- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens wat ik lees leg je je eigen productie niet plat op deze dosis en helpt het bij je proteïne synthese en ook tegen de nevenwerkingen van prolactine zodat je meer massa aanzet.Leg je met 12,5 mcg t3 niet je eigen productie plat? En dat vervang je dan door 12,5 mcg wat een lage waarde is.
Dan kan je beter 25 a 50 mcg pakken.
Volgens wat ik lees leg je je eigen productie niet plat op deze dosis en helpt het bij je proteïne synthese en ook tegen de nevenwerkingen van prolactine zodat je meer massa aanzet.
Ben benieuwd hoe jij die 1000 carbs haalt, want ik vind het best lastig om zonder al teveel te snoepen zulke getallen te halen.
Wil dit weten om zelf toe te passen.
T3 zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en tren onderdrukt je eigen t3 aanmaak, dat is inderdaad een goede reden om het te pakken. Dat van prolactine bij t3 heb ik nog niet van gehoord, heb je daar wat meer info over?Volgens wat ik lees leg je je eigen productie niet plat op deze dosis en helpt het bij je proteïne synthese en ook tegen de nevenwerkingen van prolactine zodat je meer massa aanzet.
Pffff heb je nog geen spleetogen met 1 kilo rijst?

ik krijg 500 gram carbs niet eens weg zonder 250 gram suiker.
High test is ook fijn met cutten hoor.
f**k low test, heb geen vagina![]()

dat is knallen npp tren saamen zou de test op 1500 pakken alttijd lekker in n bulk hoe meer test hoe meer power.

wilde eigenlijk wat minder ML's wegduwen deze blast
400 tren is zat om te bulken![]()