XXL Nutrition

Nieuws Buitenlanders voortrekken moet kunnen volgens PVDA

gekker moet het niet worden.

• Topic Starter Topic Starter
ik haat sowieso dat woord autochtonen. dat moet gewoon nederlander zijn. autochtoon klinkt net zo buitenlands als allochtoon :roflol:

Laten we desnoods met bakstenen gaan gooien, de linkse suprematie moet uit hun slapende droom wakker worden getrapt.

en weer zakt Nederland weer een stukje dieper in de shit.. Volgens mij komt er nooit een einde aan dit soort pro-allochtone bullshit. Even offtopic, maar moest opeens denken aan een advertentie op internet die ik pas tegenkwam. Men zocht voor een parfumzaak een spontane en enthousiaste marokaanse jongedame die wat bij wil verdienen. On-****ing-gelofelijk!

en weer zakt Nederland weer een stukje dieper in de shit.. Volgens mij komt er nooit een einde aan dit soort pro-allochtone bullshit. Even offtopic, maar moest opeens denken aan een advertentie op internet die ik pas tegenkwam. Men zocht voor een parfumzaak een spontane en enthousiaste marokaanse jongedame die wat bij wil verdienen. On-****ing-gelofelijk!

wtf, alleen in nederland kan dit natuurlijk.

moet je eens een vacature plaatsen dat je enkel een autochtone nederlander wilt aannemen, dan zullen de plunderingen snel volgen van moslim gespuis en ongewassen krakers :o

Op hoeveel zetels staat die partij ook al weer in de peilingen? Genoeg voldoening voor mij ie geval.

Als de school een middel heeft gevonden om allochtone scholieren te trekken, dan moet je ze niet voor de voeten lopen", aldus PvdA-Kamerlid Heijnen, zelf oud-onderwijswethouder in Den Haag.

Met verbijstering las ik dit nieuwsbericht in de krant. Het voortrekken van allochtone scholieren is enkel bedoeld om blanke scholen te vermengen met allochtonen. Niet dat autochtonen daar (letterlijk) nou zoveel wijzer van worden, want het is een feit dat allochtone kinderen gemiddeld slechter presteren dan autochtonen. Het immigratiebeleid in Nederland is vooral gericht op het binnen halen van laag- en ongeschoolden, terwijl hoger geschoolde immigranten worden geweerd. Omdat intelligentie deels erferlijk bepaald is zie je dat terug in de schoolresultaten van de kinderen

Schrik ook niet wanneer je zoon of dochter met een Marokkaans tongvalletje thuis komt, want grote kans dat het dialect hip is op het schoolplein.

Die PvdA'ers zijn een stel landverradende viezerikken. Of zoals Wouter Bos – multiculturalist en het linkse idool van de Nederlandse PvdA – ooit eerlijk opbiechtte: ‘ik stuur mijn kind ook naar een witte school, want als ouder wil je natuurlijk het beste voor je kind’…

Het nadeel van het standpunt; iedereen moet gelijke kansen krijgen is dat het zo ontzettend mooi klinkt, maar in de praktijk gewoon nergens op slaat.

Feit blijft dat bij gelijke prestatie de voorkeur in 90% van de gevallen uitgaat naar een autochtoon. Dat goed presterende allochtonen in heel veel gevallen zelfs niet verkozen worden boven een slechter presterende autochtoon. Dat is gewoon de schrikbarende realiteit.

Bij Sorghvliet hebben ze ten opzichte van het aantal aanmeldingen een beperkt aantal plaatsen. 10 van deze plaatsen zijn gereserveerd voor allochtonen. Ik zie het probleem niet.

dit moet toch niet kunnen [Afbeelding niet meer beschikbaar] dit is landverraad! autochtonen hebben het opgebouwd en allochtonen krijgen voordelen, snap jij het nog?

Ach gossie, kereltje toch. Ik vraag me eigenlijk af wat jij hebt bijgedragen en wat jouw nut voor deze samenleving precies is en is geweest? Je hebt imo de mentaliteit van een 14-jarige dus veel kan je niet echt bijgedragen hebben.

Je vergeet nl dat Nederland vooral groot is geworden dankzij het bloed, zweet en tranen van allochtonen en dat wij ook in de jaren 50 geheel afhankelijk waren voor import van arbeid.

Ach gossie, kereltje toch. Ik vraag me eigenlijk af wat jij hebt bijgedragen en wat jouw nut voor deze samenleving precies is en is geweest? Je hebt imo de mentaliteit van een 14-jarige dus veel kan je niet echt bijgedragen hebben.

Je vergeet nl dat Nederland vooral groot is geworden dankzij het bloed, zweet en tranen van allochtonen en dat wij ook in de jaren 50 geheel afhankelijk waren voor import van arbeid.

Wat hebben die allochtonen van toen met die van nu te maken? die van nu hebben meestal niet zo'n zin om te werken maar komen alleen profiteren. Ze hadden teruggestuurd moeten worden na het verrichten van de arbeid.

En "bloed zweet en tranen" "geheel afhankelijk" laat me niet lachen :roflol:

Hier moet ik toch even op reageren want deze hardnekkige leugen blijft maar de kop op steken en is al eens ontkrachtigd door onder andere Pieter Lakeman met zijn boek 'Binnen zonder kloppen'. Des te triester is het dat bepaalde lieden zich aan dit fabeltje blijven vastbijten en zo de Nederlandse geschiedenis op verraderlijke wijze proberen te verdraaien.

[....]Al snel na de komst van de gastarbeiders sloeg in Nederland de economische crisis toe van de jaren 70. De bedrijven moesten saneren en juist ongeschoolde arbeiders werden het eerst ontslagen. Juist de gastarbeiders raakten het meest werkloos. En hoewel in bijna alle wervingsverdragen (ook in die met Turkije en Marokko) een terugkeerverplichting was opgenomen, bleven de gastarbeiders hier, ook nadat ze werkloos waren geworden. Sterker nog, men kreeg het recht om de gezinnen over te laten komen. Al gauw bedroeg de werkloosheid onder Turken en Marokkanen ongeveer 40%, waarbovenop ook nog het zeer hoge WAO-percentage (meer dan 20%) moet worden opgeteld. Kortom, de gastarbeiders hebben slechts zeer korte tijd economisch gezien iets opgeleverd voor Nederland, daarentegen hebben ze vele jaren geld gekost. Dit geldt des te meer voor andere groepen immigranten, zoals asielzoekers, Surinamers en Antillianen.[...]

Wat hebben die allochtonen van toen met die van nu te maken? die van nu hebben meestal niet zo'n zin om te werken maar komen alleen profiteren. Ze hadden teruggestuurd moeten worden na het verrichten van de arbeid.

En "bloed zweet en tranen" "geheel afhankelijk" laat me niet lachen :roflol:

Ja..bloed zweet en tranen: ik refereerde aan de kolonieen en ons koloniale verleden.

en ja...geheel afhankelijk. Zonder migranten hadden we een groot, groot probleem gehad. In de jaren 50 en 60 hadden we en emigratie overschot. Nederland had TE weinig mensen om het werk te doen dat noodzakelijk was voor de economische groei. Lonen stegen en dat gaf problemen voor de groei van de economie. Hadden we geen migranten gehaald dan hadden we in die jaren een diepe, diepe crisis doorgemaakt die grote gevolgen zou hebben gehad voor de verdere ontwikkeling van onze economie.

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Hier moet ik toch even op reageren want deze hardnekkige leugen blijft maar de kop op steken en is al eens ontkrachtigd door onder andere Pieter Lakeman met zijn boek 'Binnen zonder kloppen'. Des te triester is het dat bepaalde lieden zich aan dit fabeltje blijven vastbijten en zo de Nederlandse geschiedenis op verraderlijke wijze proberen te verdraaien.

[....]Al snel na de komst van de gastarbeiders sloeg in Nederland de economische crisis toe van de jaren 70. De bedrijven moesten saneren en juist ongeschoolde arbeiders werden het eerst ontslagen. Juist de gastarbeiders raakten het meest werkloos. En hoewel in bijna alle wervingsverdragen (ook in die met Turkije en Marokko) een terugkeerverplichting was opgenomen, bleven de gastarbeiders hier, ook nadat ze werkloos waren geworden. Sterker nog, men kreeg het recht om de gezinnen over te laten komen. Al gauw bedroeg de werkloosheid onder Turken en Marokkanen ongeveer 40%, waarbovenop ook nog het zeer hoge WAO-percentage (meer dan 20%) moet worden opgeteld. Kortom, de gastarbeiders hebben slechts zeer korte tijd economisch gezien iets opgeleverd voor Nederland, daarentegen hebben ze vele jaren geld gekost. Dit geldt des te meer voor andere groepen immigranten, zoals asielzoekers, Surinamers en Antillianen.[...]

Ja.....alleen zie je een hele belangrijke factor over het hoofd...dat Lakeman kijkt naar de historische ontwikkeling "as is" en niet "zoals geweest zou zijn".

Verder zie je over het oofd dat Lakeman helemaal niets heeft ontrkracht of heeft bewezen, maar geeft, naar eigen zeggen:
(..)"een schatting. Een schatting hoef je niet zo gespecificeerd te onderbouwen als een daadwerkelijke berekening"(..)

Laatst bewerkt:
Autochtonen voortrekken moet kunnen, andersom niet!

omdat het de default setting is...duhuh...:rolleyes:

Vond pvda een zwakke partij maar met deze actie verdienen ze mijn stem weer.

Terug
Naar boven