XXL Nutrition

Nieuws PVV tegen islamiserende duiven in Den Haag

Hehe klopt maar is goed te eten.

Zelfs de meeuwen moeten het ontgelden als het aan de PVV ligt met hun brood embargo :D

Ik had je post gelezen hoor. Zie alleen niet zo hoe je dit kan kwalificeren als 'echte problemen', maar goed.
Het klonk niet alsof je mijn tweede post had gelezen, maar goed.

Het punt was dat iedereen eerst deed alsof de PVV problemen zocht die er niet zijn, terwijl ik alleen aankaartte dat er wel degelijk een probleem was. Alleen natuurlijk overdreven door de PVV, en misbruikt voor hun anti-moslims/anti-allochtonen houding.

Zelfs de meeuwen moeten het ontgelden als het aan de PVV ligt met hun brood embargo :D
14o59wz.jpg

Het zou logisch zijn als er
"De Haagse PVV wil mensen die meeuwen in de wijk Morgenstond brood voeren keihard aanpakken."
zou staan.

Wat een bullshit :roflol:
Die mensen vinden het gewoon leuk om 'iets' te helpen, denkend dat die eenden etc geen eten hebben.
Vooral de opas en omas, het is echt niet omdat het verboden is om oud brood weg te gooien.
In Turkije is de hoeveelheid weggegooid oud brood ongekend hoog omdat het brood daar maar 1 dag goed blijft.

Wat een bullshit :roflol:
Die mensen vinden het gewoon leuk om 'iets' te helpen, denkend dat die eenden etc geen eten hebben.
Vooral de opas en omas, het is echt niet omdat het verboden is om oud brood weg te gooien.
In Turkije is de hoeveelheid weggegooid oud brood ongekend hoog omdat het brood daar maar 1 dag goed blijft.

Bullshit?

Ik heb ook een buurvrouw die voorheen ook altijd meeuwen voerde in haar tuin. Gevolg : al mijn was die buiten hing te drogen onder de schijt en het dak van mijn serre zo vol met schijt dat er nauwelijks nog licht doorheen scheen.

Heb haar verzocht om voortaan de vogels in het park te voeren.

Verder natuurlijk crap dat de PVV er een anti-islam draai aan geeft.

Bullshit?

Ik heb ook een buurvrouw die voorheen ook altijd meeuwen voerde in haar tuin. Gevolg : al mijn was die buiten hing te drogen onder de schijt en het dak van mijn serre zo vol met schijt dat er nauwelijks nog licht doorheen scheen.

Heb haar verzocht om voortaan de vogels in het park te voeren.

Verder natuurlijk crap dat de PVV er een anti-islam draai aan geeft.

Volgens mij had Klaas het daar ook over.

Is niks nieuws, er zijn meerdere gemeenten waar het voeren van eenden verboden is. Reden hiervoor is dat de rivieren overbelast raken met voedingsstoffen, algenpest etc... En meeuwen kunnen de boel behoorlijk onder schijten, net zoals duiven ;) .

Is niks nieuws, er zijn meerdere gemeenten waar het voeren van eenden verboden is. Reden hiervoor is dat de rivieren overbelast raken met voedingsstoffen, algenpest etc... En meeuwen kunnen de boel behoorlijk onder schijten, net zoals duiven ;) .
Idd dat bedoel ik dus.

Meeuwen vormen regelmatig een plaag, ook in Vlaanderen (net als houtduiven). De opmerking dat je ze niet moet voederen en dat ze veel overlast kunnen veroorzaken is volledig terecht. Vandaar ook mijn eerste reactie op het bericht. Mensen zien PVV en denken meteen dat het onzin is. Nee, het probleem is echt, de manier waarop ze het zeggen kan natuurlijk beter.

Terug
Naar boven