MuscleMeat

Bulk workout #verbeteringen?

Stefke100

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Monday: Chest/Biceps
4 sets of Incline Dumbbell Press, 8-10 reps
3 sets of Bench Press, 8-10 reps
3 sets of Incline Flies, 8-10 reps
3 sets of Chest Dips until failure
3 sets of Barbell Curls, 8-10 reps
3 sets of Preacher Curls, 8-10 reps, then drop the weight to half, and push out another 8

Tuesday: Legs/Calves
4 sets of Squats 8-10 reps
3 sets of Lunges 8-10 reps
3 sets of Leg Press 8-10 reps
3 sets of Leg Extensions till failure
3 sets of Leg Curls 8-10 reps
Calves are self explanatory, just use some of the machines till failure, a lot of reps, feel the burn.

Wednesday: Back
3 sets of Lat Pulldowns 8-10 reps
4 sets of Deadlifts 8-10 reps
3 sets of Bent Over Rows 8-10 reps
3 sets of Dumbell Rows 8-10 reps
3 sets of Hyperextensions 8-10 reps

Thursday: Shoulders/Triceps
4 sets of Shoulder Press, alternate with Barbell & Dumbell every week 8-10 reps
3 sets of Upright Rows supersetted with Lateral Raises 8-10 reps
3 sets of front raises 8-10 reps
3 sets of Lying Rear Delt Raises 8-10 reps
3 sets of Close-Grip Bench Press 8-10 reps
4 sets of Pulldowns 8-10 reps
3 sets of Skullcrushers 8-10 reps

Saturday: Full Body
3 sets of Deadlifts 8-10 reps
3 sets of Squats 8-10 reps
3 sets of Clean and Jerk 8-10 reps
3 sets of Weighted Pull ups 8-10 reps

Goed schematje voor massa??

Goed eten en een of twee keer per week elke spiergroep trainen, 8-12 reps, dan komt de massa er wel.
Heb je dat schema zo van internet?

Ik zou persoonlijk niet kiezen voor het trainen van je rug na een legday! Waarom niet gewoon woensdag rust.....en skip zaterdag fullbody! Doe donderdag rug en zaterdag schouders en tri´s!

Lekker fullbody gaan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Goed eten en een of twee keer per week elke spiergroep trainen, 8-12 reps, dan komt de massa er wel.
Heb je dat schema zo van internet?

Ja ik zit momenteel op 3.000kcal pdag merk dat ik nu weer even stil sta, dus voeding wordt verbeterd, dit schema bevat de rep range 8-12 en enigste is dat je je lichaam alles 1x traint en dan nog een fullbody dag waarby de clean and jerks vervangen gaat worden door bench press, zou jij een ander schema aanraden?

Dit schema is afkomstig van simplyshredded zyzz , ik ben geen wannebe ofso die denkt dat je net zo wordt als hem met het schema, maar het leek mij een degeleijk schema voor massa,

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Lekker fullbody gaan trainen.

En als ik vragen mag waarom raad je dan fullbody aan in tegenstelling tot dit schema??

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Ik zou persoonlijk niet kiezen voor het trainen van je rug na een legday! Waarom niet gewoon woensdag rust.....en skip zaterdag fullbody! Doe donderdag rug en zaterdag schouders en tri´s!

Ik zelf ben al geen voorstander om zaterdags te trainen, ik heb me lichaam het liefst tussen ma-vrijdag getraind vandaar die fillbody dag lijkt me fijn op zaterdag als "extra

En wat je zij van na je rug dag benen of andersom, ik heb hier verder niet zo'n last van, enigste wat ik wel heb is dat ik met dit schema de rug geen brandende pomp voel, dus miss latt pulldown vervangen door pullups en deadlift als 1e doen een optie?

Het gaat me er iedergeval om of dit schema goed is voor massa te bouwen, je traind je lichaam wel 1x pw , ik heb ook upperlower gedaan maar upperlower is zo weinig ook en zit je met vaste dagen, dat valt soms rot uit met werkuren....

Fullbody is effectiever, of je moet 100% zeker weten dat je het goed doet bij de split. Als de poster ervaren is dan had hij zijn schema niet hoeven posten.

Sommigen zweren bij het trainen tot failure, maar onderzoek wijst uit dat het je spierherstel goed naar de knoppen helpt en raad ik dus ook niet aan.

Als ik jou was zou ik voor een upperbody/lowerbody split gaan, of het schema van Kelei. Dan doe je ook een soort split, maar spreek je de spieren veel vaker aan en het schema heeft zich goed bewezen.

Fullbody is effectiever, of je moet 100% zeker weten dat je het goed doet bij de split. Als de poster ervaren is dan had hij zijn schema niet hoeven posten.

Sommigen zweren bij het trainen tot failure, maar onderzoek wijst uit dat het je spierherstel goed naar de knoppen helpt en raad ik dus ook niet aan.

Als ik jou was zou ik voor een upperbody/lowerbody split gaan, of het schema van Kelei. Dan doe je ook een soort split, maar spreek je de spieren veel vaker aan en het schema heeft zich goed bewezen.

Bij uprrlower kom ik krap in de tijs ipv me 2werkdagen gym is 4u pas open en moet 2x indeweek om 5 werken, deed de upperlower van bodynet maar was niet weg van bepaalde dingen, enigzins wat links paar degelijke of kelei?

Doe vooral waarop je lichaam het beste reageert en waar jij je het fijnste bij voelt bro! Onderzoek hier, onderzoek daar.............uiteraard is er een bepaalde basis die je moet volgen, maar als je deze volgt met in je achterhoofd je gewenste schema......zal je daar uiteindelijk het beste op reageren! Ik heb nog nooit...UP/LB gedaan of fullbody en ben in 4 jaar 26 kilo aangekomen.

Succes ermee! :D

lol weer eentje die Zyzz zn schema wil pakken. :rolleyes:

Wat zijn je lifts op de compounds? Squat/bench/dead? Waarom niet 5x5 of een andere fullbody 3x p week? Want op 1.91 en 75 kg denk ik dat je nog een beginner bent, zoveel volume is daarbij niet handig.

zyzz schema..

Wat zijn je lifts op de compounds? Squat/bench/dead? Waarom niet 5x5 of een andere fullbody 3x p week? Want op 1.91 en 75 kg denk ik dat je nog een beginner bent, zoveel volume is daarbij niet handig.

Compound me lifts erop zijn verschillend met 3x8 bv is squat 70-80kg benchpress55kg deadlift80-90kg

Ik heb nooit fullbody gedaan het lijkt me juist zo weinig maar 3x pw, ik wil gewoon goed massa kweken, upperlower van bodynet heb ik laatste tijd gedaan maar ben niet weg van sommige oefeningen, miss goeie links van upperlowers? En waarom is fullbody beter aan te raden dan de rest als ik vragen mag?

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Compound me lifts erop zijn verschillend met 3x8 bv is squat 70-80kg benchpress55kg deadlift80-90kg

Ik heb nooit fullbody gedaan het lijkt me juist zo weinig maar 3x pw, ik wil gewoon goed massa kweken, upperlower van bodynet heb ik laatste tijd gedaan maar ben niet weg van sommige oefeningen, miss goeie links van upperlowers? En waarom is fullbody beter aan te raden dan de rest als ik vragen mag?

Ik bedoel met rep range 3x 8-12

Zyzz was groter dan dat jij ooit zal worden dus waarschijnlijk was het goed wat ie deed, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet uit te leggen ;)

Hallo iedereen

Mijn vraag ga over het bulken het zit zo ik ben nu 9kg bijgekomen of 3maand tijd met mutant mas natuurlijk ook wat ver ik zat aan 8% en nu ongeveer 13% mss iets meet mss iets minder maakt eigenlijk niet uit want wie wil bijkomen moet beetje vet bijkrijgen :p
Nu ga ik 4weken stoppen met massgainer in te nemen maar wat kan ik in de plaats eten ik ben nu aan 3000kcal per dag en 140gr eiwitten ik eet smorgens 4beschuiten met confituur en 400ml melk= 500kcal daarna shake 700kcal daarna 1banaan voor trainen en 2na ongeveer 400kcal vo de 3bananen daarna 200gr paste daarna 350gr aardappelen met ongeveer 150gr groenten en steak, kip of kalkoen in totaal ook al 400kcal en daarna nog een shake terug 700kcal
Nu wil ik weten is dit een goede voedingscheme (veel mensen zeggen dat ik ben bikgekomen) en wat kan ik in fe plaats van die shakes nemen? Boterham met kipfillet? Eieren? Ik heb echt geen ideeën daarom hoop ik op wat hulp

Open je eigen topic.

Zyzz was groter dan dat jij ooit zal worden dus waarschijnlijk was het goed wat ie deed, maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet uit te leggen ;)

Doe je ook dan net zoveel eten als hem? Precies het zelfde? Zet je ook net zoveel spuiten in je kont als hem? Lul niet zo slap man.. je bent 24 je kunt toch wel een beetje nadenken. Voor hem werkte dit schema optimaal, niet voor veel hobbyisten zoals velen hier zijn en zoals TS.

Terug
Naar boven