MuscleMeat

Bulk blast

1000 carbs :roflol:

Is dat zoveel?

Als ik stunna was zou ik rustig opbouwen anders sta je zo weer op 14-15% ;)

Leg je met 12,5 mcg t3 niet je eigen productie plat? En dat vervang je dan door 12,5 mcg wat een lage waarde is.
Dan kan je beter 25 a 50 mcg pakken.
Volgens wat ik lees leg je je eigen productie niet plat op deze dosis en helpt het bij je proteïne synthese en ook tegen de nevenwerkingen van prolactine zodat je meer massa aanzet.

Ben benieuwd hoe jij die 1000 carbs haalt, want ik vind het best lastig om zonder al teveel te snoepen zulke getallen te halen.
Wil dit weten om zelf toe te passen.

Ben benieuwd hoe jij die 1000 carbs haalt, want ik vind het best lastig om zonder al teveel te snoepen zulke getallen te halen.
Wil dit weten om zelf toe te passen.

Vloeibaar denk ik.. zodra ik zelf weer ga bulken ga ik ook zo'n 20kg aan weightgainer maken met whey/malto/havermoutmeel oid want kom ook nooit zo goed aan Veel carbs

Kilo rijst per dag heb je al 700 gram carbs

• Topic Starter Topic Starter
Zoals pillz zegt. Ik eet3 pakken (1200gr) rijst a day

Volgens wat ik lees leg je je eigen productie niet plat op deze dosis en helpt het bij je proteïne synthese en ook tegen de nevenwerkingen van prolactine zodat je meer massa aanzet.
T3 zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en tren onderdrukt je eigen t3 aanmaak, dat is inderdaad een goede reden om het te pakken. Dat van prolactine bij t3 heb ik nog niet van gehoord, heb je daar wat meer info over?

Kilo rijst per dag heb je al 700 gram carbs
Pffff heb je nog geen spleetogen met 1 kilo rijst?
Ik vind 500gr wel genoeg per dag.

btw waarom praat iedereen hier die godofhormones na van niet meer dan 1000mg test zonder hgh... bs... hoe hoger de test hoe lekkerder en voller ik word. npp is een leuke toevoeging zeker omdat je het vocht van de deca niet hebt.

ik zou hem zo doen

1500mg test
600 tren
300 npp

en dostinex 0.5 2keer pw erbij.

en miss wat methyl tren alsje al effe geen orals meer gedaan hebt

Ik spreek niet uit ervaring, maar ze zeggen dat je boven de 1gr test diminished returns krijgt zonder hgh.
Wat je gaint wordt in verhouding steeds minder tegenover wat je extra zet.

Als ik ooit op het gewicht kom dat ik 1000gram carbs mag eten wordt het 1kg havermout + 500gram rijst klinkt heerlijk

ik krijg 500 gram carbs niet eens weg zonder 250 gram suiker.

dat is knallen npp tren saamen zou de test op 1500 pakken alttijd lekker in n bulk hoe meer test hoe meer power.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven