- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

uncLez zei:Hahaha, zo herkenbaar.
Altijd klopt alles en iedereen bij je aan om te helpen, omdat je wat kracht in je donder hebt en dan moet je zelf...![]()

)Koosjebram zei:Goed om the horen dat er al aardig wat progressie in zit man![]()
Succes!
(edit:misschien een domme vraag maar wat was nu eigenlijk de conclusie van de kijkoperatie)

Koosjebram zei:Lol...nu kun je iedereen vertellen dat je binnen een aantal maanden 10x zoveel
kunt squatten!

chunky zei:doe je nog wel chins en andere spiderman bewegingen hangend aan dat fietsenrek van je? Of heb je nu een pergola in je nieuwe tuin waar je aan kan hangen?
heb in mn nieuwe huis een grote houten balk aan het plafond waar ik fijn het een en ander aan op kan gaan hangen.
)
(nou stiekem wist ik het wel, maar had zo nog nooit allemaal gevoeld
)builderB zei:Dat zou idd mooi zijn
Maar het kan natuurlijk zo zijn dat dergelijke squatgewichten in de toekomst niet meer reeel zijn. Het KAN. Maar ik ga er absoluut niet van uit, maar wil hier wel heel realistisch instaan.
maar bij de mietjesgewichten die ik nu gebruik heb ik iig nergens last van
NEE,NIET ZO DIEP!!!

Miss Deadlift zei:Waarom zou het niet reeel zijn dan?
Mmh ik heb de ballen verstand van dergelijke dingen dus het kan zijn dat als ik er wat van zeg,het bs is...![]()
Maar het enigste wat er is is dus dat ze 1/4 van je meniscus eruitgehaald hebben? Nou dat hebben ze bij mij ook ooit gedaan,EN mijn voorste kruisband gereconstrueerd door mijn voorste kniepees te slopen en en het deel wat ze erafgehaald hebben op de plaats van de voorste kruisband te zetten....
In ieder geval heb ik er geen last meer van het heeft wel een tijdje geduurt natuurlijk,maargoed...
EN we moeten nog zien wat er gebeurt als ik ZWAAR zou gaan squatten want dat heb ik ook nog nooit gedaan natuurlijkmaar bij de mietjesgewichten die ik nu gebruik heb ik iig nergens last van
![]()
Maar je herstel gaat voorspoedig zo te zien,het is natuurlijk wel balen dat je de meeste dingen die je wilt nu net even niet kunt.
Hoe die fysios je laten squatten,lol
Ik deed toen het wat beter ging gewoon fullsquats en dan schrikken ze zich te barstenNEE,NIET ZO DIEP!!!
![]()
![]()

builderB zei:Een praktijkdeskundige
Ik ga ervan uit dat ik weer voor de volle 100% aan de bak kan, maar het zou kunnen dat dit niet mogelijk is.
De komende jaren wil ik eigenlijk ieder jaar een foto van mn kniee hebben oid. Ze hebben een stuk kraakbeen weggehaald en dat zit er niet voor niks. Een van de lange termijn effecten van een dergelijke ingreep kan artrose zijn en daar heb ik geen zin in!
Fullsquats duren nog heel even, moet qua beweeglijkheid in en rondom de knie nog een een paar graden verder kunnen en dan zitten we weer ATTG.
Meteen maar even een kleine update:
afgelopen twee dagen heel iets minder, beetje vocht in de knie gehad, vanochtend wat zeurderig gevoel. Na mn middagsessie met lekkere goodmornings (damn wat begin ik die oefening te waarderen) en wat squats ging het echter heel prima.