MuscleMeat

Buik, borst & armspieren

Dus nu ga jij jezelf vol vreten en je kan niet naar de gym? Je denkt dat je er met wat pushups gaat komen?
Je gaat dikker worden, niet gespierder. Je hebt thuis niet eens gewichten liggen!
Ik probeer je niet af te vallen kerel, dat zeker niet. Maar zonder enige apparatuur whatever ga je er echt niet komen...

• Topic Starter Topic Starter
Dus nu ga jij jezelf vol vreten en je kan niet naar de gym? Je denkt dat je er met wat pushups gaat komen?
Je gaat dikker worden, niet gespierder. Je hebt thuis niet eens gewichten liggen!
Ik probeer je niet af te vallen kerel, dat zeker niet. Maar zonder enige apparatuur whatever ga je er echt niet komen...

Ik snap het ook zeker wel! Het is alleen maar goed die kritiek!
Maar ik ga denk ik proberen te regelen of ik op de sportschool mag en anders betaal ik het zelf wel, of ik koop wat halters voor thuis, dat is al een begin denk ik..

Maar ik ga denk ik proberen te regelen of ik op de sportschool mag en anders betaal ik het zelf wel, of ik koop wat halters voor thuis, dat is al een begin denk ik..

gebruik dat geld van die halters voor sportschool abbo

Gewoon zelf betalen, met wat dumbbells kom je ook niet ver.
We horen wel van je zodra je aan het trainen bent, ik vind het voor nu eerlijk gezegd zonde van de moeite.

Snap dat: sportschool is te duur eigenlijk nooit.

Kijk: een basic fit is niet "je van het". Feit blijft wel dat ze nog steeds meer hebben staan dan jij thuis hebt staan.

Probeer iemand met ervaring te ritselen die eens met je meeloopt.
15 euro nog wat per maand. Een homegym kost ook veel. Kijken hoe lang je kunt trainen voor dat geld.

En als je echt wilt, ik kan me geen enkel simpel baantje met weinig uren voorstellen die je geen 15 euro per maand opleveren.

Kortom: geen excuus.

Verder: train alles en eet alles wat goed is, lees stickies.

Succes !

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon zelf betalen, met wat dumbbells kom je ook niet ver.
We horen wel van je zodra je aan het trainen bent, ik vind het voor nu eerlijk gezegd zonde van de moeite.

Ik snap je!
Ik moet ook gewoon nu actie ondernemen denk ik want ik wil het al een tijdje maar maak er gewoon geen werk van, zal me binnenkort als ik loon heb denk ik maar inschrijven.

---------- Post toegevoegd 27 May 2013 om 16:31 ----------

Snap dat: sportschool is te duur eigenlijk nooit.

Kijk: een basic fit is niet "je van het". Feit blijft wel dat ze nog steeds meer hebben staan dan jij thuis hebt staan.

Probeer iemand met ervaring te ritselen die eens met je meeloopt.
15 euro nog wat per maand. Een homegym kost ook veel. Kijken hoe lang je kunt trainen voor dat geld.

En als je echt wilt, ik kan me geen enkel simpel baantje met weinig uren voorstellen die je geen 15 euro per maand opleveren.

Kortom: geen excuus.

Verder: train alles en eet alles wat goed is, lees stickies.

Succes !

Bedankt! Maar het probleem is het em nou dat hier geen basic fit is.. alleen een Health city en een DRW fitnesscentrum, die kosten allebei meer dan 30, health city zelfs meer dan 40 euro dacht ik.
Nogsteeds is €35 niet veel, dus ik ga er serieus over nadenken en wellicht gewoon doen!

EDIT: DRW kost €41,- per maand voor onbeperkt sporten lees ik net.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven