ik spot hier wel veel mensen die met een tanktop de mooiboy uit willen hangen in de sportschool...
Ik heb ook ooit in een tanktop getraind van H&M, maar ben later tot de conclusie gekomen dat het best wel voor paupers is.
Als ik om me heen keek zag ik sowieso al een bepaald type altijd met dat soort kleren lopen waaraan ik niet gemeten wou worden.

Sindsdien train ik in een belachelijk wijd shirt met lange mouwen, wel hele dunne stof.
Daar onder een kort sportbroekje (dus zorg dat je poten traint, anders loop je voor lul), en als schoenen gewoon ouwe allstars.
Wanneer ik buiten ga hardlopen draag ik het zelfde behalve dan met echte lelijke hardloopschoenen.
**** stijl.. je bent aan het trainen, dat is al genoeg om trots over te zijn als je langs blowende jongens rent.
En je ziet duidelijk genoeg dat je breed bent door een wijd shirt.

ik train in een korte broek (zwartwit combinatie)
met vest, adidas zwart

oja, nike schoenen zwart heb ik, vna die sneakertjes :D

Bij de action brute trainingsbroeken van 3,95 :lifter:

Terug
Naar boven