XXL Nutrition

Bulk blast

En ik maar denken dat je natty was :(

Kreeg geen hap door mijn keel en had moeite met 4000kcal aan bende toen ik 750/700/300 test/NPP/mast deed. Nu 1250/300/300 om te kijken of dat beter gaat. Ik zou sowieso (mits je enige ervaring hebt) niet snel andere om advies vragen over hoe je stack er moet uitzien. Je weet zelf waar je het best op reageert. Een vriend van me heeft 2gr test zonder HGH gedaan en vond het top, een ander vind alles boven de 500 al kut.

cutten van 15 naar 10 is compleet ander verhaal als van 10 naar 5 , ook al is het bij beiden 5 procent.

Lijkt me lastig voor een vrouw om een vriend te hebben met zo'n levensstijl en hormoonspiegel :p

Vloeibaar denk ik.. zodra ik zelf weer ga bulken ga ik ook zo'n 20kg aan weightgainer maken met whey/malto/havermoutmeel oid want kom ook nooit zo goed aan Veel carbs
Ja ik drink standaard weightgainer elke dag, behalve als ik flink cut.
Mijne is serious mass + 150 gram havermout en 2 flinke lepels pindakaas = 2400 kcals waarvan een heel groot deel carb.
Maar met havermout krijg ik wel een opgeblazen buik, dus dan is rijst zoals Pillz zegt misschien wel chiller.
Alleen vind ik 1 pak rijst al veel.

Ik krijg 100g rijst al niet weg :roflol:

Oh das bij mij het probleem niet zo haha. Alleen in een bulk is het bij mij eerder 25%vet 25%khd 50% eiwei§

Ben niet zo van de pasta rijst.. hour bij 250 gram/ dag wel op

Terug
Naar boven