AndroidHealthClinic

Buikspieren Trainen

Starter24

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
74kg
Nou ben ik sinds kort begonnen met trainen, en wil graag mijn buikspieren trainen. Echter heb ik niet genoeg kracht in mijn buikspieren (0.0) om zelfs de meest basic moves te doen (zelfs geen crunches), Daarom vroeg ik me af.
Hebben jullie misschien advies voor mij hoe ik het beste kan beginnen en mijn buikspieren opbouwen zodat ik straks wel straks de verschillende soorten oefeningen kan doen en zo een mooi sterk buikspieren kan trainen.

als je stats kloppen, dan ben je wel heeeel lich :oo, dus een hoop eten
en ik denk dat iedereen wel een sit-up of crunch kan toch? anders is langs de dokter? ?lol?

Nou ben ik sinds kort begonnen met trainen, en wil graag mijn buikspieren trainen. Echter heb ik niet genoeg kracht in mijn buikspieren (0.0) om zelfs de meest basic moves te doen (zelfs geen crunches), Daarom vroeg ik me af.
Hebben jullie misschien advies voor mij hoe ik het beste kan beginnen en mijn buikspieren opbouwen zodat ik straks wel straks de verschillende soorten oefeningen kan doen en zo een mooi sterk buikspieren kan trainen.

Planking + Zij-Planking

Super goede oefeningen voor Core

als je stats kloppen, dan ben je wel heeeel lich :oo, dus een hoop eten
en ik denk dat iedereen wel een sit-up of crunch kan toch? anders is langs de dokter? ?lol?
Dat is toch normaal dat het bijna niet lukt om een sit-up of crunch of whatever te doen in het begin? Ik had dat ook nogtans ..

OT: Wat ik in het begin deed was iedere avond proberen een paar sit-ups te doen. Deze sit-ups bouw je op, bijvoorbeeld 2 - 5 - 10. Als het eens lukt om 10 sit-ups te doen, kun je verder gaan naar 15, en zo verder. Natuurlijk is dat planking voorbeeld ook een goeie oefening! Als je er veel mee bezig bent gaat dit wel lukken ;) Alles moet dmv opbouwen, niemand is geboren met dikke spieren ..

Doe elke dag 100 situps met max 5 pauzes, 2 a 3 weken lang. Daarna kan je oefeningen variëren

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben aankomend in gewicht!
Heb al mijn spieren verloren door ziekte, en ben nu weer in opbouw naar een mooi en sterk lichaam.
Maar crunches nog situps willen op dit moment lukken,
Vandaar dat ik me afvraag, hoe kan ik dit het bestaan aan en op pakken?

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Doe elke dag 100 situps met max 5 pauzes, 2 a 3 weken lang. Daarna kan je oefeningen variëren

http://www.youtube.com/watch?v=1fbU_MkV7NE

helaas willen die situps mij niet lukken, dat is nog een stap verder dan crunches die al niet lukken

Ik ben aankomend in gewicht!
Heb al mijn spieren verloren door ziekte, en ben nu weer in opbouw naar een mooi en sterk lichaam.
Maar crunches nog situps willen op dit moment lukken,
Vandaar dat ik me afvraag, hoe kan ik dit het bestaan aan en op pakken?

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=1fbU_MkV7NE

helaas willen die situps mij niet lukken, dat is nog een stap verder dan crunches die al niet lukken

Ik heb persoonlijk weinig verstand van revalidatie, maar misschien een idee om eerst wat massa op te bouwen een full body training 3 maanden lang,je lichaam wordt ook krachtiger en bouwt een grotere energiebron op. Daarna zal je lichaam krachtig genoeg zijn om de crunches en situps te doen. Of anders een lichtere oefening zoeken dan crunches?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
jup daarvoor wou ik graag wat advies, wat zijn de beste oefeningen om licht te beginnen methet trainen van je buikspieren?

Terug
Naar boven