- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
autochtonen voortrekken moet kunnen, andersom niet!
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
autochtonen voortrekken moet kunnen, andersom niet!
oehhh WAT SCHOKKEND.... ik ben helemaal voor diversiteitsbeleid. Maar gezien het gemiddelde niveau van de discussie hier niet verder reikt dan: ''LANDVERADERS'', eruit schoppen die allochtonen heb ik weinig zin me te mengen.
Dat zie je overal op internet... Op zich is met een andere mening ook niets mis, het geeft je de mogelijkheid om aan te tonen waarom je eigen mening al dan niet meer steek houdtTegen het rechts- en linkcoïtustremisme dat de laatste tijd op DBB de kop op steekt. Van iedere mug wordt een olifant gemaakt.

Dat zie je overal op internet... Op zich is met een andere mening ook niets mis, het geeft je de mogelijkheid om aan te tonen waarom je eigen mening al dan niet meer steek houdt![]()
Tegen het rechts- en linkcoïtustremisme dat de laatste tijd op DBB de kop op steekt.
Feit blijft dat bij gelijke prestatie de voorkeur in 90% van de gevallen uitgaat naar een autochtoon. Dat goed presterende allochtonen in heel veel gevallen zelfs niet verkozen worden boven een slechter presterende autochtoon. Dat is gewoon de schrikbarende realiteit.
Leg is uit dan, waarom zou een allochtoon voorgetrokken moeten worden? Of een vrouw ? De enigste groep die van mij mag worden voorgetrokken dmv subsidies zijn mensen met een strafblad, zodat werkgevers ook zullen overwegen om hen aan te nemen.oehhh WAT SCHOKKEND.... ik ben helemaal voor diversiteitsbeleid. Maar gezien het gemiddelde niveau van de discussie hier niet verder reikt dan: ''LANDVERADERS'', eruit schoppen die allochtonen heb ik weinig zin me te mengen.
Dat klinkt eerder als wat jij denkt wat de realiteit is. Ik heb héél andere zaken gezien in mijn loopbaan/bij contacten.Feit blijft dat bij gelijke prestatie de voorkeur in 90% van de gevallen uitgaat naar een autochtoon. Dat goed presterende allochtonen in heel veel gevallen zelfs niet verkozen worden boven een slechter presterende autochtoon. Dat is gewoon de schrikbarende realiteit.
Dat klinkt eerder als wat jij denkt wat de realiteit is. Ik heb héél andere zaken gezien in mijn loopbaan/bij contacten.