AndroidHealthClinic

Bulken in de zomer..

• Topic Starter Topic Starter
ben nog steeds in dubio.

denk aan bold, dan maar wat provi naast nemen en als dat niet voldoende is kijk ik wel wat ik aan de vocht kan doen.

Primo gaat me waarschijnlijk tegenvallen op 500mg, meer ml's hoef ik niet. En tren blijft nog een mogelijkheid, maar daar zitten meer sides aan dan bold.

ben nog steeds in dubio.

denk aan bold, dan maar wat provi naast nemen en als dat niet voldoende is kijk ik wel wat ik aan de vocht kan doen.

Primo gaat me waarschijnlijk tegenvallen op 500mg, meer ml's hoef ik niet. En tren blijft nog een mogelijkheid, maar daar zitten meer sides aan dan bold.

niet zeiken p*ssy gewoon doen :D

Dat dus, alsof aromasin een snoepje is. Wat je ook vaak hoort: 'laat nolva vanaf het begin lopen joh'. Die sides van die 2 zijn al hevig in je nakuur, laat staan heel je cycle ook ernaast mee laten lopen..

Dacht idd ook aan test+primo of test+tren. Hoor wel dat primo niet zo fantastisch is als bulkmiddel. Op hoeveel mg zou je primo naast 250 test kunnen houden voor een bulk? 400-500 lijkt me niet genoeg voor een bulk..

Ik weet niet over welke sides je het dan hebt? Ik had van 1 cap Aromasin ED totaal geen sides dus graag wat duidelijker zijn? Heb ook mn bloed laten controleren tijdens het gebruik, alles helemaal perfect.

Primo heb ik zelf nog nooit gehad, ALS ik het een keer zou gebruiken zou ik het hoog doseren, minimaal 800mg pw. Test zou ik persoonlijk wel wat flink hoger zetten in een bulk. 750/1000 Test + 800 Primo zou wel een heerlijke kuur zijn...mja, ikzelf zou zoiets nooit meer doen in de zomer. Als er iemand kan zweten tijdens een kuur ben ik het wel, en je weet zelf blijkbaar wel dat dat echt niet prettig is ;)

Laatst bewerkt:
Ja, zweten komt ook gewoon door het k*tweer hier in Nederland. K*t luchtvochtigheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet over welke sides je het dan hebt? Ik had van 1 cap Aromasin ED totaal geen sides dus graag wat duidelijker zijn? Heb ook mn bloed laten controleren tijdens het gebruik, alles helemaal perfect.

Primo heb ik zelf nog nooit gehad, ALS ik het een keer zou gebruiken zou ik het hoog doseren, minimaal 800mg pw. Test zou ik persoonlijk wel wat flink hoger zetten in een bulk. 750/1000 Test + 800 Primo zou wel een heerlijke kuur zijn...mja, ikzelf zou zoiets nooit meer doen in de zomer. Als er iemand kan zweten tijdens een kuur ben ik het wel, en je weet zelf blijkbaar wel dat dat echt niet prettig is ;)
Kijk dan maar eens op een bijsluiter daarvan, ik had er wel meerdere sides door (alhoewel die van nolva nog erger zijn bij mij; ernstige lethargie). Zie me iig niet 10 tot 16 weken die zooi slikken.

Precies, dat zweten is niet zo lekker in de zomer. Liefst blijf ik ook off in de zomer maar dat is zonde aangezien ik juist in de zomer tijd heb om 100% dedicated bezig te zijn.

niet zeiken p*ssy gewoon doen :D
wat stel jij voor dan?

Achteraf gezien denk ik dat ik jouw advies niet ga opvolgen, sick **** dat je bent.

Laatst bewerkt:
Wat had jij dan voor sides van Aromasin??

'n gram primo in de week lijkt me erg veel...maar lees wel gekkere dingen...tja...

Een gram primo zetten boeit me helemaal niets... Dat het echter gelijk 10ml is pfff:(

Na een aantal weken kwam telkens olie teruglopen op de gezette plaatsen, moest ik dat daarna weer oraal consumeren:eek:

Nergens last van met Aromasin. Gewoon voor een test bold of test tren gaan bro. Beetje goed doseren en een goeie ventilator aanschaffen. Ik slaap in de kelder deze zomer, dat staat vast.

Na een aantal weken kwam telkens olie teruglopen op de gezette plaatsen, moest ik dat daarna weer oraal consumeren:eek:

Oooh??? je kan toch ook gewoon de teruggelopen olie met 2 vingers opstrijken en dan hopla in je aarsje met die vingers!

Dan zit het ook in je reet, waarom zo moeilijk doen man..:D

Een gram primo zetten boeit me helemaal niets... Dat het echter gelijk 10ml is pfff:(

Kerel ik ga zelf ook 1 gram primo zetten binnekort heb je niet gebruik gemaakt van meerdere spots om te injecteren?
Als je het over 4 punten verdeel moet je toch nergens last van kunnen krijgen?

aromasin is voor mij het spul waarbij ik mij het minst prettig bij voel van alle iddelen, neerslachtig ect, terwijl bij dit niet speelt bij nolva.

Mooie reacties tot nu toe, maar ben toch van mening dat je kuurtjes kiest afhankelijk van je doelstellingen en niet zozeer van het seizoen (zoals Tremendes al zei). Een zomers bulkkuurtje met Test/Deca/D-Bol zie ik dus ok nog zitten, daar dit toch wel 1 van de betere massabouwers is imo.

Wat doe je trouwens als het een koele zomer wordt? Ga je dan spijt hebben dat je niet beter voor andere gear had gekozen om zo meer gains te boeken?...

Grtz,

Mooie reacties tot nu toe, maar ben toch van mening dat je kuurtjes kiest afhankelijk van je doelstellingen en niet zozeer van het seizoen (zoals Tremendes al zei). Een zomers bulkkuurtje met Test/Deca/D-Bol zie ik dus ok nog zitten, daar dit toch wel 1 van de betere massabouwers is imo.

Wat doe je trouwens als het een koele zomer wordt? Ga je dan spijt hebben dat je niet beter voor andere gear had gekozen om zo meer gains te boeken?...

Grtz,

Hebben ze geen outdoor feesten in België? ;)

Mooiste tijd van het jaar voor droge massa, dus bij mij wel degelijk seizoensgebonden...

misterylaaaaaaand

Terug
Naar boven