critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en weer zakt Nederland weer een stukje dieper in de shit.. Volgens mij komt er nooit een einde aan dit soort pro-allochtone bullshit. Even offtopic, maar moest opeens denken aan een advertentie op internet die ik pas tegenkwam. Men zocht voor een parfumzaak een spontane en enthousiaste marokaanse jongedame die wat bij wil verdienen. On-****ing-gelofelijk!

dan zullen de plunderingen snel volgen van moslim gespuis en ongewassen krakers![]()
mijn god...Als de school een middel heeft gevonden om allochtone scholieren te trekken, dan moet je ze niet voor de voeten lopen", aldus PvdA-Kamerlid Heijnen, zelf oud-onderwijswethouder in Den Haag.
dit moet toch niet kunnen [Afbeelding niet meer beschikbaar] dit is landverraad! autochtonen hebben het opgebouwd en allochtonen krijgen voordelen, snap jij het nog?
Ach gossie, kereltje toch. Ik vraag me eigenlijk af wat jij hebt bijgedragen en wat jouw nut voor deze samenleving precies is en is geweest? Je hebt imo de mentaliteit van een 14-jarige dus veel kan je niet echt bijgedragen hebben.
Je vergeet nl dat Nederland vooral groot is geworden dankzij het bloed, zweet en tranen van allochtonen en dat wij ook in de jaren 50 geheel afhankelijk waren voor import van arbeid.

Je vergeet nl dat Nederland vooral groot is geworden dankzij het bloed, zweet en tranen van allochtonen en dat wij ook in de jaren 50 geheel afhankelijk waren voor import van arbeid.
Wat hebben die allochtonen van toen met die van nu te maken? die van nu hebben meestal niet zo'n zin om te werken maar komen alleen profiteren. Ze hadden teruggestuurd moeten worden na het verrichten van de arbeid.
En "bloed zweet en tranen" "geheel afhankelijk" laat me niet lachen![]()
Hier moet ik toch even op reageren want deze hardnekkige leugen blijft maar de kop op steken en is al eens ontkrachtigd door onder andere Pieter Lakeman met zijn boek 'Binnen zonder kloppen'. Des te triester is het dat bepaalde lieden zich aan dit fabeltje blijven vastbijten en zo de Nederlandse geschiedenis op verraderlijke wijze proberen te verdraaien.
[....]Al snel na de komst van de gastarbeiders sloeg in Nederland de economische crisis toe van de jaren 70. De bedrijven moesten saneren en juist ongeschoolde arbeiders werden het eerst ontslagen. Juist de gastarbeiders raakten het meest werkloos. En hoewel in bijna alle wervingsverdragen (ook in die met Turkije en Marokko) een terugkeerverplichting was opgenomen, bleven de gastarbeiders hier, ook nadat ze werkloos waren geworden. Sterker nog, men kreeg het recht om de gezinnen over te laten komen. Al gauw bedroeg de werkloosheid onder Turken en Marokkanen ongeveer 40%, waarbovenop ook nog het zeer hoge WAO-percentage (meer dan 20%) moet worden opgeteld. Kortom, de gastarbeiders hebben slechts zeer korte tijd economisch gezien iets opgeleverd voor Nederland, daarentegen hebben ze vele jaren geld gekost. Dit geldt des te meer voor andere groepen immigranten, zoals asielzoekers, Surinamers en Antillianen.[...]
Autochtonen voortrekken moet kunnen, andersom niet!
Stelletje landverraders dus, nooit op de pvda stemmen tenzij je ook een landverrader bent.
Positieve discriminatie..![]()
Mwoah, enige parralel is wel te trekken imo. Beide denken het gelijk aan hun zeide te hebben en zijn blind voor de feiten.