AndroidHealthClinic

Nieuws PVV tegen islamiserende duiven in Den Haag

is ook zo ja, die moslims mogen geen eten weggooien, hoeivaak ik wel neit door een duif ben eengereden door datr gevoer. er ontstaan op pleinen vaak van die vogelbendes door die modlims. steroroien maar met dat brood oeveral. mn buurman ook elke dag jasses zo een zak kruimels midden op de straat, al die kak duiven komen er op af en dan kan ik er niet doorheen aangaan,a.

Je auto zal maar elke dag onder die meeuwenstront zitten

Hey, een keer een post van wazzup zonder een zinnetje tussen haakjes :p

Ik vraag me af in hoeverre ik deze uitspraken in interviews serieus moet nemen. Na de king troll van Richard de mos bij pownews en mensen die dat geloofden heb ik t gevoel dat er vaker wat trolls gedaan worden waar dan te heftig op gereageerd wordt en dat de pvv daar ook gewoon op hoopt ofzo.

Edit: net op tv gezien en tis wel serieus, maar minder hard als hier in t artikel. Een stuk menselijker ook.

Laatst bewerkt:
Hier woont er ook zo'n t*fus alcoholist die telkens de hele straat vol gooit, echt zo'n norse Hollandse tokkie, die wordt ook maar niet aangepakt. Hij heeft mij ook al een keer geraakt met brood gooien. Wel weer typisch pvv dit, eikelen over een paar wijkjes terwijl het probleem zich overal voordoet.

Als je goed leest is het wel begrijpelijk hoor, niet meteen denken dat het nergens over gaat. Vind dat plan van containers om oud brood in te gooien wel goed. Wel jammer dat dat de gemeente weer extra geld kost alleen maar vanwege één religie.

De conclusie is duidelijk: met religie niets dan last.

Dat jij dit als standpunt inneemt,dan had ik toch wat beters verwacht.
Dus we moeten stoppen met het voeren van eendjes?
Valt dit niet gewoon onder een Nederlandse traditie,dat je uit de basisschool met je moeder de eendjes gaat eten geven?

Kijk mama jonge eendjes,mag ik ze brood voeren?
Nee daar loopt politie,dan krijg je een boete is de schuld van de afgrijselijke moslims die de hele dag verkleed lopen als een pinguin.

Whats next?
Geiten verbieden bij een kinderboerderij omdat ze moslims seksueelkunnen opwinden?

Die leuke PVV toch,over het algemeen is het alsof je een groep puberale jongeren na een paar biertjes gaat vragen naar maatschappelijke kwesties.

Verdiep je eerst eens grondig in het nieuwsbericht, lees dan heel het topic goed, en probeer dan nog eens een weldoordachte reactie te plaatsen. Ik weet dat je het kunt!

Dat jij dit als standpunt inneemt,dan had ik toch wat beters verwacht.
Dus we moeten stoppen met het voeren van eendjes?
Valt dit niet gewoon onder een Nederlandse traditie,dat je uit de basisschool met je moeder de eendjes gaat eten geven?

Kijk mama jonge eendjes,mag ik ze brood voeren?
Nee daar loopt politie,dan krijg je een boete is de schuld van de afgrijselijke moslims die de hele dag verkleed lopen als een pinguin.

Whats next?
Geiten verbieden bij een kinderboerderij omdat ze moslims seksueelkunnen opwinden?

Die leuke PVV toch,over het algemeen is het alsof je een groep puberale jongeren na een paar biertjes gaat vragen naar maatschappelijke kwesties.
:roflol:

Best triest dat elk argument door de PVV wordt aangegrepen om moslims in een dispositie te plaatsen.
Als kind ging ik ook vaak eendje brood voeren met mijn ma of oma. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen moslims willen verbieden om te kunnen doen met hun kinderen. Doet me een beetje denken aan een andere bevolkingsgroep dat plotseling niet meer mocht participeren in regulieren samenlevings-acitiviteiten in de 40er jaren.

Best triest dat elk argument door de PVV wordt aangegrepen om moslims in een dispositie te plaatsen.
Als kind ging ik ook vaak eendje brood voeren met mijn ma of oma. Ik snap niet waarom mensen dat soort dingen moslims willen verbieden om te kunnen doen met hun kinderen. Doet me een beetje denken aan een andere bevolkingsgroep dat plotseling niet meer mocht participeren in regulieren samenlevings-acitiviteiten in de 40er jaren.

Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet meer begrijpend lezen? Er staat nergens dat ze moslims gaan verbieden om eenden en meeuwen te voeren, maar dat in bepaalde wijken de poepoverlast te groot is als gevolg van te veel voeren.( in dit geval dan gericht op moslims vooral) ik vind het een logische uitspraak alleen jammer dat hij gericht wordt op moslims ipv de algehele situatie. En jongens.. op andere plekken mogen moslims nog wel eenden voeren dus dat is pure bs van wat ik hier allemaal lees.

Laatst bewerkt:
Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet meer begrijpend lezen? Er staat nergens dat ze moslims gaan verbieden om eenden en meeuwen te voeren, maar dat in bepaalde wijken de poepoverlast te groot is als gevolg van te veel voeren.( in dit geval dan gericht op moslims vooral) ik vind het een logische uitspraak alleen jammer dat hij gericht wordt op moslims ipv de algehele situatie. En jongens.. op andere plekken mogen moslims nog wel eenden voeren dus dat is pure bs van wat ik hier allemaal lees.
Volgens De Mos wordt dit vooral veroorzaakt door 'hardleerse, veelal allochtonen, broodgooiers uit de wijk'. De PVV vindt dat de gemeente keihard moet optreden tegen de wijkbewoners omdat de leefbaarheid ernstig onder druk zou staan.
De Mos meent dat er in Den Haag te veel rekening wordt gehouden met bewoners die leven volgens de islam. ,,Steeds weer moeten autochtone Hagenezen lijden onder de regels die de islam oplegt. Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ongedierte.
Dit soort uitspraken zijn toch denigerend en duidelijk gericht op moslims. Het gaat mij meer om de manier waarop het wordt gezegd dan op de werkelijke inhoud. Ik vindt het totaal verwerpelijk omdat het irrelevant is op te merken of het voeren gebeurd door moslims,allochtonen of autochtonen.
Pas als iedereen zich houdt aan de regels van de stad, zal de broodnodige integratie verder worden bevorderd'', aldus De Mos, die raadsvragen over de kwestie heeft gesteld.
Inhoudelijk een foute uitspraak omdat er nog geen regels m.b.t het voeren van dieren. Dus kunnen ze ook niet overtreed worden.

Dit soort uitspraken zijn toch denigerend en duidelijk gericht op moslims. Het gaat mij meer om de manier waarop het wordt gezegd dan op de werkelijke inhoud. Ik vindt het totaal verwerpelijk omdat het irrelevant is op te merken of het voeren gebeurd door moslims,allochtonen of autochtonen.

Inhoudelijk een foute uitspraak omdat er nog geen regels m.b.t het voeren van dieren. Dus kunnen ze ook niet overtreed worden.

Dat zeg ik ook in mijn post;) ik zeg er alleen bij dat t begrijpelijk is en dat ze er wat aan moeten doen. Dat t in dit geval moslims zijn die dit uit goede wil doen is natuurlijk niet belangrijk. over die goede bedoelingen enzo en dat t alleen voor de wijken geldt heeft Richard de mos ook gezegd, maar dat staat toevallig weer niet in t artikel, want ja dan is t minder schokkend nieuws natuurlijk.

Dat zeg ik ook in mijn post;) ik zeg er alleen bij dat t begrijpelijk is en dat ze er wat aan moeten doen. Dat t in dit geval moslims zijn die dit uit goede wil doen is natuurlijk niet belangrijk. over die goede bedoelingen enzo en dat t alleen voor de wijken geldt heeft Richard de mos ook gezegd, maar dat staat toevallig weer niet in t artikel, want ja dan is t minder schokkend nieuws natuurlijk.
Hmm ik moet soms ff wat beter lezen. Afin gewoon een voer verbod invoeren in de bebouwde kom met parken en bepaalde voerplekken uitgezonderd.

Verdiep je eerst eens grondig in het nieuwsbericht, lees dan heel het topic goed, en probeer dan nog eens een weldoordachte reactie te plaatsen. Ik weet dat je het kunt!

Ach, wat een onzin. Het verband dat getrokken wordt tussen duiven voeren en de islam is natuurlijk buiten alle proporties, ridicuul en populisme van de zuiverste grond.

EricR dit is echt ongeloofelijk he :roflol:

Je bent gewoon 24/7 bezig te PVV te bashen :roflol:

Elk topic waar ook maar PVV in voorkomt is van jou ahahaha

Hahaha, de PVV. Ik vraag me wel eens af of Ralpf Inbar een keer achter Wilders vandaan komt en ons vertelt dat het allemaal een grap is.

Ach, wat een onzin. Het verband dat getrokken wordt tussen duiven voeren en de islam is natuurlijk buiten alle proporties, ridicuul en populisme van de zuiverste grond.

Nog eentje die eerst heel het topic moet lezen en dan pas moet reageren, een tip: #15. ;)

Verder is er natuurlijk wel een verband tussen islam en overlast, alleen is de manier waarop weer typisch PVV.

Heb zelf trouwens nooit 'oud brood', kwestie van timing. En anders maak je er broodpudding van of zo. Of mag dat ook niet van Allah?

voor degenen die het gister nog niet hebben meegekregen schokkend nieuws binnen de pvv:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=21223&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=145&cHash=f16a873a65d4ccffc420f336d5059367

on-topic:
ik voer zelf regelmatig de eendjes.
:trollface:

maar dan wel bij een vijver en niet midden in een woonwijk. denk dat daar een beetje de grens ligt. vind het in ieder geval wel een goed idee dat er nu speciale containers zijn zodat er wellicht minder overlast is.

Nog eentje die eerst heel het topic moet lezen en dan pas moet reageren, een tip: #15. ;)

Verder is er natuurlijk wel een verband tussen islam en overlast, alleen is de manier waarop weer typisch PVV.

Heb zelf trouwens nooit 'oud brood', kwestie van timing. En anders maak je er broodpudding van of zo. Of mag dat ook niet van Allah?

Ik had je post gelezen hoor. Zie alleen niet zo hoe je dit kan kwalificeren als 'echte problemen', maar goed.

Terug
Naar boven