Fitness Seller

Bulk voedingsschema 4600kcal

Bezoekers in dit topic

Bullshit, alleen rijst kip broccoli is zo'n bullshit, vooralin bulk. Je kan zoveel varieren, it's all about kcal in and out.
 
Even een update .. 3weken geleden begonnen met mijn aangegeven schema .
Begingewicht: 72,7kg
Nu : 77,1kg

Beiden op een nuchtere maag gewogen! Dus een goeie 4kg. ( Zal natuurlijk vet bijhoren ) maar is bulk natuurlijk en zoals ik zei ik ga niet voor cleanbulken. En als ik aan mijn streef gewicht zit van 85-90kg zal ik dan wel cutten ( zal zwaar cutten zijn ) maar geen probleem , heb een goede mindset! En ben niet aan de roids dus mijn motivatie zal niet dalen!

Greets !
 
Ik denk dat je nog net iets te weinig eet. Ook adviseer ik je 20 gram creatine en een hele pot bcaa's per dag te nemen for dem gainzzzz.
 
Ik denk dat je nog net iets te weinig eet. Ook adviseer ik je 20 gram creatine en een hele pot bcaa's per dag te nemen for dem gainzzzz.
Hij komt 4 kilo aan in 3 weken...hoezo eet hij dan te weinig? eerder teveel
 
Dacht dat het sarcastische in m'n bericht wel goed genoeg opviel :P.
Haha ok dan ;)

Naja ontopic: ik zou starten op 3500 kcal en wegen na een week...halve kilo per week is ruim voldoende
 
Laat ik ook maar even een serieus berichtje achterlaten dan?

Zoveel eten gaat je niet meer voordelen geven ten opzichte van 500kcal boven je onderhoud eten. Het enigste wat er gebeurd is dat je nog wat sneller vet opbouwt. Het is niet altijd hoe meer hoe beter ;). Bereken gewoon je onderhoud en ga daar dan 500kcal boven eten. Als je dan toch nog koppig blijft kun je altijd een extreme dirty bulk gaan doen maar dan zou ik nog steeds een aardig stuk minder eten dan je nu doet.
 
Even weer een update:

Vanmorgen met een nuchtere maag op de schaal gestaan : 78,9kg
Dus 1 week later + 1,8kg

In een 5tal weken van 72,1 naar 78,9kg
Een kleine 7kg erbij dus .
En nee ik ben niet aan het kuren , als ik dit zou doen zou ik gewoon eerlijk zijn en eveneens een log bijhouden .
Vind het wel vreemd, heb in het verleden 1x gekuurd met dianabol(30mg, test e 250ml deca 200ml/week) en toen slechts een 5tal kg bijgekomen, nogtans at ik ook als een paard (toch iets minder of wat ik nu eet ) trainde ik als een gek maar kwam geen enorme hoeveelheid aan zoals ik van sommige las van zo'n kuurtje.
Nu train ik om te beginnen nog eventjes thuis (basic met halters ,wel hevig!) Goeie trainingen goede pomp tijdens trainingen en met een heel goede mindset! Ik ben natuurlijk tevreden met het resultaat op natuurlijke wijze, maar vroeg me toch af hoe dit kwam .. mss een betere instelling , niet elke dag op de weegschaal, heb ze na vanmorgen terug naar zolder gebracht en wacht nu weer een week of mischien langer om me terug te wegen.
Mischien scheelt het aan mijn manier van trainen? Vroeger trainde ik minimaal 5X per week, dus bijna elke spiergroep 2x per week, nu train ik 3X per week maar tot het uiterste veel sets tot failure.

Dit zijn mijn supplementen die ik momenteel neem sinds 5weken:

Creatine : 5gr elke ochtend(zelfde tijdstip)
Omega 3,6,9 : 3pillen verdeeld over d dag
Aakg : enkel op trainingsdagen (3X/week)
Bcaa : enkel op trainingsdagen
Mischien even mijn stats meegeven :
Begonnen 5 weken geleden :
Armen : 37cm
Voorarmen : 31cm
Borst : 105cm
Buik : 88cm
Benen : 57cm

5weken later:
Armen : 39.5cm
Voorarmen : 32.5
Borst : 109cm
Buik: 89cm
Benen: 59.5cm


Groeten mister nobody
 
Er zit een verschil tussen 5 kg spieren door anabolen en 20 kg vet als natty aankomen in 5 weken.
 
6,5 kg en is niet allemaal vet hoor, voel aan de spieren dat ze harder staan ogen voller maar niet vettig toch bedankt voor de leerzame opmerking .grts
 
6,5 kg en is niet allemaal vet hoor, voel aan de spieren dat ze harder staan ogen voller maar niet vettig toch bedankt voor de leerzame opmerking .grts

Ze ogen voller door al dat vocht wat ze nu vasthouden ;).
 
Hoe verklaar je dan de hardheid door opnieuw te trainen na 1 jaar en er volop voor gaan zal ook wel resulteren in wat meer spieren hoor. Tuurlijk is er vocht aanwezig ..Is normaal toch . Maar voor mij geen probleem is geen cleanbulk he
 
heb je 5 weken lang alleen maar rijst met kip en broccoli gegeten?
 
Jup ik volg strikt het voedingsschema die ik gepost heb . En heb er geen enkel probleem mee om alles achterover te kippen.. ,
 
Update :

Gewicht : 80,3 +1,4kg
Borst : 110 +1cm
Armen: 40,5 +1cm
Buik: 90,5 +1,5cm

Gaat goed , trainingen zijn intensief maar met voldoende rust tussen de spiergroepen eer ik ze weer aanpak .
Ben nu wel even gestopt met de creatine ..Zal binnen een week of 4 terug starten.
 
Als je nog meer cals/protein wilt probeer is over de gehele dag melk te drinken inplaats van water
Nu snap ik waarom altijd de kip op is in de supermarkt, iemand zit elke dag gewoon een kilo kip weg te werke :p
 
my bro is absolutely right! more more more
Heb je nog niet aan een of andere test booster ofzo gedacht? :eek:

Ik denk dat je nog net iets te weinig eet. Ook adviseer ik je 20 gram creatine en een hele pot bcaa's per dag te nemen for dem gainzzzz.
 
Mooie topic bump...

Zou TS ondertussen al obees geworden zijn:thinking:
 
Back
Naar boven