AndroidHealthClinic

Buik, borst & armspieren

Hello summer!! :roflol:

Chicks diggen ook schouders. Alles of niets.

Gespierder worden en dan 6x per week hardlopen en niet goed eten. Dat gaat hem niet worden.

Haha, ik hoef niet perse een sixpack, armspieren heb ik ook nodig, ben op dit moment echt een botje...
En een sportschool vinden m'n ouders te duur dus daar kan ik ook niet veel aan veranderen. + ik eet veel, ongezond meestal maar kom niks aan o.i.d.

Moet je zeker gaan hardlopen.. zal je veel van aankomen.. :p

Alvast bedankt voor de tips!

Ik heb het 'beginner topic' gelezen en ik heb inderdaad gelezen dat ik gewoon niet genoeg eet. Maar ik hoef ook niet echt aan te komen!
Máár, nu realiseer ik me dat ik misschien op het verkeerde forum ben :P maar ik hoef geen echt brede bodybuilder te worden. Ik ben nu gewoon de magere lange jongen zonder spieren, als je snapt wat ik bedoel. Ik moet gewoon iets meer spieren erbij hebben, ik hoef geen beest te worden ofzo maar gewoon een beetje buikspieren en armspieren erbij is al goed!

Op dit moment ben ik van plan tot m'n verjaardag (nog 49 dagen) 6 dagen in de week te gaan hardlopen en wat thuis oefeningen te doen, als ik dat een beetje heb opgebouwd en dus niet meer moe ben na 10 push- en sit-ups.

En de enige gyms die je hier hebt zijn Health City (extreem duur zoals jullie wellicht wel weten)en DRW, die is al iets goedkoper maar nogsteeds wel prijzig. Ik heb er al over nagedacht met m'n ouders te overleggen dat ik een deel betaal van de gym, maar nog geen duidelijk antwoord gekregen...

Ik waardeer de tips die ik op dit moment al heb gekregen maar hebben jullie misschien nog meer tips, of desnoods iets wat ik thuis kan doen?
Bedankt!

Je wordt heus geen brede bodybuilder in 49 dagen..

Als je thuis bezig wil gaan zal je ook al wat dumbbells ofzo aan moeten schaffen, kun je beste gewoon in de sportschool bezig. Wil je toch liever thuis bezig, dan kun je misschien "Insanity" of "P90X" gaan doen, heb je ook niet zoveel voor nodig, alleen de filmpjes elke dag te volgen.

• Topic Starter Topic Starter
Je bedoelt vast omdat ik zo lang en licht ben? Vrienden van me zeiden ook al dat hardlopen totaal geen nut had maar ik dacht; moet toch iets doen..

Chicks diggen ook schouders. Alles of niets.
Hoe bedoel je dat? Ik wil best ook aan álles gaan werken en niet alleen wat in de topic titel staat, maar wat zijn chicks? :P

Gespierder worden en dan 6x per week hardlopen en niet goed eten. Dat gaat hem niet worden.
Ik probeer goed te eten, maar dat lukt niet altijd, ook omdat het nu vakantie is en ik onregelmatig slaap... kun je misschien tips eten over eten anders? Ik bedoel, moet ik gewoon veel eten en maakt het niet uit wat, of moet ik veel eten met veel eiwitten en weinig vetten o.i.d.?

Moet je zeker gaan hardlopen.. zal je veel van aankomen.. :p
Dus als je gespierder wilt worden moet je ook zeker wel véél eten? Als ik dat weet kan ik er rekening mee houden. En moet ik dan denken aan zoveel mogelijk eten, of zoveel mogelijk eiwitten en dergelijke en zo weinig mogelijk vetten? Of doet dat er niet heel veel toe?

Je wordt heus geen brede bodybuilder in 49 dagen..
Dat bedoel ik ook zeker niet, maar ik bedoel dat ik niet echt van die pro-bodybuilder tips hoef... En ik wil wel meer dan 49dagen trainen, maar ik probeer het eerst zolang vol te houden! Als ik dan tegen die tijd meer gewent ben en kan volhouden heb ik waarschijnlijk ook meer zin om door te trainen!

Als je thuis bezig wil gaan zal je ook al wat dumbbells ofzo aan moeten schaffen, kun je beste gewoon in de sportschool bezig. Wil je toch liever thuis bezig, dan kun je misschien "Insanity" of "P90X" gaan doen, heb je ook niet zoveel voor nodig, alleen de filmpjes elke dag te volgen.
Bedankt voor de serieuze tip! Daar kan ik wat mee.

Laatst bewerkt:

Oke bedankt! En om spiermassa/spieren te krijgen moet je gewoon veel eten, maakt ook niet uit wat?

goede vetten ( geen verzadigde) , goeie koolhydraten (geen suiker) en eiwitten,
dus havermout, kip, vis, biefstuk, bruine pasta, zilvervliesrijst, eieren,kwark noem maar op...
veel keer per dag en niet stoppen tot je vol zit :meal:

194 en 72 kilo denk ik meteen aan mijn broertje op die leeftijd die was ook zo
die kon je 4 kilo kip en 2 kilo kwark geven en 10 boterhammen en 3 zakken chips
en kwam hij nog niets aan. Is nu nog steeds trouwens nu hij 31 is. ik was precies
het tegenovergestelde ik moet op mijn voeding letten of ik word vet :S

Maar met dat gewicht en die lengte wil je echt niet meer gewicht verliezen dus hardlopen
lijkt me nou niet echt zon goed idee. Niet op je eten letten is altijd fout als je hele dag
alleen meer suikers eet en amper eiwitten behalve misschien een stukje vlees dat je moeder
voor je klaar maakt kan je enige spier kweken al helemaal vergeten

als een gym abbo er niet in zit zal het moeilijk worden om je moeder te overreden om voor 10
euro kwark te halen per week. Dus je moet naar alternatieven gaan zoeken. elke dag de pot pindakaas
opeten is een goede start. Ook zal over het algemeen wel wat melk in de koelkast staan dat is ook
wel goed idee om daar veel van te consumeren en dan aanlengen met water zodat het de andere familie
leden niet opvalt dat er zoveel melk word gedronken. Van je zakgeld moet je ipv chips en koekjes, kwark gaan
halen. En we hebben het hier niet over vruchtenkwark met 15 gram suiker pet 100 ml maar over die vieze
magere echte naturel kwark zonder suiker en boordevol eiwitten.

Ook heb je materiaal nodig en zal je met opdrukken en situps niet ver gaan komen. Als je echt geen geld hebt kan je altijd naar een kinderspeelplaats gaan laat in de avond en daar wat oefeningen doen pullups voornamelijk als je geluk hebt kan je ook je triceps trainen. Misschien kan je balans trainen als je op het hobbelpaardje staat in kraanvogelstand xD. Je kan misschien ook wat gereedschap van je vader pakken. Een autokrik zal wel iets wegen denk ik als je nog een oude grote crt monitor of tv hebt kan je hem als powerstone gebruiken en als je wat meer gevorderd bent kan je de wasmachine gebruiken. je kan zelf ook gewicht/halters maken met een emmer of grote blikken en wat cement

Op 16 jarige leeftijd zou 'k gewoon alles wreten wat ik kan. Je mag gerust aankomen.

194 en 72 kilo denk ik meteen aan mijn broertje op die leeftijd die was ook zo
die kon je 4 kilo kip en 2 kilo kwark geven en 10 boterhammen en 3 zakken chips
en kwam hij nog niets aan. Is nu nog steeds trouwens nu hij 31 is. ik was precies
het tegenovergestelde ik moet op mijn voeding letten of ik word vet :S

Maar met dat gewicht en die lengte wil je echt niet meer gewicht verliezen dus hardlopen
lijkt me nou niet echt zon goed idee. Niet op je eten letten is altijd fout als je hele dag
alleen meer suikers eet en amper eiwitten behalve misschien een stukje vlees dat je moeder
voor je klaar maakt kan je enige spier kweken al helemaal vergeten

als een gym abbo er niet in zit zal het moeilijk worden om je moeder te overreden om voor 10
euro kwark te halen per week. Dus je moet naar alternatieven gaan zoeken. elke dag de pot pindakaas
opeten is een goede start. Ook zal over het algemeen wel wat melk in de koelkast staan dat is ook
wel goed idee om daar veel van te consumeren en dan aanlengen met water zodat het de andere familie
leden niet opvalt dat er zoveel melk word gedronken. Van je zakgeld moet je ipv chips en koekjes, kwark gaan
halen. En we hebben het hier niet over vruchtenkwark met 15 gram suiker pet 100 ml maar over die vieze
magere echte naturel kwark zonder suiker en boordevol eiwitten.

Ook heb je materiaal nodig en zal je met opdrukken en situps niet ver gaan komen. Als je echt geen geld hebt kan je altijd naar een kinderspeelplaats gaan laat in de avond en daar wat oefeningen doen pullups voornamelijk als je geluk hebt kan je ook je triceps trainen. Misschien kan je balans trainen als je op het hobbelpaardje staat in kraanvogelstand xD. Je kan misschien ook wat gereedschap van je vader pakken. Een autokrik zal wel iets wegen denk ik als je nog een oude grote crt monitor of tv hebt kan je hem als powerstone gebruiken en als je wat meer gevorderd bent kan je de wasmachine gebruiken. je kan zelf ook gewicht/halters maken met een emmer of grote blikken en wat cement

Hardstikke bedankt voor alle tips! Dit zijn er heel wat en als ik er werk van ga maken kan ik er zeker wat mee! ik heb ook een bijbaantje dit seizoen dus ik kan altijd nog overwegen zelf de sportschool te gaan betalen.
En qua eten moet ik gewoon meer moeite nemen om uberhaupt eten te maken denk ik, haha. Melk is geen probleem dat drink ik sowieso al veel, maar ik kan het nóg meer gaan drinken, maakt m'n ouders niks uit.
Ik doe m'n best en bedankt voor de tips! ik laat je weten wat ik zal doen in de toekomst.

Op 16 jarige leeftijd zou 'k gewoon alles wreten wat ik kan. Je mag gerust aankomen.

Haha oke, bedankt! Ik zal m'n best doen!

Die belachelijke hype is vooral voor vetverlies, die jongen is al vel over been...

Ik vind iedereen wel erg sympathiek in dit topic, iedereen probeert een poot uit te steken voor iemand die toch niet degelijk wilt trainen. Hiernaast word er wel flink getrolld in topics van jongens die achterlijk overkomen maar wel serieus willen trainen. :o

Die belachelijke hype is vooral voor vetverlies, die jongen is al vel over been...

Ik vind iedereen wel erg sympathiek in dit topic, iedereen probeert een poot uit te steken voor iemand die toch niet degelijk wilt trainen. Hiernaast word er wel flink getrolld in topics van jongens die achterlijk overkomen maar wel serieus willen trainen. :o

Ik wil wel zeker serieus trainen, maar hey, kan ik het helpen dat die gym zo duur is en ik niet al het geld van de wereld heb?
En daarbij, dan moeten die jongens proberen wat serieuzer over te komen.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 15:21 ----------

goede vetten ( geen verzadigde) , goeie koolhydraten (geen suiker) en eiwitten,
dus havermout, kip, vis, biefstuk, bruine pasta, zilvervliesrijst, eieren,kwark noem maar op...
veel keer per dag en niet stoppen tot je vol zit :meal:
Mooi! Ik zal binnenkort kijken wat we in huis hebben, en wat we niet hebben zal ik zelf bij halen!

Ik de situatie waar jij nu in zit maakt het niet zo veel uit als het maar veel is.

Ik ga vanaf nu proberen zoveel mogelijk te eten, binnenkort even bijhouden wat ik eet :)

Binnenkort dit, binnenkort dat. Begin gewoon nu.

Thanks voor het compliment :D

En denk wel dat ie iets of wat gemotiveerd is, als je 6x per week loopt, kan je ook wel dat vervangen door 4x gymmen en eten

en ja begin er nu mee..
ETEN TRAINEN ETEN SLAPEN

succes !

Binnenkort dit, binnenkort dat. Begin gewoon nu.
Ik bedoel vanaf morgen vroeg is het makkelijker bij te houden wat ik eet... midden op de dag is dat niet zo handig
Thanks voor het compliment :D

En denk wel dat ie iets of wat gemotiveerd is, als je 6x per week loopt, kan je ook wel dat vervangen door 4x gymmen en eten

en ja begin er nu mee..
ETEN TRAINEN ETEN SLAPEN

succes !

Bedankt!

Terug
Naar boven