MuscleMeat

Bulk broodje hete kip ?

  • Topic starter Ojajoh
  • Startdatum
  • Reacties 55
  • Weergaven 2K
  • Volgers 16

Bezoekers in dit topic

Ojajoh

Cool Novice
Lid geworden
3 mrt 2019
Berichten
109
Waardering
81
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
Is het tijdens de bulk mogelijk broodje hete kip 3 stuks te eten van surinaamse restaurant ? Of is dit te vettig voor de bulk
 
Lekker eten :thumbs:
 
Obvious troll
 
C7635769-887B-4B05-9F2F-0EF75CAAA866.png
 
Omnomnom nu heb ik zin om naar de kruiskade te rijden :(
 
Maakt geen donder uit. Je kan alles eten zolang je je macro's haalt.
Bovendien blijft een kcal een kcal.. als jij 100 appels eet en zo aan je kcal komt is het ook prima. Maar of het gezond is.. zo ook met snacks etc.
Maar je doet het niet elke dag dus een keer kan totaal geen kwaad.

btw... broodje gezond met ham en kaas zal wss meer kcal en vet bevatten dan zoiets... :rolleyes:
 
Ok bedankt allemaar voor jullie reactie
 
Nee je bulk is nu niet meer te redden, ik zou het weer uitkotsen.
 
Als je gewoon (ongeveer) bij de zelfde calorieën behoefte blijft die je tijdens de bulk hanteert moet het geen probleem zijn. Wel mega lekker zo'n broodje :o
 
De mogelijkheden zijn eindeloos
 
- Sambal op je broodje?

- Een beetje aub.

- De normale hoeveel gaat erop.
 
Ja en niet zomaar sambal :roflol:
Vind het altijd heerlijk, maar heb erna 3 dagen pijn; pens, darmen, aarsch :roflol:
 
Ik kan er gelukkig wel tegen. Dat mis is wel van niet dichtbij Rotterdam wonen, op zuid zit ook een geweldig lekkere Indonesische toko.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ja vroegah had ik nog een klantje op de kop van zuid zitten, maar nu kom ik er nauwelijks meer, dem verloochening van roots :(
 
C269C138-E70B-4F5C-BB7E-AEB7FA664126.jpeg Scheten ga ik vandaag toch al laten :rolleyes:

Ja en niet zomaar sambal :roflol:
Vind het altijd heerlijk, maar heb erna 3 dagen pijn; pens, darmen, aarsch :roflol:
 
Surinaams neen. Indisch of chinees broodje wel.
 
Back
Naar boven