Fitness Seller

Buikje weg werken

ALLEEN je buikvet wegkrijgen gaat je niet lukken, want gelokaliseerd vet verlies bestaat niet.

haal je koolhydraten uit groenten. Met name broccoli, groene bonen en spinazie, gedeeltelijk rijst.

haal je eiwitten uit:
Veel kip, vis, ei-eiwitten (zeker 3-3,5gram eiwit per kg vvm) en na de training een flinke dosis whey isolate/hyrdrolized met water.

Vetten haal je uit vis, visolie caps, eetlepel olijolie en een handje walnoten.

Ook belangrijk is om geen vet te eten rondom je trainingen, ivm de insuline spike die gepaard gaat met kh's. Dus beperk je tot alleen rijst ( 50 gram is genoeg ) voor je training.

zeker 2,5-3 liter water per dag + de nodige koppen groene thee.

je mag best vetten eten met je koolhydraten zolang het maar geen verzadigde vetten zijn.

koolhydraten moet je niet alleen uit groeten halen, maar ook uit rijst, havermout, aardappelen, brood etc. varieren is de key. je moet wel heel veel groeten eten als je aan je dagelijkse koolhydraten wilt komen.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk ik heb vandaag bijgehouden wat ik heb gegeten:
Half brood = 10*85kcal= 850 kcal
Beleg (allemaal met pindakaas) = 5 * 100 = 500 (ik beleg 1 broodje en leg er een broodje op)
3 koppen koffie = 3 * 30 = 90
half pak appelsientje = 2 x 83 = 166
Tomatensoep + brood = 400 + ( 2 * 160) = 720
Toetje = 160

Totaal kcal = 850+500+90+166+720+160=2486

mijn basaal energieverbruik is
66 + (78 x 13,7) + (183 x 5) - (18 x 6,8) = 1929,2

vetverlies in grammen
((2486) - (1929,6 + cardio + 250)) / 7,777 = 39,39 komt er elke dag bij.

Dat moeten we dus niet hebben! Ten eerste, ik doe niet echt cardio, maar daar komt natuurlijk verandering in. Ik ga me zo snel mogenlijk inschrijven bij fitness school. Maar heel af en toe loop ik ook hard.

Maar moet ik nou anders gaan eten voor nog een beter vetverlies, maar behoud van de muscles?

Kijk ik heb vandaag bijgehouden wat ik heb gegeten:
Half brood = 10*85kcal= 850 kcal
Beleg (allemaal met pindakaas) = 5 * 100 = 500 (ik beleg 1 broodje en leg er een broodje op)
3 koppen koffie = 3 * 30 = 90
half pak appelsientje = 2 x 83 = 166
Tomatensoep + brood = 400 + ( 2 * 160) = 720
Toetje = 160

Totaal kcal = 850+500+90+166+720+160=2486

mijn basaal energieverbruik is
66 + (78 x 13,7) + (183 x 5) - (18 x 6,8) = 1929,2

vetverlies in grammen
((2486) - (1929,6 + cardio + 250)) / 7,777 = 39,39 komt er elke dag bij.

Dat moeten we dus niet hebben! Ten eerste, ik doe niet echt cardio, maar daar komt natuurlijk verandering in. Ik ga me zo snel mogenlijk inschrijven bij fitness school. Maar heel af en toe loop ik ook hard.

Maar moet ik nou anders gaan eten voor nog een beter vetverlies, maar behoud van de muscles?

HALVE BROOD en jij wilt afvallen ? ik neem aan dat dit dan wel meergranen was. want bruin is niet altijd meergranen.

je eet dus teveel brood dat zoizo brood houdt je huid ook dikker omdat er zoutten in zitten. dat brood moet je gaan vervangen voor zilvervlies rijst of brinta.

je hebt een halve pak appelsientje gedronken !!! DIT is helemaal nergens goed voor als je wil afvallen . hooguit voor de vit. maar dat kan je ook slikken. Deze suikers houden je dik.

schrap dat toetje ook , ben je nou serieus bezig met afvallen of wat ?

JE eetgedrag moet veranderen, lees even wat stickies daarover

succes

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja i know, maar ik begin net. En je moest een keer je normale eetgedrag meten. And so did i. Nu kan ik dan zien wat ik fout eet toch. Zoals je nu al voorsteld, als ik niet had gezegd wat ik at. Had je me nooit kunnen verbeteren:)

Hallo allemaal,

Je denk natuurlijk, weer zo forum over buikje wegwerken? Ja helaas wel ja, ik heb zitten zoeken op informatie hoe je dit het beste kan doen. Maar er is zoveel informatie dat ik er niet wijzer op wordt.

Daarom vraag ik het toch maar op deze manier. Ik ben een student die af en toe fitnesst. Maar ik heb op het moment wel een buikje (tot mijn spijt). Ik heb gelezen dat je dit kwijt kan raken door de juiste voeding te nemen. Echter heb ik niet goed kunnen vinden wat deze 'juiste voeding' is. En natuurlijk trainen, maar dat doe ik nu al wel. Dus mijn mainpoint is wat is de beste voeding. Is er bijvoorbeeld gewoon een schema waar ik me aan kan houden? Ik ben een beginner, dus graag een nogal volledig antwoord zou ik respecteren.

Alvast bedankt,
Tim

Een volledig antwoord respecteren betekent niet dat hij geen respect voor iemand heeft die geen volledig antwoord geeft.

blijf even ontoppic plz :P

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Haha ja i know, maar ik begin net. En je moest een keer je normale eetgedrag meten. And so did i. Nu kan ik dan zien wat ik fout eet toch. Zoals je nu al voorsteld, als ik niet had gezegd wat ik at. Had je me nooit kunnen verbeteren:)

daar heb je gelijk in, kijk gewoon ff rond in de stickies over afvallen. Begin ook aan wat cardio...

Terug
Naar boven