MuscleMeat

Bulken in de zomer..

Pumped

Ripped Bodybuilder
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ik vraag me af welke middelen er hier gebruikt worden in de zomer om te bulken. Cutten is een stuk gemakkelijker in de zomer maar wat als je toch wilt clean bulken? Neem aan dat je niet met deca en test aan de slag gaat.
En dan rekening houdend met de zomer; dus zo min mogelijk vocht, weinig zweten etc.

Wat is ideaal om mee te clean bulken in de zomer? Bold met wat test? Primo met test(alhoewel je daar niet echt mee kan bulken of je moet 10ml primo erin drukken)? Tren kan ook niet echt(zweten als een otter..).

Beetje moeilijk..

Oh ja? is het een beetje moeilijk voor je kerel?

Gewoon een keuze maken, kan me niet voorstellen dat dat nou zo moeilijk is.

Tren kan misschien wat lastig zijn in de zomer, maar om nou je gear aan de 4 seizoenen af te laten hangen..:rolleyes:

Voor Deca geldt...cleane voeding nemen en zoutinname beperken, en dan valt het allemaal wel mee.

Gewoon de shizzle pakken die bij je doelstelling hoort en niet mieterig zeiken dat je misschien wat meer zweet of wat vettig staat.

Laatst bewerkt:
ik ga binnen kort primo deca proberen met klein btje test
1-16 500 primo
4-13 200/400 deca
1-18 250 test
kun je eventueel nog wat bij nemen om nog iets minder vocht vast te houden...denk aan winny provi...
Sommige prijzen deze kuur de hemel in...andere zeggen dat het niet zo goed is...ik ga het proberen...miss. Ook iets voor jou?

Test + Primo of Test + Tren. Zweten zul je altijd wel als het hier warm is, ook al zit je niet aan de Tren. Vocht hoeft geen probleem te zijn, gewoon wat Aromasin laten meelopen.

test + tren :D

1000mg primo + 500mg test eventueel klein beetje tren erbij

geen bold. ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar schijn je nogal honger van te krijgen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ga in de zomer aan de tren en test lol, zwetuhhh :hedbang:

Haha dacht er ook aan, maar ik zweet al als een otter in de winter op test..

ik ga binnen kort primo deca proberen met klein btje test
1-16 500 primo
4-13 200/400 deca
1-18 250 test
kun je eventueel nog wat bij nemen om nog iets minder vocht vast te houden...denk aan winny provi...
Sommige prijzen deze kuur de hemel in...andere zeggen dat het niet zo goed is...ik ga het proberen...miss. Ook iets voor jou?

Ja provi is goed tegen vocht maar helpt uiteindelijk niet om je vocht vrij te houden op deca. Ben benieuwd, hou je een log bij? Lijkt me idd een leuk kuurtje.

Test + Primo of Test + Tren. Zweten zul je altijd wel als het hier warm is, ook al zit je niet aan de Tren. Vocht hoeft geen probleem te zijn, gewoon wat Aromasin laten meelopen.
Dat dus, alsof aromasin een snoepje is. Wat je ook vaak hoort: 'laat nolva vanaf het begin lopen joh'. Die sides van die 2 zijn al hevig in je nakuur, laat staan heel je cycle ook ernaast mee laten lopen..

Dacht idd ook aan test+primo of test+tren. Hoor wel dat primo niet zo fantastisch is als bulkmiddel. Op hoeveel mg zou je primo naast 250 test kunnen houden voor een bulk? 400-500 lijkt me niet genoeg voor een bulk..

Haha van jou weet ik genoeg bro. :D
1000mg primo + 500mg test eventueel klein beetje tren erbij
moet lekker zijn maar de gedachte dat je 12ml alleen aan primo en test erin moet knallen :eek:

geen bold. ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar schijn je nogal honger van te krijgen

juist fantastisch in de bulk toch?

Laatst bewerkt:
zou zoiets doen:

1-10 250mg testE
1-10 400mg trenE
1-10 400mg mastE

1-7 100mg oxy ED

week 1-12 800 - 1000mg primo
week 1-10 400mg tren e
week 1-12 250 test e
:cool:

week 1-8 Test p 150mg eod
week 1-8 Tren A 152mg eod
week 6-12 Drostp 200mg eod

:cool:

Zomer in NL? Bedoel je die 3 dagen dat het 25C is? Pfff, zit hier met 33-39C, 365 dagen per jaar. Das pas zweten geblazen met TEST in je mik. Voordeel is wel dat je niet opblaast.

Lekker spulletje met weinig sides en geen bloat:cool: Inderdaad wel hoog doseren 800-1000mg:cool:

Winny vind ik ook erg lekker, maar niet voor 12 weken he:p
'n gram primo in de week lijkt me erg veel...maar lees wel gekkere dingen...tja...

Terug
Naar boven