Fitness Seller

Bulken 3600kcal

Nikolaxl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
17%
Beste Dbb-ers,

Heb voor mezelf een bulksschema samengesteld maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden!:)
Train zelf al 1,5 jaar wel een beetje op voeding gelet maar niet aan de hand van een schema.
Alle tips zijn welkom.

Mijn stats op dit moment:

-Leeftijd: 20
-Kg: 85
-Lengte: 187
-Vetpercentage%: 19
-VVM: 68,9
-Train 4-5x per week
-Mijn dagelijkse behoefte was 3144 heb er 500 kcal bij opgegooid.

Bij voorbaat dank voor jullie tijd!

Greetzz

Bijlagen

Ziet er prima uit vind ik, misschien 2 broodjes minder doen en vervangen door zilvervliesrijst, wat meer kwaliteitscarbs.
Ben benieuwd wat de anderen d'rvan zeggen.

Beste Dbb-ers,

Heb voor mezelf een bulksschema samengesteld maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden!:)
Train zelf al 1,5 jaar wel een beetje op voeding gelet maar niet aan de hand van een schema.
Alle tips zijn welkom.

Mijn stats op dit moment:

-Leeftijd: 20
-Kg: 85
-Lengte: 187
-Vetpercentage%: 19
-VVM: 68,9
-Train 4-5x per week
-Mijn dagelijkse behoefte was 3144 heb er 500 kcal bij opgegooid.

Bij voorbaat dank voor jullie tijd!

Greetzz
Jij wilt op 19% gaan bulken? Dat wordt een godvergeten zware cut dan :P Maar goed gain ze!

Verder een kijk op je eetschema. Qua eten ziet het er goed uit, maar qua macro's: Teveel eiwitten, dit is veel meer dan 3g per kg lichaams gewicht. Ga max voor 2-2,5. De rest aanvullen met carbs. Meer pasta/rijst/quinoa/zoete aardappel ipv brood. Heeft ook meer kcals meteen. En qua eiwitten tikt die whey bulk protein ook wel aan zeg, waarom zou je 77g eiwitten in 1 shake willen hebben.. en dan nog melk, dus 88. Wel een beetje veel van het goeie. En dan geen carbs erin, dan is het zeker geen whey bulk protein maar meer een whey protein. En dat zou al helemaal betekenen dat ie flink onnuttig is. Succes!

3100 kcal vind ik wel een grote behoefte voor iemand van 85kg en een relatief hoog vp.
Heb je zwaar werk?

Erg hoog en niet bulken maar cutten anders ga je echt teveel vet opbouwen

• Topic Starter Topic Starter
Jij wilt op 19% gaan bulken? Dat wordt een godvergeten zware cut dan :P Maar goed gain ze!

Verder een kijk op je eetschema. Qua eten ziet het er goed uit, maar qua macro's: Teveel eiwitten, dit is veel meer dan 3g per kg lichaams gewicht. Ga max voor 2-2,5. De rest aanvullen met carbs. Meer pasta/rijst/quinoa/zoete aardappel ipv brood. Heeft ook meer kcals meteen. En qua eiwitten tikt die whey bulk protein ook wel aan zeg, waarom zou je 77g eiwitten in 1 shake willen hebben.. en dan nog melk, dus 88. Wel een beetje veel van het goeie. En dan geen carbs erin, dan is het zeker geen whey bulk protein maar meer een whey protein. En dat zou al helemaal betekenen dat ie flink onnuttig is. Succes!

Erg bedankt voor jullie tips! Ik snap dat eigenlijk cutten het meest verstandig is nu. Maar ik wacht er liever nog even mee! Ik heb mijn voedingsschema even aangepast, wat betreft de eiwitten zat een beetje aan de hoge kant inderdaad(was wel klein foutje gemaakt bij de wey ipv 25g had ik er 100g staan daarom een overschot van eiwitten). Heb verder nog even mijn voeding veranderd wat meer brood weg en rijst voor in de plaats. En zoals je zei ben ik ook van plan meer betere carbs te eten zoals pasta/rijst/quinoa/zoete aardappel ipv brood maar om dat allemaal op een dag naar binnen te werken krijg ik niet voor elkaar dus kies ik elke dag eentje uit ,uit at rijtje om bij het avondeten te eten.

Ben benieuwd of het nu een beetje richting de goeie kant op gaat!

Bijlagen

Terug
Naar boven