AndroidHealthClinic

Bulken en een dikke buik.

Demonsquad

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Misschien een onslimme vraag :)
Maar ik was altijd redelijk magertjes en sinds 2 maand goed aan het bulken en fitnessen.
Ik ben dik 7 kilo zwaarder en stukje gespierder geworden.
Maar ik heb ook een dikke buik gekregen :o
Ik vind me nog steeds te licht (72kilo) wil graag 77/80 KG worden.
Dus nog effe goed eten!
Die dikke buik is dat normaal als je gaat bulken?
Ik zit er over te denken om tot de 80 kilo te gaan bulken en dan gewoon op onderhoud eten en veel trainen en hopen op massa! :-D
Heb iig al veel nuttige info van dit forum afgehaald!

Super forumpje dit :)

Is vrij normaal dat je buik wat "dikker" wordt, dit komt omdat je maag wat uitzet door al dat vele eten

Bij mij is m'n buik ook wat dikker als ik veel eet, je ziet alleen de blokjes nog wel zitten.
zou me er niet te vele zorgen om maken als ik jouw was.

:( En dan heb je van die uitzonderingen zoals mij die graag eens wat dikker zouden worden

Meestal zie je het wel, een buik die uitzet maar de rondingen van je buikspieren blijven vaak zichtbaar. Zo lang dat het geval is gewoon nergens zorgen over maken, je eten moet ergens naartoe he...

Je zal wel wat vet winnen, maar als het goed is zal in de onhtend je maag gekormpen zijn. In de avond lijk ik wel zwanger gewoon omdat je maag uitrek van het vele eten, terwijl ik helemaal niet zo veel vet op mijn buk heb, dus gewoon voelen hoeveel vet er op je buik zit en niet hoever hij uitsteekt om te kijken of je veel vet hebt gekregen

Ik heb inderdaad hetzelfde, als ik m'n lichaam van de zijkant bekijk, heb ik echt zo'n rond buikje, terwijl de lijnen van de 'blokjes' er wel gewoon op zitten. Ik kan amper het vel vastpakken, dus vet is het niet!
Je ontkomt er gewoon niet aan in de bulk!

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zit nu zelf ook in de bulk en dat vele eten zorgt voor een aardige opgezette buik :( Ach ja, de genietperiode komt wel als je je massa hebt als je droog bent.

Terug
Naar boven